12:40 מניית תמר פטרוליום צוללת ומשלימה נפילה שבועית של מעל 6%

12:38 מניית אל על יורדת 2.8% ומשלימה ירידה של 19% מתחילת השנה

12:36 מניית שטראוס עולה 1.3% ומשלימה 4 ימי עליות רצופים

12:02 אפגניסטן: לפחות 12 הרוגים בפיגוע במתקן משטרתי בדרום המדינה

10:10 בולטות בת"א: תמר פטרוליום יורדת 2.2%, מגדל ביטוח יורדת 1.3%

10:09 בולטות בת"א: איידיאו עולה 2%, נייס עולה 1%

09:18 צוות אבטחה של חברת החשמל חילץ הלילה אנשי ספינה שוקעת בלב ים

08:54 הדולר מוסיף הבוקר 0.2% לרמה של 3.503 שקלים

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

סגירה בת"א: המעו"ף צלל 3.2% ברקע לאירוע ה-'Brexit', בלחץ מניות הבנקים

מצד שני, תראו את רציו. גלי ההדף מחו"ל הגיעו לת"א. צפו בטבלת המניות  הגרועות היום במעו"ף 
 |  187
אחוזת בית
Share
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר בירידות החדות מאז ספטמבר האחרון. מדד המעו"ף בשלב מסוים הבוקר המעו"ף התמתן לירידות של 2.65% סגר לבסוף בירידה של 3.2% כאשר מחזור המסחר הכללי בבורסה הסתכם ב-1.04 מיליארד שקלים, מחזור חריג מאוד לימי ראשון. מניות הבנקים הובילו את המגמה השלילית. הכל כמובן ברקע ל'ברקזיט' והנפילות בבורסות בחו"ל ביום שישי.  


פועלים ולאומי צללו סביב 4% וריכזו  מחזורי המסחר הגדולים בשוק נציין גם את פרוטרום (-0.9%) פרוטרום 26,550 -0.9% 12:25 17/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי פרוטרום בסיס:26,790 פתיחה:26,790 גבוה:26,990 נמוך:26,310 תמורה:13,000,470 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות שנפלה 5.6% בשל החשיפה של החבהר לאירופה. וננציין גם את מניית רציו יהש (+1.18%) רציו יהש 222.1 +1.18% 12:25 17/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי רציו יהש בסיס:219.5 פתיחה:219.7 גבוה:222.4 נמוך:219.7 תמורה:1,165,989 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות שעברה בדקות האחרונות לעליות של 1.7%, ונסחרת ברקע לדיווחים לפיהם ישראל וטורקיה אמורות להכריז היום על הסכם פיוס לאחר 6 שנות סכסוך. 

מדד ת"א 35 (+0.13%) מדד ת"א 35 1,445.22 +0.13% 12:49 17/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,443.29 פתיחה:1,446.34 גבוה:1,447.69 נמוך:1,442.82 תמורה:214,512,881 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א 90 (+0.52%) מדד ת"א 90 1,065.98 +0.52% 12:49 17/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 90 בסיס:1,060.45 פתיחה:1,061.22 גבוה:1,066.01 נמוך:1,060.42 תמורה:65,117,270 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א בנקים-5 (-0.57%) מדד ת"א בנקים-5 1,826.91 -0.57% 12:49 17/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,837.35 פתיחה:1,844.56 גבוה:1,844.88 נמוך:1,823.97 תמורה:66,658,349 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
 
10 המניות הגרועות היום במעו"ף:מדד ה-S&P500 האמריקני צלל 3.7% ביום שישי (היום הגרוע מזה 10 חודשים) והדאקס הגרמני נחתך 6.8% והקאק הצרפתי איבד 8% (היום הגרוע מאז 2008!). הדואליות דווקא חוזרות עם פערים יחסית מינוריים, אבל מניות הבנקים בת"א ללא ספק יעמדו במוקד וכך גם כל החברות להן יש חשיפה לבריטניה (בתור התחלה בשל הקריסה של הפאונד) ולשווקים הגלובאליים.

לגבי הדואליות, הן כאמור למרות הנפילות בוול סטריט דווקא חזרו עם פער שלילי משוקלל של כ-0.75% בלבד על המעו"ף. חלק מההסבר זה הזינוק בדולר ביום שישי מול השקל בשיעור של 1.6% (וגם העליות שנרדמו ביום חמישי במרבית המניות). כך לדוגמה, פריגו שצללה 4.4% ביום שישי בוול סטריט, חוזרת עם פער שלילי של 2.1% בלבד. טבע שאיבדה 2.65% ביום שישי, חוזרת עם פער שלילי של 1.3% בלבד. אופקו שאיבדה 3% בכלל חוזרת עם פער חיובי של 2.65%. ונציין גם את מיילן שצללה 5.6% ביום שישי בוול סטריט, וחוזרת לת"א עם פער שלילי של 2.8% בלבד. לטבלת פערי הארביטראז' - לחץ כאן.



בסיכום השבוע החולף המעו"ף עלה 1.7%, בעוד ה-S&P500 איבד 1.65%, הנאסד"ק איבד 1.93% ומדהים לראות שהדאקס שהתרסק 6.8% ביום שישי האחרון, רשם בסיכום שבועי ירידה של 0.77% בלבד.

מניות הבנקים בת"א מרכזות עניין. אמנם החשיפה של הבנקים המקומיים לשווקים בחו"ל מוגבלת באופן יחסי, אבל ירידת התשואות שצפויה באג"חים תיפגע ביכולת של הבנקים לייצר רווחים (שכן מרווח האשראי מתכווץ). בוול סטריט מדד מניות הפיננסים איבד 5.4% ורדם בכך את הירידה החדה מאז 2011. באירופה זה נראה גרוע הרבה יותר, כך לדוגמה מניית דויטשה בנק צללה 16% ומניית קרדיט סוויס נחתכה 14%.

לגבי הקריסה בבורסות אירופה, נציין כי היה זה היום הגרוע ביותר מאז 2008. הפוטסי הבריטי דווקא השיל 3.2% בלבד אחרי פתח שנפילות של כמעט 9% והסיבה לכך היא התחזקות המניות היצואניות בשל המפולת בפאונד.

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

187 תגובות ב-112 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
112 גל 26/06/2016 21:34 התייחסות למצב בשווקים
שווה כרגע לעבור למסלולי אג"ח ? עד כמה חשיפה למניות. כעת רצויה ?
111 ערוץ 2 26/06/2016 21:09 הסיבה לפיוס מניע הגז של שתי המדינות
וואוי וואיי מחר רציו ויתר השותפויות בלוויתן טסות חזק עם השווקים יתקנו באירופה מחר יהיה פה תיקון חזק במעוף פיייייי ניקנקו את השורטיסטים אבנר דלק קב דלק קהמחר קופצות לפחות 5% רציו 10% מגיע לכם אני עם קולים בכלל הימור על תיקון של החוזים ואירופה
110 מהמרכז 26/06/2016 19:56 אין יאוש
מאז 2008, ואני עוקב - אחרי כל ירידה באה עלייה מידית אגרסיבית. כיוון שהתנאים אינם דומים ל-2008. לדוגמה- האבטלה אפסית וקיימת צמיחה אם כי לא הכי גבוהה.
109 א 26/06/2016 17:10 קצת מוזר לראות את תגובת רציו, תמים מי שחושב שירידה
בצמיחה העולמית וקפאון בבטחון העסקי בעולם לא ישפיע על לוויתן , במצבים כאלו אף אחד לא שש להשקיע , בטח ובטח לא סכומי עתק , לכן התגובה היום ברציו לדעתי היא בגדר של WISHFUL THINKING .
סוחר ותיק 26/06/2016 19:18 אתה טיפש נר כזה ביום כזה אומר
שמישהו יודע משהו חפש אותי בשער 41 מתוקי קטני
גז גז 26/06/2016 18:26 העליות התחילו אחרי צהריים רק
בטח למישהו היה מידע על הסכם מתקרב
108 בבר 70 שנה בבורסה 26/06/2016 16:33 רווח של 300% בפוטים וזה לא הסוף (ל"ת)
משה 26/06/2016 18:18 לבבר 70 שנה
תראה להרוויח במעוף צריך מיומנות לא קלה כי שחקני המעוף לא נותנים לך להרוויח הם משחקים עם מדד המעוף כרצונם אז אם אתה הרווחת אז יש מי שהפסיד לא מעט והרי ידוע ששחקני המעוף לא אוהבים הפסד ולכן הם משחקים עם מניות הבנקים כרצונם שנית שחקני המעוף מעוניינים לדחוף פוטים יקרים לאלו שחשבים שהנה מחר הם מרוויחים בגדול ולא כך הוא הם מווסתים את מדד המעוף כרצונם ותמיד תמיד יש כאלו שחושבים שהנה הנה סידרנו רווח על חשבון המחר אבל אלו המאמינים שירוויחו מהפוטים מחר יבינו שמכרו להם פוטים יקרים אז שחקני המעוץ גם מחכים לפקיעה בשביל לתת 0 למי שקונה פוטים לפני הפקיעה ועוד ועוד טריקים שהם עושים אז אם מכרת היום עשית טוב כי מחר מי יודע איך יגמר מדד המעוף אולי הפוטים בכלל ישחקו בהרבה ואולי לא אז אני מסתפק בסל חסר עם 6-7 אחוז בטוח כל טוב לך ובהצלחה להבא כי זה לא פשוט כלל וכלל להרוויח על חשבונם של שחקני המעוף המיומנים הללו
ניסים 26/06/2016 17:10 לבבר 70 שנה
השקעה בפוטים ישירות צריכה מיומנות ונסיון רב בגלל הפקיעות שאז הכסף יכול להמחק בקלות ובגלל העמלות הגבוהות בהשקעה ישירה בשורטים אני מושקע בעיקר בתעודות סל בחסר עם רווח היום של 6-7 אחוז לא צריך להיות גריידי כי בקלות אפשר להמחק או שמצליח אז ההימור הצליח אבל להלחם עם בתי ההשקעות שמשחקים עם המעוף כרצונם ומעוניינים לדחוף פוטים לכל דיכפין זה מסוכן כי הם שחקני המעוף מיומנים מספיק לשחק עם המדד בעיקר עם מדד הבנקים כדי למכור לנו פוטים יקרים ולמחרת למחוק אותנו בפקיעה כרצונם אז אם הרווחת זה טוב אבל לא פשוט לעשות 300% על חשבונם כי אם הרווחת אז יש מישהו מפסיד והם לא אוהבים להפסיד בשבילך אז אני משקיע דרך תעודות הסל בעיקר מסתפק ב6-7% היום וזה מספיק לי בלי מלחמות ועצבים פשוט להיות רגוע בהתאמה
107 קובי 26/06/2016 16:04 רציו - ?
מי המפגרים שמכרו היום רציו בשער של 29 ?ומי החכמים שקנו מהם ?חחח
106 רוכב על סוס.. 26/06/2016 15:53 היום ירידות מחר יעשה מאמץ בינלאומי לעלות את השווקים..
בכל מקרה המגמה השתנתה גולשים דרומה ואולי בעצמה רבה מאוד יתכן שהשווקים יפלו חזק אבל אם מאמץ הבלימה יצליח תתכן אפוריה זמנית..כדאי להצטייד בסחורה טובה וחזקה לזמן מוגבל וקצר..
105 עיתונאי שמח 26/06/2016 15:42 העתונאים אוהבים מפולות חזקות.צלילות ואובדנות
בשבילהם זה כמו מסיבה, חולים על זה
104 יעקב 26/06/2016 15:38 רציו ירוקה
רציו מתחילה לעלות בהצלחה למחזיקים
103 כליפא 26/06/2016 15:37 תגובה קשה! לחץ מחריף! היסטריה! פאניקה! קריסה!
יופי ביזפורטל יופי, העיקר לייצר תנועה באתר
102 סוחר חתיך 26/06/2016 15:32 נסגרו פוזיציות פוט ושורט ממונף
וזה מה שיקרה מחר:פתיחה באדום וסיום בראלי של 1% בנעילה ולכן מחר בבוקר על הבוקר אני קונה קולים ומעוף פי 3 ודאקס פי 3.לדעתי הפאניקה נגמרה ומתחילים לקנות ומחר כבר לא יהיה. מוכרים שיהיה נאום הרגעה מאיזשהו עסקן כלכלי פוליטי באירופה חכו למחר ותראו.מסוכן להיות בשורט כרגע כי הנפילה הייתה
בני 26/06/2016 15:44 אירופה בנסיגה
לטווח הבינוני-חצי שנה ,הייתי נזהר מאוד ממהלך לונג. פה ושם יהיו עליות בכדי לגרום לאנשים לחשוב שזה מאחורינו.אבל הירידות יהיו חדות ומהירות ומי שלא יספיק להוציא את כספו בזמן יאכל לקרדה.
101 C300 26/06/2016 15:11 ההמשך
גוש היורו מתפרק דה פאקטו. מסין יגיעו נתונים כלכליים רעים(שעדיין מוטים לחיוב) גלובליזציה OUT
100 יעקב 26/06/2016 14:54 רציו
למרות הכל נוע תנוע רציו,היא עוד תעלה היום, הסכם פיוס קרוב עם טורקיה
כפי שאמרתי רציו 26/06/2016 15:18 הזדמנות קניה בהודעה 77 (ל"ת)
99 אריאל 26/06/2016 14:44 התמונה במעו"ף ברורה - כנסו
לא צריכות להיות יותר מדי התלבטויות, סגירה של המעו"ף מתחת לרמת התמיכה 1380 והוא בדרך לרמה הבאה שנמצאת ב-1200 .
98 אובונטו 26/06/2016 14:44 יש בעיה בחלונית החיפוש (ל"ת)
97 אמיר 26/06/2016 14:25 ירידות בדיחה
הבורסה תמשיך לעלות החל משבוע הבא
96 easyshark 26/06/2016 14:03 בורסה ת''א זה לא בורסות בעולם!!
שבוע טוב לכולם! אני עובר על טוקבקים ו אני למנסה להבין אותכם סוחרים מנוסים או פחות עדיין אחריי כל כך הרבה זמן עדיין אף אחד לא רואה מה קורה כאן שבורסה אצלנו מתנהגת לפי קבוצה של גופים גדולים שקובעים את מהלכים ומה טוב להם. אף אחד כולל אנליסטים לא יכול לדעת מה יהיה כאן. לפי היגיון בריא בורסה היתה צריכה לצלול בין 6-5 % מחר בורסות בעולם תימשך מגמת ירידה ו פתאום אצלינו נגידה תפגיז עם עוד הודעה פרועה ו בורסה תפגיז צפונה . גם ירידות של היום זה לצורך לאסוף מניות בזול
95 עוקב אחרי הזקן חכם 26/06/2016 13:53 נאיבים שלי...תקשיבו לזקן חכם אנחנו במפולת (ל"ת)
ירון החתול 26/06/2016 15:31 יצאתם מהמחילות? מחר תיכנסו פנימה חזרה. (ל"ת)
94 שאול 26/06/2016 13:30 לכל החוכמולוגים כאן שחושבים שמחר עליות
גם לי מעניין את הביצה מהמשועממים מבריטניה אבל למרות האירוע (שגם לא פעוט במיוחד)- הבעיה העיקרית היא של העיתיו..בריטניה היא רק הטריגר לכדור השלג העצום בעולם שנבנה בשנים האחרונות מריבית אפסית ועודף חובות של המדינות ואזרחיהם
93 כלכלן 26/06/2016 12:59 10 שנים בבורסה
זה מסוג הימים שאני מקלל את עצמי בבוקר למה העבודה שלי ככה משעממת ( אופציות מעוף ) הרי המעוף פותח 3% ובסוף יסיים 2.9 אז למה לא חבל jQuery203034840237023308873_1466935030565 סגרו כבר את ימי ראשון בבורסה ובמקום זה תעבירו ליום שישי דיייי מנכל הבורסה נחנקנו
92 מחר מפולת בפייסבוק 26/06/2016 12:53 אם מתייגים אותכם בפייס וירד קובץ זה וירוס
אז מחר מניית פייסבוק צוללת
91 שורטיסת 26/06/2016 12:02 מכל העולם ירידות אצלנו הכי מתונות לא בסדר להחליף שלטון (ל"ת)
90 משקיע 26/06/2016 11:37 עדר של פחדנים אתם לא לומדים?
השורטיסטים עוד פעם יעשו עליכם סיבוב ועולם כמנהגו נוהג
89 הרגוע 26/06/2016 11:30 ירידות ולא צולל ולא צוללת למה להגזים למה ההיסטריה (ל"ת)
88 חכם חנוכה 26/06/2016 11:15 חכם
חרא על החיים שלי
87 זקן חכם 26/06/2016 11:11 יציאת בריטניה- משבר חמור 2008
מאוד מפתה כל משקיע לפעול לפי הכלל, לקנות בירידות ולמכור בעליות. האמנם כדאי לקנות היום בירידות? התשובה חד משמעית שלילית. מזה זמן שהצמיחה בעולם דועכת כולל בארה"ב שנחשבת לחוף המבטחים. חובות הממשלות תופחות. לנגידי הבנקים אזלה התחמושת וריבית שלילית כבר לא תועיל ואף עלולה להגביר הפניקה. לכך יש להוסיף את העובדה שאנחנו בתחילת תהליך של בדלנות שודאי לא תורם לסחר הבינלאומי. לא רק שחוסר הודאות ימשך לזמן רב אלא שקשה לצפות לגידול ברווחים ו/או שיעורי הרווח של החברות., יותר ויותר משקיעים יברחו ממניות. השוק הדובי חוזר ובגדול ומוטב למשקיע הקטן שלא מכר עד כה ( למרות שהוזהר) למכור עכשיו. רוב הסיכויים שההתדרדרות רק החלה ותחמיר בשבועות ובחודשים הבאים.
זו רק ההתחלה 26/06/2016 12:49 ביום שישי מכרו הסוחרים . ביום שני יגיע העדר
גם באסיה גם באירופה וגם בארה"ב. זה יהיה יום שני שחור
מוטי חיפאי 26/06/2016 18:28 לאדון זקן ושאר הגאונים
מימוש ב-SPX לרמת 1964 נקודות (מימוש פיבונאצ'י מתחייב 50%) ובכך גל 2 באליוט בא לקיצו!!! מכאן יחתחכו את הצורה לשורטיסטים בגל 3 המטורף שהוא גל אימפולסיבי לרמת 2250 עד 2270. אני יודע שכל הגאונים כעת יסתלבטו על הודעה זו אבל כמו תמיד " מוטי חיפאי צודק וכל הגאונים אוכלים קאקה". כמובן שאחרי שבירת השיאים ברמות 2250-2300 תחל המפולת אבל עד אז תהנו מהאופוריה!! נא בידקו כל ההודעות שלי אחורה ואם תמצאו טעות אני משלם ארוחה במסעדה שאתם בוחרים.
86 רן 26/06/2016 10:49 עוד שבוע אף אחד לא יזכור מה זה BREXIT
כל כמה זמן נדמה שהשמיים נופלים וההיסטוריה תעצור. השמיים לא נופלים וכדור הארץ ממשיך להסתובב. אנשים ימשיכו לצרוך מזון, מים וסמארטפונים, והכלכלה לא תעצור. אם באמת זה יקרה ובעוד שנתיים בריטניה תצא מהסכם גוש האירו, אנשים יפהקו ויתקשו להאמין שפעם עשו מזה ביג דיל. היא לא אורזת מזוודות ועוברת לגור במקום אחר - היא תמשיך לסחור עם אירופה, והכל יהיה בסדר. תרגיעו - היום ירידות, מחר-מחרתיים יחזרו לשגרה ובעוד שבוע ישכחו מהכל. עולם כמנהגו נוהג.
אחד מהעם 26/06/2016 11:54 אבל בריטניה היא רק הסנונית הראשונה!
הולנד ופינלנד הן הבאות בתור לצאת מגוש האירו ומשם...כמה גרמניה תצליח להחזיק את כל הדבר הזה על הגב שלה? תראה כמה נפלו הבורסות ביוון וספרד. הם מבינים שהחגיגה עומדת להסתיים.
למה 26/06/2016 14:04 שהם יצאו
ליצור אבטלה ליצור מיתון פשיטת רגל של הכלכלה מה הגייון לצאת
רן 26/06/2016 12:33 גם אם גוש האירו יתפרק, העולם לא יפסיק לפעול
כל אלו שזועקים "סוף לגלובליזציה" יאכלו את הכובע. הם מקשקשים את עצמם לדעת. תהליכים היסטורים כאלו מתנהלים בשני צעדים קדימה, צעד אחורה. העולם הוא גלובלי, וכל ניסיון לעצור את זה הוא חסר תוחלת. אז הבריטים רוצים לנהל את החיים שלהם בלי ש"הפקידים בבריסל יגידו להם מה לעשות", אז הם יווכחו לדעת שהם לא יכולים להיות אי בודד. כולנו היום חלק מעולם גלובלי, בין אם נרצה ובין אם לא. יבטלו את ההסכם הקודם? עוד מעט כבר יעבדו על הסכם חדש. מי שחושב שהבעיות שלו ייפתרו כך, טועה. ההגירה זו בעיה, אבל צריך למצוא לה פתרונות אמיתיים ולא מדומים.
על זה אמרו אבותינו 26/06/2016 13:55 הדרך לגהנום - משבר כלכלי עולמי-רצופה כוונות טובות (ל"ת)
איילי 26/06/2016 11:35 הוצאת לי את המילים מהפה
בהחלט מסכים איתך. אני דווקא ציפתי לירידה גדולה יותר היום והכנתי רשימת קניות , "לצערי" הירידות המתונות יחסית לא עומדות בקריטריון הרכישה שלי כעת , אם ירד עוד הכדורים במחסנית שלי יתחילו לירות... העולם משתנה במשך השנים ,הדבר היחיד שלא משתנה זו התנהגות האנשים. שוק ההון נע ע"פ פסיכולוגיית המונים פעם דיפרסיה ופעם אופריה , ההסטוריה מוכיחה שלשווקים תוחלת חיובית לזמן הארוך וכל רעשי הרגע בזמן הקצר נעלמים כלא היו בטווח הארוך. מי שמשקיע צריך סבלנות ואורך רוח.רוב אנשים לא נמנים עם התכונות הללו ולכן נלחצים מכל כותרות או ידיעה. הססטיסטיקה מראה שרוב הציבור מפסיד בשוק ההון אפילו למדדים הפשוטים , מכיוון שהוא מנסה לתזמן את השוק , מוכר כשהוא נלחץ ושוב וקונה במחירים גבוהים יותר. אפילו אם רוב הציבור היה קונה מדדים ופשוט יושב עליהם למשך שנים וכל פעם מוסיף כסף בעת ירידות היה מרוויח הרבה יותר. העולם כמנהגו נוהג וגם מחר תשוב ותזרח השמש. אין מה לעשות , בשוק ההון חייבים להיות אופטימים ובעלי ראיה לטווח ארוך ,האימרה "הסבלנות משתלמת" מאוד נכונה כשמדובר בשוק ההון.
עוקב אחרי הזקן חכם 26/06/2016 13:58 השוק יהיה דובי במקרה הטוב שנה. במקרה הרע 5 שנים (ל"ת)
85 ותיק 26/06/2016 10:44 האם להשקיע ?
שווקים נכנסו לאי ודאות , רמות של בורסות גבוהות יחסית , אין לדעת איך התפתחו ענינים - יתכן שזה תחילת של שוק יורד בארה״ב והכל ילך בעקבותיו . זה הזמן למשחקי אנשים מיומנים , שיודעים לנצל תנודות , אך לא למי שרוצה להשקיע לתווך ארוך , כי יהיו הזדמנויות טובות יותר .
84 יוסי 26/06/2016 10:36 אתר פועלים=בושה!
כל יום תקלות..פשוט בושה!!..אפילו מענה ..איו!!
לעזוב את הבנק 26/06/2016 12:51 לעזוב את הבנק
לעזוב את הבגק
שי 26/06/2016 11:15 מסכים איתך
בגללם הפסדתי כסף כשניסיתי למכור את הפוטים שלי ונאלצתי למכור במחירים נמוכים יותר
83 ליויתן ורציו 26/06/2016 10:22 יורדים????????????? מטומטמים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
82 ארי 26/06/2016 10:18 תקלטו משהו
לכל המקשקשים - פשוט תקלטו: ביום כזה הכל יורד ! אין קונים רציניים וכולם מחכים לפתיחה בנאסדא"ק מחר, גם אם הנפט צלל אל על לא תרוויח מזה ביום כזה, גם אם כיטוב הוציאה הודעה טובה היא כנראה תרד, יום כזה זה יום לא טוב להשקעה
81 כלכלן 26/06/2016 10:15 הדרוג של אנגלייה יורד.מדברים על יום שני השחור
אין איפלו כלכלן אחד בעולם שלא התריע מההשלכות החמורות.דעתי.מכרו הכל כי ימשיך לרדת עוד הרבה זמן.הבעיות בספרד איטליה וייון חמורות.אירופה תתפרק וזה די ברור לכולם.הרבה מדינות רוצות לצאת.
80 אושרת 26/06/2016 10:10 היום החלה מפולת 2008 (ל"ת)
79 שורטיסים לעד 26/06/2016 09:59 פוטים
אוייי ואבוייי איזה כבחה !! ורק לי יש תחושה שזה יגמר ב4.05
78 משקיע קטן 26/06/2016 09:57 בתחילת השנה שהייתה מפולת כולם ברחו
אני נשארתי ואספתי הרבה סחורה .מתחילת השנה התיק שלי 9.5 אחוז ברווח.בהצלחה לכולם.
נחום 26/06/2016 10:52 למשקיע הקטן העסק יכול תוך כמה ימים ליפול 9-10 % תזהר (ל"ת)
משקיע קטן 26/06/2016 12:10 יכול להיות שאתה צודק לכן צריכים להיות זהירים (ל"ת)
77 רציו 26/06/2016 09:54 הזדמנות קניה (ל"ת)
76 אמיר 26/06/2016 09:52 מאוף
יש לנו פתיחה אנגלית ותהיה סגירה טורקית .
נחום 26/06/2016 10:55 תלמד לכתוב נכון לא מאוף אלא מעוף וכו וכו סתם הערה (ל"ת)
75 כרגיל כל הטיפשים 26/06/2016 09:47 רצים למכור, אמא כמה מפחיד.החכים יקנו ועוד יומיים יצחקו (ל"ת)
74 גיל גמש 26/06/2016 09:46 ברור שזו פתיחה אנגלית (ל"ת)
73 מיסטר ז 26/06/2016 09:02 העדר ימכור ויקבע את ההפסד. החכמים יקנו בזול וירוויחו. (ל"ת)
72 פעמים רבות 26/06/2016 09:00 עברנו מצב דומה. הטיפשים יפחדו וימהרו למכור, עוד
יומיים הכל ירגע והחכמים שקנו ירויחו
71 48% לעומת 52% 26/06/2016 08:56 הביזיון והזיוף של השמאל
כאשר השמאל מפסיד אין חוקים למשחק !! זאת אומרת כל הדרכים כשרות לכפות על הרוב את המדיניות. פתאום הפער לא משמעותי פתאום נעשה בחירות חוזרות... יש החלטה של הרוב שנעשתה בדרכים דמוקרטים במקום להבין את המצב הם מנסים בשיטות של הפחדה וחסרות הגיון לשלוט ברוב !!!!! עצם המחשבה של לכפות על הרוב את דעתם מפה מתחיל הזיוף של השמאל.....
יונית 26/06/2016 09:18 הפסדנו לרוב בואו נעשה בחירות חוזרות
ובתקשורת זה נשמע הגיוני חחחחחחחחחחחחחחחחחחח חיים בסרט תתעוררו תבינו מה זה דמוקרטיה תכבדו את הדעה של "האנשים" "הבוחרים" "הרוב"
70 אל על 26/06/2016 08:54 מעלה מעלה היחידה (ל"ת)
69 1 26/06/2016 08:32 פתיחה אנגלית תרתי משמע (ל"ת)
68 כי טוב 26/06/2016 08:28 הכול טוב
כי טוב הכול טובלנצל הזדמנות
67 צין 26/06/2016 08:23 האם מה שכתבתם אמש בכתבה זאת כוננות ספיגה
כבר לא רלוונטי?
66 ברוך 26/06/2016 08:11 ירידות חזקות ביותר (ל"ת)
שונית 26/06/2016 08:39 ואני חולקת עליך
יתכן ויהיה מינוס 8 אחוז ולא חזקות ביותר מה דעתך.
65 מי שלא מוכר בפתיחה 26/06/2016 07:29 ובמהלך היום יצטער בהמשך השבוע
יום שישי היה רק הפרומו. מחר ההתמוטטות תתחיל.
מוטי 26/06/2016 09:21 עוד יועץ אחיתופל (ל"ת)
צין 26/06/2016 08:24 צודק (ל"ת)
64 אלי 26/06/2016 07:28 מניות הגז
הזדמנות מצוינת להשקעה.הסכם עם טורקיה קרב ומניות הגז יטוסו בקרוב
מרקו 26/06/2016 08:24 אני שומע את זה כבר שנים
וביינתיים אני עם שליש מהכסף.
63 אשרי 26/06/2016 07:23 אחוזת בית
יורדים שני אחוז סוף היום סוגר אחוז למטה
מיי 26/06/2016 08:26 מהיכן אתה שואב בטחון זה
או אתה כך וצה ומייחל או סתם מחרבש
62 מושון 26/06/2016 07:16 חשבתי על זה רבות מאז היוודע התוצאות.
על הבוקר אני מנקה הכל הכל. וזאת כי מחר יהיה נמוך מסוף היום של יום א היום. מחרתיים יהיה נמוך ממחר. בעוד שלושה ימים יהיה נמוך ממוחרותיים וכך הלאה.
61 הכריש 26/06/2016 00:23 מעוף מינוס 3.5 אחוז...
למחר..קסם מעוף פי 3 מינוס 10 עד 14 אחוז מינוס..בנקים יחטפו חזק 10 ומטה..רציו אופצייה הסכין חייבת לרדת ל 1.1 ואז לדעתי תתחיל טיסה מעלה לשערים מעל השיא 8.6..שנה לפקיעה ורציו המנייה במגמת עלייה..לא ממליץ ולא מאפיין..דעה אישית בלבד..
60 אפרים 25/06/2016 23:21 פותח אדום חזק סוגר ירוק
חייב לסגור את הפער נוכלי המעוף
מיי 26/06/2016 08:27 טיפש (ל"ת)
59 אנונימי 25/06/2016 23:01 LET MEEE ENTERTAIN YOU :-) (ל"ת)
מיי 26/06/2016 08:31 אין משפט שכתוב כך באנגלית. כתוב בעברית אולי
תשכיל אותנו
58 אסף 25/06/2016 22:44 הירידות מחר יהיו בסביבות 4% כמו כל מקרה בעבר
בשאר השבוע אני מאמין שזה יתמתן ויהיו עליות שיחפו על הירידות , אבל מה צופן העתיד הקרוב , זה אף אחד לא יודע...
פפפ 26/06/2016 00:22 אתה מצפה ל-4 יהיה 2... (ל"ת)
57 כלכלן 25/06/2016 22:26 צעו מהסרט-מחר פתיחה אנגלית
בוודאות
56 ירון הלמן השקעותTM 25/06/2016 22:24 מסוכן מאד, הבורסות נכנסות רשמית לירידות של ינואר
מהכירות ארוכה עם השוק, ינואר פבואר היו פרומו בלבד, מהלך ירידות מאסיבי בעתיד הקרוב שומר נפשו יירחק.
55 ארדואן 25/06/2016 22:23 שמועה שביבי נותן לטורקים את חופי ת"א כפיצוי על ארועי
המרמרה ואם לא יסתפקו ייתן את כל ת"א...
יעקב 25/06/2016 23:52 אתה אידיוט וזו לא שמועה (ל"ת)
מיי 26/06/2016 08:33 ליעקב המנוול
למה הוא אידיוט אם סך הכל הביע דעתו?
54 אלי 25/06/2016 22:19 יום חג לשורטיסים ?? (ל"ת)
מיי 26/06/2016 08:35 אין כזאת מילה שורטיסים
ואם יש משהו דומה אז זה לא תכונת אופי שנולדים איתה. יום ככה ויום ככה וככה וככה בהתאם לנסיבות ואפשר להיות גם בשורט וגם בלונג באותו זמן באותו תיק.
53 יעקב 25/06/2016 22:05 כל השפנים מוכרים מחר ורק מניות לויתן יעלו (ל"ת)
ביוודאי 26/06/2016 08:36 ביוודאי (ל"ת)
המומחה 25/06/2016 22:25 אנ מעדיף להיות שפן (ל"ת)
יעקב 25/06/2016 23:52 מי מונע ממך שפן מומחה קטן ?? (ל"ת)
52 כיטוב 25/06/2016 21:41 האם כדאי למכור מחר?
אשמח לקבל ייעוץ מב הצפי שלה
יוסף פותר החלמות 26/06/2016 08:36 לא לא כדאי למכור ................
כדאי לחקות ולראות לאן נושבת הרוח וזה הזדמנות להגדיל את הפוזציה ולהתחיל להקטין את הסטיית תקן של התיק בהדרגה
וישו 26/06/2016 12:43 ליוסף
לעיתים אתה נשמע לי תותח. ולעיתים כמו היום עם הבטחון הלא בטוח שאתה מפגין..היזהר חבר בהמלצותיך.אף פעם לא ישבחו או יודו לך. וההפך.. יטחנו אותך.
כן 26/06/2016 07:55 כדאי למכור טבע לפני ההתרסקות שלה !!! (ל"ת)
51 מאהר 25/06/2016 21:35 לבורסה בישראל יש את החוקים שלה
ההדף מגיע תמיד באיחור , והיא תמתין לראות מה יקרה למגמה ביום שני לכן אני חושב שמחר הבורסה תרד על 1.5% ואפילו תתקן ותמחק את הירידות .
בועז 25/06/2016 23:05 למאהר
כל מספר מעל 1400 במעו"ף יהווה הפתעה, שוק ישחט מחר, אתה הוזה. לדעתי פתיחה סביב 1375 וירידה לכיוון 1360 בסיום
50 יהיה רק טוב 25/06/2016 21:21 הסכם עם טורקיה פשרה עם עזה הדולר עלה הזדמנות (ל"ת)
49 בזק 25/06/2016 21:01 בזק עושה ראלי (ל"ת)
אלי אנליסט 25/06/2016 23:49 לקנות בזק ולמכור סלקום ופרטנר!!! (ל"ת)
48 בבר 70 שנה בבורסה 25/06/2016 20:56 את הפוטים שלי אני לא מוכר ביום א.ב.ג.ד.ההההההה (ל"ת)
ארדואן 25/06/2016 22:25 עד שימחקו כמו כל חודש חחח (ל"ת)
מקצוע: סוחר מעוף 25/06/2016 21:21 אז
אתה תפסיד כסף והרבה!! עם פוטים צריך לדעת להתנהג ידידי
1 26/06/2016 09:14 גם בקזינו צריך לדעת להתנהג (ל"ת)
47 חנוך פלדשטיין 25/06/2016 20:49 אגחים
לקנות אגח קונצרני וממשלתי !!!
46 מחר עליות!!!! 25/06/2016 20:05 אולי פריגו תוציא היום בלילה:הודעת מכירה?!
מי יודע?!,זו לא בורסה זו שכונה
ארדואן 25/06/2016 22:26 אולי הודעה למכירת המניות שלה... (ל"ת)
חח 25/06/2016 20:52 מחר קולים נמחקים בלפחות 90%
וביום שני בעוד 50%
מקצוע: סוחר מעוף 25/06/2016 21:23 הבנה ירודה
הקולים יפלו ב90 אחוז?? חחח הצחקת לי ** , הסטיה תעלה ולכן הקולים לא ירדו יותר מ65 אחוז במקסימום
אבי 25/06/2016 20:38 חי בסרט, מחר צלילה 2 אחוז במעוף (ל"ת)
45 אורי 25/06/2016 19:48 בורסה מורסה
כולם מדברים על מניות. שמעתם שיש גם אג"חים. ?
44 להירגע 25/06/2016 19:43 מחר יורד 1.5%-1 בלבד (ל"ת)
זיוי 25/06/2016 20:12 ספק רב, לדעתי לפחות 7%, וזה אחרי שתראו את זה:
https://www.youtube.com/watch?v=4cwijkqiyF0
43 משה 25/06/2016 19:34 הבורסה מחר
צפי למהפך. עליות חדות במניות.
כן כן ...חיי באגדה 25/06/2016 21:10 כן כן ....חיי באגדה (ל"ת)
אברם 25/06/2016 20:01 תוסיף עוד 2-3 אחוז,לא משמעותי (ל"ת)
42 מני 25/06/2016 19:09 גטרביץ אמר שנעלה מחר (ל"ת)
41 טל 25/06/2016 19:03 התרסקות של 6% לפחות מחר (ל"ת)
40 דולוב 25/06/2016 19:01 איזה כוננות ואיזה ספיגה
תיראו אני הירווחתי על הכסף מאז 2009 בדיוק 3243% בדיוק על קרן קטנה יחסית של 180.000 שקל שקיבלתי בירושה על מכירת דירה ברמת גן שהתחלקה בין 8 יורשים. אפשר להגיד שעשיתי תשואה סבירה והיום יד לי ביד סכום מכובד לאחר מס. תעשו חשבון לבד. אבל מה שמרתיח אותי שאני שמעתי ויודע שיש חברים וסתם שומע ברחוב על כאלו שעשו 6000% ואז בכעסי אני שואל עצמי למה זה קרה לי והיכן ניכשלתי ואיך יתכן שעשיתי יחסית מעט. עכשיו מצד שני אני לא מוכר גרוש. אני מאמין בבורסה וגם אם יירד אולי 60% אשאר עם רווח נאה. פך
פסיכולוג 26/06/2016 08:51 לפסיכיאטר
אין צורך להחליף כדורים , רק לשנות מינון
ינקו 26/06/2016 12:40 פסיכולוג? תרופות?
רשיונך הוירטואלי לא בסכנה? מה עדיף במבה או ביסלי?
דולוב 26/06/2016 08:45 למה אתם שוחטים אותי אדום
סיפרתי סיפור אמיתי מהחיים. השאר זה אולי סיפורים אבל אצלי עבדתי עקב בטחונות במינוף פי 10. מה שנקרא מזל של טיפש ולא מבין כלום של פעם בחיים.ה6000 אחוז לא האמנתי ואני לא משוכנע שעשו אפילו שש אחוז
פסיכיאטר 25/06/2016 21:05 אני מציע
לך להחליף את הכדורים שאתה לוקח
39 קאנארי 25/06/2016 18:44 כולם בונים צפי להתרסקות מחר... בסוף אולי ירד אחוז
וחצי...שנים...בלחץ
38 טבע 25/06/2016 18:36 המניה חשופה מאוד לבריטניה. צפויה להגיע לשער 17000 (ל"ת)
דני 26/06/2016 07:33 טבע כבר הגיבה במסחר בוולסטרייט מאחר
והיא מניה דואלית. טבע צפוייה לרדת סביב 1.5%
37 הכריש 25/06/2016 18:27 מעוף
מחר פתיחה בנמוך בערך 1380 שער..ולאחר מכן תיקון ל 1400......לפי ראייתי אתמול הייתה הזדמנות קנייה באירופה...במיוחד בנקים שירדו אתמול 25 אחוז
36 שאול 25/06/2016 18:24 אחוז למטה (ל"ת)
35 אלי 25/06/2016 18:12 רכשו רק טכנולוגיה
רק מניות טכנולוגיה. נקודה
34 כמה כסף הלך 25/06/2016 18:07 מינוס 6 לכל הפחות ובבוקר יהיה גרוע יותר (ל"ת)
33 סהר 25/06/2016 17:56 כיטוב - הודעה באתר החברה ב24/6 יום שישי
מחר המניה עולה לפחות ב6% . ראו הודעה שהחברה פירסמה באתר שלה ( רק מוציאה הודעות חיוביות התומכות בפלטפורמה הרפואית שלה KIT-302 וקידום NDA : Function -- Findings address a major concern of kidney injury side effects caused by current standard of care drugs -- Patients in Phase III trial dosed with KIT-302 had greater reduction in plasma levels of creatinine suggesting better renal function -- Company plans to file for marketing approval for KIT-302 in 2016 TEL-AVIV, June 24, 2016 /PRNewswire/ -- Kitov Pharmaceuticals (NASDAQ/TASE: KTOV), an innovative biopharmaceutical company focused on late-stage drug development, today announced newly available data from its successfully completed Phase III study of KIT-302 suggest beneficial effects on kidney(renal) function. Damage to renal function is a serious side effect of NSAIDs. קישור להודעת החברה : http://kitovpharma.investorroom.com/2016-06-24-Kitov-Reports-New-Data-Demonstrating-KIT-302-Has-Beneficial-Effects-on-Kidney-Function
חחח 26/06/2016 08:32 הרצה? (ל"ת)
32 Evo 25/06/2016 17:43 24 ליוני 2016 יירשם בספרי ההיסטוריה
כיום שבו התחיל המשבר הכלכלי הגדול ביותר שידעה הכלכלה המערבית. העולם המערבי צועד בדרך למשבר כלכלי עמוק שיימשך שנים רבות. משבר ה sub יראה כמו תיקון קל. זה הזמן להגיד שהמוסיקה הפסיקה.
C300 26/06/2016 00:49 לירי אך נכון (ל"ת)
מרצדס 26/06/2016 08:47 זה אוטו משהו משהו. (ל"ת)
31 רבקומי 25/06/2016 17:26 מעניין לי תתחת הברקדינט הזה
מה שאני מקווה ובטוח שמחר כולם יתנו כתף והשוק יעלה שתי אחוז
30 רועי 25/06/2016 17:26 לא בפעם הראשונה...
מי שמגיב נגטיבית.. לא בנבולים.. סתם שהכתבה עלאק רדודה ומיותרת אז ביזפוטל לא מפרסם.
29 פיסטוק 25/06/2016 17:19 המוסדיים קנו בנקים השבוע.. חח איזה נזק (ל"ת)
28 יוסי 25/06/2016 16:58 אני בכלל לא מודאג
כי אני בטוח שכל ירידה אפילו של גג שמונים וחמש אחוז תביא אפילו תוך שש שנים עליות של אפילו 86 אחוז אז אני רגוע ומציעה לכם להיות רגועים כמוני כי אני יודע לא טוב להיות במתח כל היום עולה יורד אם בסופו של דבר יהיו עליות וכולנו נרוויח.
27 רועי 25/06/2016 16:43 ממש כתבת עומק..
אין מה לכתוב... עדיף לשתוק
26 טוב 25/06/2016 16:39 הכל יהיה בססר, בסה"כ מכה קטנה בכנף
אל תשכחו שמאז ההתרסקות של 2008 השווקים חזרו ועלו ביותר מ40%. אז עכשיו מקסימום יום יומים קשים וחוזרים חזרה. תשימו לב לכיטוב שעלת כבר 10% ביום שישי וסיימה יחסית נמוך אבל עם עליה קטנה, עקב תוצאות טובות לקיט 302 שאין תופעות לווי.
25 אלי 25/06/2016 16:29 מחר מפולת בתל אביב (ל"ת)
אלי אנליסט 25/06/2016 23:51 המפולת של הבלורית שלך אולי!!! (ל"ת)
24 רציונל כי הטורקים פה 25/06/2016 15:55 רציו פרצה ת 30 לעבר 35
וגורביץ היה אומר שיש מחזורים גדולים המחירים עולים, שבוע טוב ובהצלחה לכולנו לכיוון ה 40 וההסכמים
ניצן 25/06/2016 19:50 מתפלל ..אבל לדעתי טעות (ל"ת)
23 האמיתי 25/06/2016 15:38 מה קרה בכלל
הבורסה בלונדון השבוע בכלל לא ירדה בסיכום כללי וגם הדאקס אחרי עליות של 8 אחוז החזיר 6.8 בחזרה אז מה קרה בעצם כלוםםםם המבחן האמיתי יהיה לדעתי רק במסחר ביום שני
22 תותי 25/06/2016 15:32 מחר ירד ואח"כ יתקן לעליות ,הקולים על השחיטה הלך הכסף (ל"ת)
21 ליאת 25/06/2016 15:22 כיטוב פארמה
כי טוב דוחות נתונים חדשים הוכחת KIT-302 יש השפעות מועילות על תפקוד כליות
20 אופיר 25/06/2016 15:19 הודעה -כיטוב פארמה
כי טוב דוחות נתונים חדשים הוכחת KIT-302 יש השפעות מועילות על תפקוד כליותלפני 1 שעות 10 דקות - PR Newswireכי הטוב Pharmaceuticals (סימול / TASE: KTOV), חברת הביו-פרמצבטיקה חדשנית התמקדה בפיתוח תרופות בשלבים המתקדם, הודיע ??היום נתונים עתה נגישים ממחקר Phase III של KIT-302 שלה הושלם בהצלחה להציע השפעות מועילות על כליה (כליות) פונקציה. פגיעה בתפקוד הכלייתי היא תופעת לוואי חמורה של NSAIDs.
19 מעלית 25/06/2016 15:17 פתיחה אנגלית
ראשון שני שלשי רבעי חמישי ... 999 יותר קרוב 1450 לצערי קניתי בכל הכסף put אבל פחדתי לקחת באשראי בגלל הרצח הפוליטי
18 יעקב 25/06/2016 15:08 אין באמת סיבה לירידות חדות פרט לאפקט העדר כמובן (ל"ת)
האריה 25/06/2016 20:44 חחח אבל העדר קובע (ל"ת)
17 לאה 25/06/2016 15:08 כיטוב פארמה הודעה בארהב
ביום שישי יצאה הודעה בארהב מה משמעות ההודעה ואייך זה אמור להשפיע על המניה בארץ ? תודה
16 יובי 25/06/2016 15:07 עד 2 אחוז (ל"ת)
15 משה 25/06/2016 15:07 ירידה בסביבות 2 2.5 אחוז לא יותר
עם עוד מדינות יפרשו תכפילו את זה במספר המדינות שיפרשו
14 ברגע כזה 25/06/2016 15:06 רגוע שכספי נמצא בליויתן,מתברר שז המקום הבטוח ביותר
נקוה שמחר יחתם ההסכם עם תורכיה,ויהיו בשורות טובות לליויתן רציו , ולכולנו
13 אושרת 25/06/2016 15:06 בבורסה בת"א מחר תחילתה
של מפולת
12 מיכה 25/06/2016 15:04 קנו חר לוהג פי 3 נסדק אס אנאנד פי ולונג דקס (ל"ת)
11 קובי 25/06/2016 15:03 ןמאחר ולא טועה...קנו פרוטרום.אל על. טבע (ל"ת)
10 קובי 25/06/2016 15:02 יש לכם מיק בזדמנות לקנות לונג דקס פי שלוש (ל"ת)
רואה שחורות 25/06/2016 21:01 הדאקס
ימשיך דרומה ...הדרמה רק בתחילתה ..
9 אילן 25/06/2016 14:52 נמאס מצמד המילים "כוננות ספיגה"
אתם מנחוסים במערכת תחליפו צמד מילים או לחילופין שצפיות עליות תכתבו ברור ...ואל תרתעו לפרסם תגובתי
8 יעקב 25/06/2016 14:39 לא להתנהג כעדר,הפחדן מפסיד (ל"ת)
7 הסקרן 25/06/2016 14:37 כוננות ספיגה
מעניין שהשווקים בחו"ל טסו למעלה לא הייתה כותרת כוננות טיסה וכמובן סהמעוף בקושי עלה... חומר למחשבה... השוק בארץ מנוהל על ידי סוחרי המעוף שעושים בו מה שמתאים לפוזיציה שלהם.. לא משנה עם יש עליות חזקות בחול ( יום חמשי העולם התפוצץ למעלה ופה המעוף ירד ) או ירידות...חבל שוק זבל שאין עליו פיקוח ...וכמובן לא הוגן...ותחשבו על זה
שים 25/06/2016 19:08 מעוף
הכול מנוהל על ידי שחקני המעוף.העולם טס והגיע לשיאים כאן אנו ב 1400 כמו לפני שנתיים
יעקב 25/06/2016 15:33 מעוף יודע לקחת רק את הידיעות הרעות ולא חוגג עם הידיעות
צודק בכל מילה
אורן 25/06/2016 15:22 כן ספיגה,ב.. לחץ ירד 2 אחוז (ל"ת)
מאיר 25/06/2016 14:47 נכון מאוד הייתי מוסיף לכותרת שלך סימן שאלה. (ל"ת)
6 אחד 25/06/2016 14:33 הדואליות מתחילות ב 2 בגלל הפיחות בשקל
מול הדולר
שניים 25/06/2016 17:00 מזה מתחילות ב 2?
בשעה 2 או בשער 2 או מה?
אחד 25/06/2016 20:59 הפיחות תורם 2% למחירן של הדואליות (ל"ת)
5 מאיר 25/06/2016 14:33 אל-על צפויה לעלות עקב הירידה במחיר הנפט. (ל"ת)
יוסי 25/06/2016 14:47 7 אחוז לפחות... (ל"ת)
4 שלמה מעוז 25/06/2016 14:09 לא תהיה מפולת בת"א משום שאירופה וארה"ב טסו
בשבועות האחרונים ת"א לא עלתה איתם ובנוסף אין חשיפה לבריטניה כמעט בכלל
טבע 25/06/2016 18:37 חשופה לבריטניה (ל"ת)
זכי 25/06/2016 17:04 למר מעוז
הכוונה מה אתה מתכוון לא תהיה מפולת ובכמה זמן? לא תהיה ירידות 5% או 12% או 24% או 45% או 67% או 89% וזאת תוך יום או חודש או שנה וחצי. אני מצפה מאדם ברמתך שאני מעריך שתיתן הגדרות מדוייקות ולא לשלוח משפט סתמי שלא מתחם שום דבר ולא נותן אינדיקציות מדוייקות או אפילו חלקיות.
מומי קרסו 25/06/2016 16:48 שלמה צודק.
מחר לא יפול יותר משישה אחוז ובהמשך החודש אני לא מאמין שנצליח לרדת יותר משישים ושבעה אחוזים. אנו באמת צריכים וחייבים להשלים את הטיסות שהיו באירופה ואמריקה. וחוץ מיסה הבורסה שלנו יותר איכותית מהבורסה האנגלית או ההולנדית וגם הכדורגל אצלנו כרבה יותר איכותי וחזק ומנצח מאשר הכדורגל בהולנד ואנגליה ואיטליה וספרד ופורטוגל .
3 ??? 25/06/2016 13:56 מינורי=מינוס 4 (ל"ת)
2 אורלי 25/06/2016 13:55 מדד מעו''ף
פער הארביטרז' נמוך רק בזכות שער הדולר שעלה משמעותית. במשברים הקודמים בשנים האחרונות תגובת הבורסה שלנו הייתה מתונה יחסית. נראה לי שגם הפעם הירידות מחר תהיינה בסביבת 2-2.5% בלבד.
1 דוד מירושלים 25/06/2016 13:30 לדעתי הירידה תהיה בסביבות 2.5%
הארביטראז' שלילי רק 0.77%. מאידך כיוון שהבנקים ספגו מכה מאוד קשה יש להניח שירדו גם פה. משקל הבנקים במדד 25 הוא כשליש כך שאם הבנקים ירדו 5-7% הירידה הכללית במדד תהיה כ2.5%. המצב הפעם ממש בלתי ניתן לצפיה. הרי בסופו של דברים יכול להיות שהמדד ירד בסוף הים 1%-4%. נחכה ונראה. שבוע טוב לכולם
משה מחיפה 25/06/2016 16:07 המצב הפעם ממש בלתי ניתן לצפיה
כמו תמיד שהוא הניתן לצפיה מדוייקת ואני יודע אם יירד או יעלה ובדיוק בכמה על עשירית הנקודה. אז הפעם זה יכול לנוע ממינוס 0.7% ועד אפילו פלוס 4.5% מכיוון שהוסר ענן אי הוודאות ועכשיו המצב בטוח ובלי מתח. ויכול להיות גם שיירד נגיד 0.23% ועד ירידה של 7.8% ייש מצב כמו שחושבים שאפילו יהיה בלי שינוי ועד פלוס 3 אחוז ועד בלי שינוי ועד מינוס 0.1 אחוז. הארביטרז' רק 0.77 אחוז שזה כלום כי אם היה ארביטראז'על כל 25 אז הירידות היו גג 2.5 אחוז מינוס שזה כלום. הבנקים יכולים להפתיע ואף לאזן בפלוס ..76 אחוז ועד פלוס 9 אחוז או גג מינוס שמונה אחוז. סך הכל אני מאמין שבסוף היום נראה עליה קטנה של אחד וחצי אחוז כי אצלנו היה יציב ולא השתוללו ולמעשה חייבים לנו לפחות שבע אחוז נחכה ונראה שבוע טוב.
מנדי 25/06/2016 16:00 תקשיבו למיליארדר
יעקוב
האריה 25/06/2016 14:39 תקשייבו לצמד מוני ומוניק (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש