21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

הנפילות בבורסות: הזדמנות קניה או זמן לברוח? צפו בתוצאות סקר Bizportal בקרב מעל 9,000 גולשים

 |  32
אחרי ה-Brexit
Share
הבורסה בת"א פתחה את שבוע המסחר תחת לחץ מכירות כבד. מדד המעו"ף צולל 3% לרמה של 1,390 נקודות ומתקרב מרחק נגיעה לשפל אליו הגיע בשיא הפאניקה של תחילת השנה (11 בפברואר, אז סגר המדד ברמה של 1,383 נקודות). מדובר בנפילה החדה ביותר במעו"ף מאז ספטמבר 2015, והשאלה הגדולה כעת היא האם זו הזדמנות קניה או שזו רק ההתחלה ולחץ המכירות יימשך בתקופה הקרובה ואפילו יותר מזה.


שאלנו במהלך סוף השבוע את גולשי Bizportal את השאלה הזו, מעל 9,000 גולשים לקחו חלק בסקר. הנה התשובות שמתעדכנות בזמן אמת (בכדי לראות, בחרו תשובה - ושתפו אותנו בתגובות לגבי עמדתכם, את התגובות המעניינות נכניס לכתבה).

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

32 תגובות ב-16 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
16 אחד 27/06/2016 20:05 SPXU תעודת הסל לימים כאלה
אם יעלה - עם המצב הכללי , גם בלי בריטניה, לא נראה שיעלה הרבה אם ירד - זה יכול להיות בעשרות אחוזים, ואז הרווח גדול
15 דניאל 26/06/2016 21:07 תפעלו לפי סקר. נראה מה ישאר לכם בחשבון. (ל"ת)
שמטוב 27/06/2016 07:51 מי ענה לסקר ? ספקולנטים קטנים שמהמרים על הבורסה
לכן הם לא יודו שההשקעה מאכזבת ובונים על כך שה ירידות זמניות בלבד.
14 אורית 26/06/2016 20:48 בטווח הקרוב יהיו יידות בטווח הארוך הבורסות יעלו
בטווח הקרוב עד שיהיה ברור מה יהיה טיב ההסכם בין ביטניה לגוש הארו ואילו עוד מדינות רוצות לצאת יהיו ירידות שיתמנתנו עם הזמן בטווח הארוך המחירים הזולים וכמות הכסף הפנוי יגרום למספר שנים של עליות
13 הגיוני 26/06/2016 20:08 הנפילות ימשכו
בעוד כמה ימים יתחילו להרגיש בפועל את התוצאות . פיטורים סגירת עסקים ואז יגיעו הירידות...
12 רואה שחורות 26/06/2016 19:14 המשך ירידות וקריסה/מפולת כללית בבורסות העולם
ברור לי שהירידות ימשיכו ויחריפו וכל מי שמצביע על כך שהירידות יפסיקו פשוט מנסה לבלום את הפאניקה של כולם. אני הצבעתי לפי מה שבאמת אני חושב. הירידות ימשיכו כיוון שהרמה הזו של 1390 נקודות נבחנה כבר יותר מדי פעמים ולמרות שישראל פחות מושפעת בדרך כלל במשברים כאלו הפעם המעוף בדיוק בנקודת השבירה והתמיכה של 1390 נקודות ! מצטער שאני רואה שחורות אבל ככל הנראה זה מה שיקרה. אגב, גם בבורסות בעולם פרט לארה"ב פחות או יותר כולם נמצאים בנקודות שבירה/תמיכה שפעמים רבות היו שם לדוגנא הניקיי שהיה ברמה הזו תקופה ארוכה ודישדש בה הגיע עד לכמעט 22000 והיום חזר לאותה נקודה של בין 14000-15000. גם בדאקס המצב דומה וכך גם בקאק ובפטסי ועוד....
11 אסקר 26/06/2016 17:11 ברור אמשך ירידות (ל"ת)
10 משה ראשל"צ 26/06/2016 13:55 רבותי - יש גם שורט אז מכרתי תעודת סל בחסר עם רווח 12 % (ל"ת)
CR7 26/06/2016 14:41 דרך מי מומלץ לקנות תעודות סל בחסר?
תודה לעונים
1 26/06/2016 17:51 לא מומלץ זה הימור הוא פשוט לא מספר לך כמה ...
הוא הפסיד בפוזציות הספיקולנטיות שלו זה כמו שאריאלה ממפעל הפייס מצלצלת רק לאלה שהרוויחו אבל למאות אלפיים שהפסידו היא לא מצלצלת כך הוא מפרסם רק את הרווחים שלו כאלו חיי באשלייה שהוא יודע לתזמן את השוק
9 aaa 26/06/2016 12:17 הנבואה ניתנה ?
ניראה מחר לא למהר ליקנות
8 גאולה 26/06/2016 11:49 כבר שנתיים שהשווקים ממתין לזיק שיבעיר את הבורסה
עכשיו קיבלו חבית נפט 100K במקום...ברור שהבורסה תתרסק ב-30% לפחות...(עם תנודתיות למעלה/למטה..מחר בטח תתקן בעליה של אחוז -שתיים והמשך המפולת..)
7 דודו 26/06/2016 10:46 נעדר
רהוט,מקצועי,נחרץ, נוטה לטעות ולהטעות, כול היודע דבר על מקום הימצאו של אייל גורביץ מתבקש להודיע.
רבא 26/06/2016 13:28 אין מוצא. הוא במקלט
יחכה כמה ימים ואז יגיב
אמיר 26/06/2016 15:25 הורביץ
רבותאי , אייל נותן תחזיות לפי גרפים טכניים , שמתעלמים מכל מיני אירועין לא צפוים, אך משפיעים על בורסות . יתכן , שאירוע אחרון ישנה מהלך של גרפים לתווכים שונים ואז אייל תספק לכם ניתוח טכני חדש . משורר גטה אמר בנושא - יבשה תאוריה ידידי , אך חיים זה משהו אחר .
שמטוב 27/06/2016 07:45 התחזיות שלו הן תחזיות אסטרולוגיות וקריאה בכוסות קפה
חבל שיש פתאים שלא תפסו זאת עד עכשיו. חידוש: החל מהשבוע הבא גורביץ ישתמש בכדורי בדולח וקלפי טארוט.
6 ירון 26/06/2016 10:45 כבר ראינו שהסקרים שווים לת...לכו לפי נסיון העבר (ל"ת)
יעקב 26/06/2016 17:23 הסקרים היו מדוייקים. המשקיעים שלא יצאו לא הקשיבו.
בשבועיים שלפני ההצבעה הראו מרבית הסקרים על יתרון ליציאת אנגליה. עוד לפני כן משקיעים רבים יצאו וישבו על מזומנים. מי שבחר לרמות את עצמו מצא שהצליח במשימה. הסקרים יצאו מאוד אמינים.
שמטוב 27/06/2016 07:47 כמו שאמר יצחק בן אהרון: העם טעה צריך להחליף את העם.
אל תאמין לתישקורת ולסקרים שהם כנראה סקרים מזוייפים (מוטים לטובת מה שרוצה הסוקר).
5 אזרח 26/06/2016 10:42 נמאס
נמאס כבר מהכותרות שלכם. הכל דרמטי, פחד, מפולת, תתעוררו כבר.. שלושה אחוז ירידה זה טבעי ובסדר לשינויים באירופה. וגם אם ירד עוד 5-6 אחוז, זה נורמלי ובסדר
4 מוטי 26/06/2016 10:38 לקנות שורטים!! (ל"ת)
3 אלון 26/06/2016 10:34 הירידות רק מתחילות.
לדעתי שבוע של ירידות ורק שבוע הבא התמתנות.
שמטוב 27/06/2016 07:41 כל השנה יהיו ירידות תנודתיות: צעד למעלה ושני צעדים למטה
האיחוד האירופי ניכנס למיתון עמוק, לא עזרו כל הפטנטים של דראגי להדפיס כסף ולתתת ריבית שלילית. בריטניה הבינה בזמן שהאיחוד נימצא בדרך ללא מוצא. זה הזמן להשקיע בסחורות שלא ניתנות לשליטה על ידי הבנקים באמצעים פיננסים: נדל"ן, מתכות וחומרי גלם אחרים (לא מוצרי נפט שימשיכו לשקוע).
שרה גולדמן 26/06/2016 11:59 היזדמנות
זה שעת היזדמנותזה להיכנס במקסימום לחודש הקרוב
2 יוסף 26/06/2016 10:34 באנגליה תוצאות הסקרים היו הפוכות מתוצאות האמת
ואצלנו?
חיים 26/06/2016 20:24 לזה קוראים מהפך ! זה לא קרה אצלנו ? (ל"ת)
1 חיים 26/06/2016 10:33 BREXIT : צעד לאומני שהאנגלים כבר מצטערים עליו .
השאלה האם יש מפלט לאנגלים במצב הזה . כלומר האם יכולים לחזור בהם בדרך כלשהיא , תיווך גרמני למשל ? נדע כנראה בימים הקרובים .
שמטוב 27/06/2016 07:37 שום מפלט, נקטו בצעד נבון. ברחו מהספינה הטובעת בזמן (ל"ת)
שמטוב 27/06/2016 07:35 מ י מכר לך את החרטא הזו ?
התישקורת מספרת לנו שהבריטים מטומטמים שבוחרים מטעמים של רגש. זו שטות גמורה, הבריטים כמו כל אזרחי העולם אינם מטומטמים אלא בוחרים לאחר שיקול דעת. כנראה שהבריטים הבינו שהשארות באיחוד יביא להםן רק נזק. למשל: הם מעריכים שהאיחוד עומד לפני התמוטטות ומי שישאר שם עד בסוף ישלם את את מלוא המחיר. הבריטים יכולים לפרוש כאשר הם בשיא ולהשאיר את התמוטטות האיחוד האירופי למטומטמים שלא רואים את ההידרדרות חסרת הפתרון של האיחוד האירופי: כל המדינות למעט גרמניה בתהליך כניסה למיתון ואבטלה. ההידרדרות הזו נימשכת כבר שנים מפני שגרמניה מתעשרת על חשבון הכלכלות האחרות באיחוד שהולכות ונחלשות.
וכאן מה ? 26/06/2016 11:27 בישראל עושים צעדים לאומנים כל שני וחמישי (ל"ת)
זו מדינה יהודית. 26/06/2016 12:16 אחמד, תפרט בבקשה את כוונתך בבקשה. (ל"ת)
טעות בידך 26/06/2016 13:39 לא אחמד אלא מוחמד. (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש