21:03 סגירה יציבה בוול סטריט: המשקיעים מחכים להתפתחויות בסין, נטפליקס איב... >>

19:51 וול סטריט:מניית גולדמן זאקס נופלת 2.5% לאחר פרסום הדו"חות

18:08 התמונה העגומה על השווקים העולה מהדו"חות של הבנקים הגדולים בארה"ב >>

16:24 בני ברק: עשרות עצורים בהפגנות החרדים נגד מעצר העריקים

15:22 המאבק נמשך: ארגוני הנכים מפגינים כעת ליד ביתו של רה"מ בירושלים

14:40 השר בנט: אין לנהל משא ומתן עם ממשלה פלסטינית שנשענת על חמאס >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

אמיר הסל, מנהל ההשקעות הראשי בהראל, פורש - בגלל חוק שכר הבכירים

הסל לא מסתפק ב-2.5 מיליון שקל בשנה בהתאם להגבלת שכר הבכירים - ויפעל להקמת קרן השקעות פרטית
 |  33
אחרי קינן וצידון
Share
אמיר הסל, מנהל ההשקעות הראשי של הראל שבשליטת יאיר המבורגר, הגיש היום (א') את התפטרותו לדירקטוריון שתיכנס לתוקף החל מחודש אוקטובר הקרוב. התפטרותו של הסל נעשית על רקע חוק תגמול לנושאי משרה בתאגידים פיננסים המגביל את שכר הבכירים ב-2.5 מיליון שקל בשנה.


לאחר סיום תפקידו, הסל מתכוון להקים קרן השקעות פרטית ולשמה הסל ביקש מהראל כי תשקול לשמש כמשקיע עוגן בקרן שתוקם. הסל פורש לאחר 16 שנים בהראל בהם שימש ככלכלן כמנהל השקעות ראשי ומנהל חטיבת ההשקעות של חברות הבת של הראל ביטוח ופיננסים.

עלות שכרו של הסל ב-2015 הסתכמה ב-3.6 מיליון שקל כאשר שכר הבסיס עמד על 2.9 מיליון שקל - מעל השכר שמבקשים להגביל בהצעת החוק. זוהי ההתפטרות השלישית של בכיר במערכת הפיננסית על רקע הגבלת חוק שכר הבכירים, אחרי מנכ"ל בנק פועלים ציון קינן והמשנה למנכ"לית בנק לאומי דני צידון שהודיע על פרישה באפריל האחרון.

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

33 תגובות ב-30 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
30 רחמן 18/07/2016 14:25 מקרה סיעודי
אמיר הסל המסכן . שיצטרף למחאה החברתית .
29 אור לגויים 18/07/2016 13:06 כבוד לאמיר, הראל יכולה להתחיל להפחית דמי ניהול (ל"ת)
28 עכשיו הראל יתחילו 18/07/2016 12:41 להרוויח. רודפי בצע לא בבית ספרנו. (ל"ת)
27 שווה כל שקל 18/07/2016 12:30 מנהל השקעות מנוסה נחשב למוביל בתחומו
הסל אחראי על ניהול של עשרות מיליארדי שקלים ותחת ניהולו הראל מובילה בתשואות ביטוחי המנהלים והפנסיה,יבוא אחד שירוויח טיפה פחות אבל העמיתים יפסידו בגדול.
26 אוינק אוינק 18/07/2016 12:17 פחות חזיר (ל"ת)
25 אזרח 18/07/2016 10:58 כעס מוצדק
האזרחים הפשוטים קשיי היום שהם רוב העם כועסים בצדק . משכורות העתק הם אחד הגורמים העיקריים לרמת החיים הנמוכה ולקשיי היום של הרוב . אני מקווה שבגץ יאשר בקרוב את החלטת המדינה להגביל את שכר הבכירים . אלו שמאיימים לעזוב , שיעזבו . יבואו במקומם אחרים לא פחות מוכשרים , ואולי צנועים יותר ובעלי מצפון וראיית טובתה של המדינה והחברה בישראל לפני טובתם האישית המופלגת !
24 גיל 17/07/2016 23:57 מי הרשה לפרצוף תחת הזה להרוויח כל כך הרבה
זו הגזלנות של בתי ההשקעות וזו החזירות של הבנקים.צריך להגביל אותם עד חורמה ומי שלא טוב לו שיתחפף.על חשבון מי בדיוק הם מרוויחים שכר כזה גבוהה.ץמדוע לא מוזילים עמלות במקום להאביס את החמורים הללו שאינני יודע מה בדיוק תרומתם לארגון מלבד להיןת ברברנים גדולים שרק מדברים.
23 תום 17/07/2016 19:12 גם ככה התשואות שלו היו שוות לישבן העמלות גזלו הכל (ל"ת)
22 אחד מהעם 17/07/2016 18:59 2.5 מיליון שקל בשנה בלי בונוסים כנראה לא מספיקים בשבילו
איפה אני מגיש קורות חיים?
21 צביקה 17/07/2016 18:51 אין גבול לחזירות.
מי שרוצה שיתפטר. עדיפים בני אדם על חזירים, גם בניהול השקעות.
20 אשר 17/07/2016 18:46 יופי. הגיע הזמן
אולי סוף סוף יוכח שניהול פחות חזירי יניב תשואה לא פחות חיובית
19 מוקי 17/07/2016 18:16 לא יקרה כלום
שיפרשו כול הגזלנים לכל אחד ימצא מחליף .
18 אחד העם 17/07/2016 17:42 מעתה ואילך ההמבורגר יהיה יותר טרי. עובד מיותר הולך. (ל"ת)
17 עכשיו אני 17/07/2016 17:40 כי ההוא הלך. חחח פירמידה יורדת בדרך
חכו ותראו
16 מדינת התחמנים 17/07/2016 17:14 "הראל תשמש כמשקיע עוגן בקרן שתוקם" נראה שזו דרך לעקוף
את החוק...זו מדינת ההתחכמויות וימצאו הרבה פתחים לעקוף את החוק...וכנראה מעבר ל" משקיע עוגן בקרן" זו אחת הדרכים...
15 אא 17/07/2016 17:01 הפסד למשקיעים
חבל, יצר הרבה ערך למשקיעים
דני 17/07/2016 21:43 איזה ערך?
תראו לי קרן נאמנות אחת מצטינת או בולטת של הראל
14 יוגב 17/07/2016 16:57 החזירות של האנשים האלו מגעילה אותי,איך הדרדרנו ככה? (ל"ת)
13 חוק דבילי 17/07/2016 16:54 פופוליסטי - מתעמרים במגזר הפיננסי כי זה הכי קל
ולא נוגעים בשאר המגזרים. כי הם יודעים שכולם יברחו מהבורסה לפגוע רק בסקטור אחד כי זה הכי קל זאת נבזות של השלטון ומי שחושב שזה לא יגיע בסוף לכיסו הפרטי טועה מאוד אחרי ששטייניץ הביא את שישנסקי לגז כי זה אוצרות מדינה ואי אפשר להזיזים עברו לכיל ועכשיו לבנקים זה לא יגמר שם ויגיע עד לגב' כהן מחדרה .זה כבר קורה עם העלאת ארנונה לדירות ריקות. המדינה עוברת כל גבול. אין כבוד האדם וחירותו מדינה רעה
גולן 17/07/2016 18:10 חזירים הביתה
אל דאגה יבוא מישהו טוב יותר בשכר יותר צנוע. נראה אותו בקרן פרטית בלי להיות שכיר חזיר.
12 לוך 17/07/2016 16:50 הפרישה של אמיר
הראל לא תפסיד כלום
11 קחלון הפופוליסט 17/07/2016 16:50 רק בגז הוא נמנע . צבוע פופוליסט. שיתפטר גם הוא (ל"ת)
10 שלומי 17/07/2016 16:50 בשנות ה80 שכר הבכירים היה פי 20 בלבד
תראו איזה דברים קראו בשנות הששים שבעים ושמונים , חברות מדהימות קמו , המצאות מדהימות הומצאו ובכירים קבלו פי 30 משכר עובד רגיל. אז עכשיו החזירים האלה חושבים שהם יותר טובים מאותם מנכלים של אז. מה הם עושים יותר טוב???רק עסוקים בחיר המניה ולא טובת החברה. בלי נאנמות . פשוט חזירים. שלא יפחידו אותכם, בסוף יבואו טובים יותר ויסתפקו בפחות גם. יש מספיק מוכשרים.
9 אורן 17/07/2016 16:48 מעניין לי את התחת!!! (ל"ת)
8 פחות חזירים 17/07/2016 16:37 בסה"כ בכיר שלישי במע" הפיננסית שפורש (ל"ת)
7 כמה מהן ישרדו 17/07/2016 16:35 יהיו לנו המון קרנות השקעה פרטיות שיתחרו בינהם (ל"ת)
6 אריאל שרון 17/07/2016 16:19 חזיר, חזיר,חזיר הלוואי שלא תצליח ושאף אחד לא ישקיע בקרן (ל"ת)
הראל 17/07/2016 17:10 נראה לי שאתה תתאכזב, ימצא דרכים לעקוף את החוק (ל"ת)
5 חוק פופוליסטי ומטופש 17/07/2016 16:16 הוא באמת היה נכס להראל
הבהמה הפופוליסטית יחימוביץ זורקת את התינוק עם המים ,
4 אזרח 17/07/2016 16:14 לא להתרגש
עזב. יבואו אחריו. טובים ממנו בשכר נמוך יותר. הוא עומד סוף-סוף לפני מבחן אובייקטיבי : תזכרו לדווח בעוד שנתיים. נראה אותו.
3 פחחח מחפש "עוגן" 17/07/2016 16:09 מעולה, אולי ככה ישאר יותר כסף לחוסכים.. (ל"ת)
2 חזיר 17/07/2016 16:04 במדינה שאנשים רעבים עושים שמיניות להשיג דירה בושה (ל"ת)
1 יורם 17/07/2016 15:56 אויששששש מסכן, נפתח קרן התרמה (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש