סגירה בת"א: המעו"ף צלל 3.2% ברקע לאירוע ה-'Brexit', בלחץ מניות הבנקים

מצד שני, תראו את רציו. גלי ההדף מחו"ל הגיעו לת"א. צפו בטבלת המניות  הגרועות היום במעו"ף 
 |  (187)
ירידות חדות, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר בירידות החדות מאז ספטמבר האחרון. מדד המעו"ף בשלב מסוים הבוקר המעו"ף התמתן לירידות של 2.65% סגר לבסוף בירידה של 3.2% כאשר מחזור המסחר הכללי בבורסה הסתכם ב-1.04 מיליארד שקלים, מחזור חריג מאוד לימי ראשון. מניות הבנקים הובילו את המגמה השלילית. הכל כמובן ברקע ל'ברקזיט' והנפילות בבורסות בחו"ל ביום שישי.  
פועלים ולאומי צללו סביב 4% וריכזו  מחזורי המסחר הגדולים בשוק נציין גם את {פרוטרום} שנפלה 5.6% בשל החשיפה של החבהר לאירופה. וננציין גם את מניית רציו יהש -0.52% רציו יהש 289.3 -0.52% רציו יהש בסיס:290.8 פתיחה:288.6 גבוה:292.9 נמוך:285.3 תמורה:13,357,577 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שעברה בדקות האחרונות לעליות של 1.7%, ונסחרת ברקע לדיווחים לפיהם ישראל וטורקיה אמורות להכריז היום על הסכם פיוס לאחר 6 שנות סכסוך. 
מדד ת"א 35 -0.46% מדד ת"א 35 1,590.47 -0.46% מדד ת"א 35 בסיס:1,597.87 פתיחה:1,589.32 גבוה:1,597.59 נמוך:1,583.41 תמורה:632,495,653 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 -0.08% מדד ת"א 90 1,122.32 -0.08% מדד ת"א 90 בסיס:1,123.22 פתיחה:1,122.54 גבוה:1,124.78 נמוך:1,115.42 תמורה:137,170,299 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -0.82% מדד ת"א בנק 2,114.87 -0.82% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:2,132.35 פתיחה:2,123.55 גבוה:2,132.49 נמוך:2,114.23 תמורה:167,547,089 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
 
10 המניות הגרועות היום במעו"ף:
מדד ה-S&P500 האמריקני צלל 3.7% ביום שישי (היום הגרוע מזה 10 חודשים) והדאקס הגרמני נחתך 6.8% והקאק הצרפתי איבד 8% (היום הגרוע מאז 2008!). הדואליות דווקא חוזרות עם פערים יחסית מינוריים, אבל מניות הבנקים בת"א ללא ספק יעמדו במוקד וכך גם כל החברות להן יש חשיפה לבריטניה (בתור התחלה בשל הקריסה של הפאונד) ולשווקים הגלובאליים.
לגבי הדואליות, הן כאמור למרות הנפילות בוול סטריט דווקא חזרו עם פער שלילי משוקלל של כ-0.75% בלבד על המעו"ף. חלק מההסבר זה הזינוק בדולר ביום שישי מול השקל בשיעור של 1.6% (וגם העליות שנרדמו ביום חמישי במרבית המניות). כך לדוגמה, פריגו שצללה 4.4% ביום שישי בוול סטריט, חוזרת עם פער שלילי של 2.1% בלבד. טבע שאיבדה 2.65% ביום שישי, חוזרת עם פער שלילי של 1.3% בלבד. אופקו שאיבדה 3% בכלל חוזרת עם פער חיובי של 2.65%. ונציין גם את מיילן שצללה 5.6% ביום שישי בוול סטריט, וחוזרת לת"א עם פער שלילי של 2.8% בלבד. לטבלת פערי הארביטראז' - לחץ כאן.
בסיכום השבוע החולף המעו"ף עלה 1.7%, בעוד ה-S&P500 איבד 1.65%, הנאסד"ק איבד 1.93% ומדהים לראות שהדאקס שהתרסק 6.8% ביום שישי האחרון, רשם בסיכום שבועי ירידה של 0.77% בלבד.
מניות הבנקים בת"א מרכזות עניין. אמנם החשיפה של הבנקים המקומיים לשווקים בחו"ל מוגבלת באופן יחסי, אבל ירידת התשואות שצפויה באג"חים תיפגע ביכולת של הבנקים לייצר רווחים (שכן מרווח האשראי מתכווץ). בוול סטריט מדד מניות הפיננסים איבד 5.4% ורדם בכך את הירידה החדה מאז 2011. באירופה זה נראה גרוע הרבה יותר, כך לדוגמה מניית דויטשה בנק צללה 16% ומניית קרדיט סוויס נחתכה 14%.
לגבי הקריסה בבורסות אירופה, נציין כי היה זה היום הגרוע ביותר מאז 2008. הפוטסי הבריטי דווקא השיל 3.2% בלבד אחרי פתח שנפילות של כמעט 9% והסיבה לכך היא התחזקות המניות היצואניות בשל המפולת בפאונד.
תגובות לכתבה(187):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 112.
    התייחסות למצב בשווקים
    גל 26/06/2016 21:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שווה כרגע לעבור למסלולי אג"ח ? עד כמה חשיפה למניות. כעת רצויה ?
    סגור
  • 111.
    הסיבה לפיוס מניע הגז של שתי המדינות
    ערוץ 2 26/06/2016 21:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וואוי וואיי מחר רציו ויתר השותפויות בלוויתן טסות חזק עם השווקים יתקנו באירופה מחר יהיה פה תיקון חזק במעוף פיייייי ניקנקו את השורטיסטים אבנר דלק קב דלק קהמחר קופצות לפחות 5% רציו 10% מגיע לכם אני עם קולים בכלל הימור על תיקון של החוזים ואירופה
    סגור
  • 110.
    אין יאוש
    מהמרכז 26/06/2016 19:56
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מאז 2008, ואני עוקב - אחרי כל ירידה באה עלייה מידית אגרסיבית. כיוון שהתנאים אינם דומים ל-2008. לדוגמה- האבטלה אפסית וקיימת צמיחה אם כי לא הכי גבוהה.
    סגור
  • 109.
    קצת מוזר לראות את תגובת רציו, תמים מי שחושב שירידה
    א 26/06/2016 17:10
    הגב לתגובה זו
    0 5
    בצמיחה העולמית וקפאון בבטחון העסקי בעולם לא ישפיע על לוויתן , במצבים כאלו אף אחד לא שש להשקיע , בטח ובטח לא סכומי עתק , לכן התגובה היום ברציו לדעתי היא בגדר של WISHFUL THINKING .
    סגור
  • אתה טיפש נר כזה ביום כזה אומר
    סוחר ותיק 26/06/2016 19:18
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שמישהו יודע משהו חפש אותי בשער 41 מתוקי קטני
    סגור
  • העליות התחילו אחרי צהריים רק
    גז גז 26/06/2016 18:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בטח למישהו היה מידע על הסכם מתקרב
    סגור
  • 108.
    רווח של 300% בפוטים וזה לא הסוף (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 26/06/2016 16:33
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • לבבר 70 שנה
    משה 26/06/2016 18:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תראה להרוויח במעוף צריך מיומנות לא קלה כי שחקני המעוף לא נותנים לך להרוויח הם משחקים עם מדד המעוף כרצונם אז אם אתה הרווחת אז יש מי שהפסיד לא מעט והרי ידוע ששחקני המעוף לא אוהבים הפסד ולכן הם משחקים עם מניות הבנקים כרצונם שנית שחקני המעוף מעוניינים לדחוף פוטים יקרים לאלו שחשבים שהנה מחר הם מרוויחים בגדול ולא כך הוא הם מווסתים את מדד המעוף כרצונם ותמיד תמיד יש כאלו שחושבים שהנה הנה סידרנו רווח על חשבון המחר אבל אלו המאמינים שירוויחו מהפוטים מחר יבינו שמכרו להם פוטים יקרים אז שחקני המעוץ גם מחכים לפקיעה בשביל לתת 0 למי שקונה פוטים לפני הפקיעה ועוד ועוד טריקים שהם עושים אז אם מכרת היום עשית טוב כי מחר מי יודע איך יגמר מדד המעוף אולי הפוטים בכלל ישחקו בהרבה ואולי לא אז אני מסתפק בסל חסר עם 6-7 אחוז בטוח כל טוב לך ובהצלחה להבא כי זה לא פשוט כלל וכלל להרוויח על חשבונם של שחקני המעוף המיומנים הללו
    סגור
  • לבבר 70 שנה
    ניסים 26/06/2016 17:10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    השקעה בפוטים ישירות צריכה מיומנות ונסיון רב בגלל הפקיעות שאז הכסף יכול להמחק בקלות ובגלל העמלות הגבוהות בהשקעה ישירה בשורטים אני מושקע בעיקר בתעודות סל בחסר עם רווח היום של 6-7 אחוז לא צריך להיות גריידי כי בקלות אפשר להמחק או שמצליח אז ההימור הצליח אבל להלחם עם בתי ההשקעות שמשחקים עם המעוף כרצונם ומעוניינים לדחוף פוטים לכל דיכפין זה מסוכן כי הם שחקני המעוף מיומנים מספיק לשחק עם המדד בעיקר עם מדד הבנקים כדי למכור לנו פוטים יקרים ולמחרת למחוק אותנו בפקיעה כרצונם אז אם הרווחת זה טוב אבל לא פשוט לעשות 300% על חשבונם כי אם הרווחת אז יש מישהו מפסיד והם לא אוהבים להפסיד בשבילך אז אני משקיע דרך תעודות הסל בעיקר מסתפק ב6-7% היום וזה מספיק לי בלי מלחמות ועצבים פשוט להיות רגוע בהתאמה
    סגור
  • 107.
    רציו - ?
    קובי 26/06/2016 16:04
    הגב לתגובה זו
    7 0
    מי המפגרים שמכרו היום רציו בשער של 29 ?ומי החכמים שקנו מהם ?חחח
    סגור
  • טען עוד
  • 106.
    היום ירידות מחר יעשה מאמץ בינלאומי לעלות את השווקים..
    רוכב על סוס.. 26/06/2016 15:53
    הגב לתגובה זו
    4 5
    בכל מקרה המגמה השתנתה גולשים דרומה ואולי בעצמה רבה מאוד יתכן שהשווקים יפלו חזק אבל אם מאמץ הבלימה יצליח תתכן אפוריה זמנית..כדאי להצטייד בסחורה טובה וחזקה לזמן מוגבל וקצר..
    סגור
  • 105.
    העתונאים אוהבים מפולות חזקות.צלילות ואובדנות
    עיתונאי שמח 26/06/2016 15:42
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בשבילהם זה כמו מסיבה, חולים על זה
    סגור
  • 104.
    רציו ירוקה
    יעקב 26/06/2016 15:38
    הגב לתגובה זו
    8 2
    רציו מתחילה לעלות בהצלחה למחזיקים
    סגור
  • 103.
    תגובה קשה! לחץ מחריף! היסטריה! פאניקה! קריסה!
    כליפא 26/06/2016 15:37
    הגב לתגובה זו
    6 0
    יופי ביזפורטל יופי, העיקר לייצר תנועה באתר
    סגור
  • 102.
    נסגרו פוזיציות פוט ושורט ממונף
    סוחר חתיך 26/06/2016 15:32
    הגב לתגובה זו
    1 2
    וזה מה שיקרה מחר:פתיחה באדום וסיום בראלי של 1% בנעילה ולכן מחר בבוקר על הבוקר אני קונה קולים ומעוף פי 3 ודאקס פי 3.לדעתי הפאניקה נגמרה ומתחילים לקנות ומחר כבר לא יהיה. מוכרים שיהיה נאום הרגעה מאיזשהו עסקן כלכלי פוליטי באירופה חכו למחר ותראו.מסוכן להיות בשורט כרגע כי הנפילה הייתה
    סגור
  • אירופה בנסיגה
    בני 26/06/2016 15:44
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לטווח הבינוני-חצי שנה ,הייתי נזהר מאוד ממהלך לונג. פה ושם יהיו עליות בכדי לגרום לאנשים לחשוב שזה מאחורינו.אבל הירידות יהיו חדות ומהירות ומי שלא יספיק להוציא את כספו בזמן יאכל לקרדה.
    סגור
  • 101.
    ההמשך
    C300 26/06/2016 15:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גוש היורו מתפרק דה פאקטו. מסין יגיעו נתונים כלכליים רעים(שעדיין מוטים לחיוב) גלובליזציה OUT
    סגור
  • 100.
    רציו
    יעקב 26/06/2016 14:54
    הגב לתגובה זו
    7 1
    למרות הכל נוע תנוע רציו,היא עוד תעלה היום, הסכם פיוס קרוב עם טורקיה
    סגור
  • הזדמנות קניה בהודעה 77 (ל"ת)
    כפי שאמרתי רציו 26/06/2016 15:18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 99.
    התמונה במעו"ף ברורה - כנסו
    אריאל 26/06/2016 14:44
    הגב לתגובה זו
    6 3
    לא צריכות להיות יותר מדי התלבטויות, סגירה של המעו"ף מתחת לרמת התמיכה 1380 והוא בדרך לרמה הבאה שנמצאת ב-1200 .
    סגור
  • 98.
    יש בעיה בחלונית החיפוש (ל"ת)
    אובונטו 26/06/2016 14:44
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 97.
    ירידות בדיחה
    אמיר 26/06/2016 14:25
    הגב לתגובה זו
    4 3
    הבורסה תמשיך לעלות החל משבוע הבא
    סגור
  • 96.
    בורסה ת''א זה לא בורסות בעולם!!
    easyshark 26/06/2016 14:03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שבוע טוב לכולם! אני עובר על טוקבקים ו אני למנסה להבין אותכם סוחרים מנוסים או פחות עדיין אחריי כל כך הרבה זמן עדיין אף אחד לא רואה מה קורה כאן שבורסה אצלנו מתנהגת לפי קבוצה של גופים גדולים שקובעים את מהלכים ומה טוב להם. אף אחד כולל אנליסטים לא יכול לדעת מה יהיה כאן. לפי היגיון בריא בורסה היתה צריכה לצלול בין 6-5 % מחר בורסות בעולם תימשך מגמת ירידה ו פתאום אצלינו נגידה תפגיז עם עוד הודעה פרועה ו בורסה תפגיז צפונה . גם ירידות של היום זה לצורך לאסוף מניות בזול
    סגור
  • 95.
    נאיבים שלי...תקשיבו לזקן חכם אנחנו במפולת (ל"ת)
    עוקב אחרי הזקן חכם 26/06/2016 13:53
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • יצאתם מהמחילות? מחר תיכנסו פנימה חזרה. (ל"ת)
    ירון החתול 26/06/2016 15:31
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 94.
    לכל החוכמולוגים כאן שחושבים שמחר עליות
    שאול 26/06/2016 13:30
    הגב לתגובה זו
    6 3
    גם לי מעניין את הביצה מהמשועממים מבריטניה אבל למרות האירוע (שגם לא פעוט במיוחד)- הבעיה העיקרית היא של העיתיו..בריטניה היא רק הטריגר לכדור השלג העצום בעולם שנבנה בשנים האחרונות מריבית אפסית ועודף חובות של המדינות ואזרחיהם
    סגור
  • 93.
    10 שנים בבורסה
    כלכלן 26/06/2016 12:59
    הגב לתגובה זו
    1 2
    זה מסוג הימים שאני מקלל את עצמי בבוקר למה העבודה שלי ככה משעממת ( אופציות מעוף ) הרי המעוף פותח 3% ובסוף יסיים 2.9 אז למה לא חבל jQuery203034840237023308873_1466935030565 סגרו כבר את ימי ראשון בבורסה ובמקום זה תעבירו ליום שישי דיייי מנכל הבורסה נחנקנו
    סגור
  • 92.
    אם מתייגים אותכם בפייס וירד קובץ זה וירוס
    מחר מפולת בפייסבוק 26/06/2016 12:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אז מחר מניית פייסבוק צוללת
    סגור
  • 91.
    מכל העולם ירידות אצלנו הכי מתונות לא בסדר להחליף שלטון (ל"ת)
    שורטיסת 26/06/2016 12:02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 90.
    עדר של פחדנים אתם לא לומדים?
    משקיע 26/06/2016 11:37
    הגב לתגובה זו
    6 0
    השורטיסטים עוד פעם יעשו עליכם סיבוב ועולם כמנהגו נוהג
    סגור
  • 89.
    ירידות ולא צולל ולא צוללת למה להגזים למה ההיסטריה (ל"ת)
    הרגוע 26/06/2016 11:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 88.
    חכם
    חכם חנוכה 26/06/2016 11:15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חרא על החיים שלי
    סגור
  • 87.
    יציאת בריטניה- משבר חמור 2008
    זקן חכם 26/06/2016 11:11
    הגב לתגובה זו
    11 6
    מאוד מפתה כל משקיע לפעול לפי הכלל, לקנות בירידות ולמכור בעליות. האמנם כדאי לקנות היום בירידות? התשובה חד משמעית שלילית. מזה זמן שהצמיחה בעולם דועכת כולל בארה"ב שנחשבת לחוף המבטחים. חובות הממשלות תופחות. לנגידי הבנקים אזלה התחמושת וריבית שלילית כבר לא תועיל ואף עלולה להגביר הפניקה. לכך יש להוסיף את העובדה שאנחנו בתחילת תהליך של בדלנות שודאי לא תורם לסחר הבינלאומי. לא רק שחוסר הודאות ימשך לזמן רב אלא שקשה לצפות לגידול ברווחים ו/או שיעורי הרווח של החברות., יותר ויותר משקיעים יברחו ממניות. השוק הדובי חוזר ובגדול ומוטב למשקיע הקטן שלא מכר עד כה ( למרות שהוזהר) למכור עכשיו. רוב הסיכויים שההתדרדרות רק החלה ותחמיר בשבועות ובחודשים הבאים.
    סגור
  • ביום שישי מכרו הסוחרים . ביום שני יגיע העדר
    זו רק ההתחלה 26/06/2016 12:49
    הגב לתגובה זו
    5 2
    גם באסיה גם באירופה וגם בארה"ב. זה יהיה יום שני שחור
    סגור
  • לאדון זקן ושאר הגאונים
    מוטי חיפאי 26/06/2016 18:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מימוש ב-SPX לרמת 1964 נקודות (מימוש פיבונאצ'י מתחייב 50%) ובכך גל 2 באליוט בא לקיצו!!! מכאן יחתחכו את הצורה לשורטיסטים בגל 3 המטורף שהוא גל אימפולסיבי לרמת 2250 עד 2270. אני יודע שכל הגאונים כעת יסתלבטו על הודעה זו אבל כמו תמיד " מוטי חיפאי צודק וכל הגאונים אוכלים קאקה". כמובן שאחרי שבירת השיאים ברמות 2250-2300 תחל המפולת אבל עד אז תהנו מהאופוריה!! נא בידקו כל ההודעות שלי אחורה ואם תמצאו טעות אני משלם ארוחה במסעדה שאתם בוחרים.
    סגור
  • 86.
    עוד שבוע אף אחד לא יזכור מה זה BREXIT
    רן 26/06/2016 10:49
    הגב לתגובה זו
    13 13
    כל כמה זמן נדמה שהשמיים נופלים וההיסטוריה תעצור. השמיים לא נופלים וכדור הארץ ממשיך להסתובב. אנשים ימשיכו לצרוך מזון, מים וסמארטפונים, והכלכלה לא תעצור. אם באמת זה יקרה ובעוד שנתיים בריטניה תצא מהסכם גוש האירו, אנשים יפהקו ויתקשו להאמין שפעם עשו מזה ביג דיל. היא לא אורזת מזוודות ועוברת לגור במקום אחר - היא תמשיך לסחור עם אירופה, והכל יהיה בסדר. תרגיעו - היום ירידות, מחר-מחרתיים יחזרו לשגרה ובעוד שבוע ישכחו מהכל. עולם כמנהגו נוהג.
    סגור
  • אבל בריטניה היא רק הסנונית הראשונה!
    אחד מהעם 26/06/2016 11:54
    הגב לתגובה זו
    1 3
    הולנד ופינלנד הן הבאות בתור לצאת מגוש האירו ומשם...כמה גרמניה תצליח להחזיק את כל הדבר הזה על הגב שלה? תראה כמה נפלו הבורסות ביוון וספרד. הם מבינים שהחגיגה עומדת להסתיים.
    סגור
  • שהם יצאו
    למה 26/06/2016 14:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ליצור אבטלה ליצור מיתון פשיטת רגל של הכלכלה מה הגייון לצאת
    סגור
  • גם אם גוש האירו יתפרק, העולם לא יפסיק לפעול
    רן 26/06/2016 12:33
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כל אלו שזועקים "סוף לגלובליזציה" יאכלו את הכובע. הם מקשקשים את עצמם לדעת. תהליכים היסטורים כאלו מתנהלים בשני צעדים קדימה, צעד אחורה. העולם הוא גלובלי, וכל ניסיון לעצור את זה הוא חסר תוחלת. אז הבריטים רוצים לנהל את החיים שלהם בלי ש"הפקידים בבריסל יגידו להם מה לעשות", אז הם יווכחו לדעת שהם לא יכולים להיות אי בודד. כולנו היום חלק מעולם גלובלי, בין אם נרצה ובין אם לא. יבטלו את ההסכם הקודם? עוד מעט כבר יעבדו על הסכם חדש. מי שחושב שהבעיות שלו ייפתרו כך, טועה. ההגירה זו בעיה, אבל צריך למצוא לה פתרונות אמיתיים ולא מדומים.
    סגור
  • הדרך לגהנום - משבר כלכלי עולמי-רצופה כוונות טובות (ל"ת)
    על זה אמרו אבותינו 26/06/2016 13:55
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • הוצאת לי את המילים מהפה
    איילי 26/06/2016 11:35
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בהחלט מסכים איתך. אני דווקא ציפתי לירידה גדולה יותר היום והכנתי רשימת קניות , "לצערי" הירידות המתונות יחסית לא עומדות בקריטריון הרכישה שלי כעת , אם ירד עוד הכדורים במחסנית שלי יתחילו לירות... העולם משתנה במשך השנים ,הדבר היחיד שלא משתנה זו התנהגות האנשים. שוק ההון נע ע"פ פסיכולוגיית המונים פעם דיפרסיה ופעם אופריה , ההסטוריה מוכיחה שלשווקים תוחלת חיובית לזמן הארוך וכל רעשי הרגע בזמן הקצר נעלמים כלא היו בטווח הארוך. מי שמשקיע צריך סבלנות ואורך רוח.רוב אנשים לא נמנים עם התכונות הללו ולכן נלחצים מכל כותרות או ידיעה. הססטיסטיקה מראה שרוב הציבור מפסיד בשוק ההון אפילו למדדים הפשוטים , מכיוון שהוא מנסה לתזמן את השוק , מוכר כשהוא נלחץ ושוב וקונה במחירים גבוהים יותר. אפילו אם רוב הציבור היה קונה מדדים ופשוט יושב עליהם למשך שנים וכל פעם מוסיף כסף בעת ירידות היה מרוויח הרבה יותר. העולם כמנהגו נוהג וגם מחר תשוב ותזרח השמש. אין מה לעשות , בשוק ההון חייבים להיות אופטימים ובעלי ראיה לטווח ארוך ,האימרה "הסבלנות משתלמת" מאוד נכונה כשמדובר בשוק ההון.
    סגור
  • השוק יהיה דובי במקרה הטוב שנה. במקרה הרע 5 שנים (ל"ת)
    עוקב אחרי הזקן חכם 26/06/2016 13:58
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 85.
    האם להשקיע ?
    ותיק 26/06/2016 10:44
    הגב לתגובה זו
    0 3
    שווקים נכנסו לאי ודאות , רמות של בורסות גבוהות יחסית , אין לדעת איך התפתחו ענינים - יתכן שזה תחילת של שוק יורד בארה״ב והכל ילך בעקבותיו . זה הזמן למשחקי אנשים מיומנים , שיודעים לנצל תנודות , אך לא למי שרוצה להשקיע לתווך ארוך , כי יהיו הזדמנויות טובות יותר .
    סגור
  • 84.
    אתר פועלים=בושה!
    יוסי 26/06/2016 10:36
    הגב לתגובה זו
    9 1
    כל יום תקלות..פשוט בושה!!..אפילו מענה ..איו!!
    סגור
  • לעזוב את הבנק
    לעזוב את הבנק 26/06/2016 12:51
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לעזוב את הבגק
    סגור
  • מסכים איתך
    שי 26/06/2016 11:15
    הגב לתגובה זו
    4 1
    בגללם הפסדתי כסף כשניסיתי למכור את הפוטים שלי ונאלצתי למכור במחירים נמוכים יותר
    סגור
  • 83.
    יורדים????????????? מטומטמים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    ליויתן ורציו 26/06/2016 10:22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 82.
    תקלטו משהו
    ארי 26/06/2016 10:18
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לכל המקשקשים - פשוט תקלטו: ביום כזה הכל יורד ! אין קונים רציניים וכולם מחכים לפתיחה בנאסדא"ק מחר, גם אם הנפט צלל אל על לא תרוויח מזה ביום כזה, גם אם כיטוב הוציאה הודעה טובה היא כנראה תרד, יום כזה זה יום לא טוב להשקעה
    סגור
  • 81.
    הדרוג של אנגלייה יורד.מדברים על יום שני השחור
    כלכלן 26/06/2016 10:15
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אין איפלו כלכלן אחד בעולם שלא התריע מההשלכות החמורות.דעתי.מכרו הכל כי ימשיך לרדת עוד הרבה זמן.הבעיות בספרד איטליה וייון חמורות.אירופה תתפרק וזה די ברור לכולם.הרבה מדינות רוצות לצאת.
    סגור
  • 80.
    היום החלה מפולת 2008 (ל"ת)
    אושרת 26/06/2016 10:10
    הגב לתגובה זו
    8 5
    סגור
  • 79.
    פוטים
    שורטיסים לעד 26/06/2016 09:59
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אוייי ואבוייי איזה כבחה !! ורק לי יש תחושה שזה יגמר ב4.05
    סגור
  • 78.
    בתחילת השנה שהייתה מפולת כולם ברחו
    משקיע קטן 26/06/2016 09:57
    הגב לתגובה זו
    4 7
    אני נשארתי ואספתי הרבה סחורה .מתחילת השנה התיק שלי 9.5 אחוז ברווח.בהצלחה לכולם.
    סגור
  • למשקיע הקטן העסק יכול תוך כמה ימים ליפול 9-10 % תזהר (ל"ת)
    נחום 26/06/2016 10:52
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • יכול להיות שאתה צודק לכן צריכים להיות זהירים (ל"ת)
    משקיע קטן 26/06/2016 12:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 77.
    הזדמנות קניה (ל"ת)
    רציו 26/06/2016 09:54
    הגב לתגובה זו
    8 3
    סגור
  • 76.
    מאוף
    אמיר 26/06/2016 09:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש לנו פתיחה אנגלית ותהיה סגירה טורקית .
    סגור
  • תלמד לכתוב נכון לא מאוף אלא מעוף וכו וכו סתם הערה (ל"ת)
    נחום 26/06/2016 10:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 75.
    רצים למכור, אמא כמה מפחיד.החכים יקנו ועוד יומיים יצחקו (ל"ת)
    כרגיל כל הטיפשים 26/06/2016 09:47
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 74.
    ברור שזו פתיחה אנגלית (ל"ת)
    גיל גמש 26/06/2016 09:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 73.
    העדר ימכור ויקבע את ההפסד. החכמים יקנו בזול וירוויחו. (ל"ת)
    מיסטר ז 26/06/2016 09:02
    הגב לתגובה זו
    14 2
    סגור
  • 72.
    עברנו מצב דומה. הטיפשים יפחדו וימהרו למכור, עוד
    פעמים רבות 26/06/2016 09:00
    הגב לתגובה זו
    12 2
    יומיים הכל ירגע והחכמים שקנו ירויחו
    סגור
  • 71.
    הביזיון והזיוף של השמאל
    48% לעומת 52% 26/06/2016 08:56
    הגב לתגובה זו
    6 0
    כאשר השמאל מפסיד אין חוקים למשחק !! זאת אומרת כל הדרכים כשרות לכפות על הרוב את המדיניות. פתאום הפער לא משמעותי פתאום נעשה בחירות חוזרות... יש החלטה של הרוב שנעשתה בדרכים דמוקרטים במקום להבין את המצב הם מנסים בשיטות של הפחדה וחסרות הגיון לשלוט ברוב !!!!! עצם המחשבה של לכפות על הרוב את דעתם מפה מתחיל הזיוף של השמאל.....
    סגור
  • הפסדנו לרוב בואו נעשה בחירות חוזרות
    יונית 26/06/2016 09:18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ובתקשורת זה נשמע הגיוני חחחחחחחחחחחחחחחחחחח חיים בסרט תתעוררו תבינו מה זה דמוקרטיה תכבדו את הדעה של "האנשים" "הבוחרים" "הרוב"
    סגור
  • 70.
    מעלה מעלה היחידה (ל"ת)
    אל על 26/06/2016 08:54
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 69.
    פתיחה אנגלית תרתי משמע (ל"ת)
    1 26/06/2016 08:32
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 68.
    הכול טוב
    כי טוב 26/06/2016 08:28
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כי טוב הכול טובלנצל הזדמנות
    סגור
  • 67.
    האם מה שכתבתם אמש בכתבה זאת כוננות ספיגה
    צין 26/06/2016 08:23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כבר לא רלוונטי?
    סגור
  • 66.
    ירידות חזקות ביותר (ל"ת)
    ברוך 26/06/2016 08:11
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • ואני חולקת עליך
    שונית 26/06/2016 08:39
    הגב לתגובה זו
    2 2
    יתכן ויהיה מינוס 8 אחוז ולא חזקות ביותר מה דעתך.
    סגור
  • 65.
    ובמהלך היום יצטער בהמשך השבוע
    מי שלא מוכר בפתיחה 26/06/2016 07:29
    הגב לתגובה זו
    2 9
    יום שישי היה רק הפרומו. מחר ההתמוטטות תתחיל.
    סגור
  • עוד יועץ אחיתופל (ל"ת)
    מוטי 26/06/2016 09:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • צודק (ל"ת)
    צין 26/06/2016 08:24
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 64.
    מניות הגז
    אלי 26/06/2016 07:28
    הגב לתגובה זו
    10 5
    הזדמנות מצוינת להשקעה.הסכם עם טורקיה קרב ומניות הגז יטוסו בקרוב
    סגור
  • אני שומע את זה כבר שנים
    מרקו 26/06/2016 08:24
    הגב לתגובה זו
    4 3
    וביינתיים אני עם שליש מהכסף.
    סגור
  • 63.
    אחוזת בית
    אשרי 26/06/2016 07:23
    הגב לתגובה זו
    4 3
    יורדים שני אחוז סוף היום סוגר אחוז למטה
    סגור
  • מהיכן אתה שואב בטחון זה
    מיי 26/06/2016 08:26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    או אתה כך וצה ומייחל או סתם מחרבש
    סגור
  • 62.
    חשבתי על זה רבות מאז היוודע התוצאות.
    מושון 26/06/2016 07:16
    הגב לתגובה זו
    7 5
    על הבוקר אני מנקה הכל הכל. וזאת כי מחר יהיה נמוך מסוף היום של יום א היום. מחרתיים יהיה נמוך ממחר. בעוד שלושה ימים יהיה נמוך ממוחרותיים וכך הלאה.
    סגור
  • 61.
    מעוף מינוס 3.5 אחוז...
    הכריש 26/06/2016 00:23
    הגב לתגובה זו
    1 5
    למחר..קסם מעוף פי 3 מינוס 10 עד 14 אחוז מינוס..בנקים יחטפו חזק 10 ומטה..רציו אופצייה הסכין חייבת לרדת ל 1.1 ואז לדעתי תתחיל טיסה מעלה לשערים מעל השיא 8.6..שנה לפקיעה ורציו המנייה במגמת עלייה..לא ממליץ ולא מאפיין..דעה אישית בלבד..
    סגור
  • 60.
    פותח אדום חזק סוגר ירוק
    אפרים 25/06/2016 23:21
    הגב לתגובה זו
    4 1
    חייב לסגור את הפער נוכלי המעוף
    סגור
  • טיפש (ל"ת)
    מיי 26/06/2016 08:27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 59.
    LET MEEE ENTERTAIN YOU :-) (ל"ת)
    אנונימי 25/06/2016 23:01
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור
  • אין משפט שכתוב כך באנגלית. כתוב בעברית אולי
    מיי 26/06/2016 08:31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תשכיל אותנו
    סגור
  • 58.
    הירידות מחר יהיו בסביבות 4% כמו כל מקרה בעבר
    אסף 25/06/2016 22:44
    הגב לתגובה זו
    5 7
    בשאר השבוע אני מאמין שזה יתמתן ויהיו עליות שיחפו על הירידות , אבל מה צופן העתיד הקרוב , זה אף אחד לא יודע...
    סגור
  • אתה מצפה ל-4 יהיה 2... (ל"ת)
    פפפ 26/06/2016 00:22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 57.
    צעו מהסרט-מחר פתיחה אנגלית
    כלכלן 25/06/2016 22:26
    הגב לתגובה זו
    1 9
    בוודאות
    סגור
  • 56.
    מסוכן מאד, הבורסות נכנסות רשמית לירידות של ינואר
    ירון הלמן השקעותTM 25/06/2016 22:24
    הגב לתגובה זו
    5 7
    מהכירות ארוכה עם השוק, ינואר פבואר היו פרומו בלבד, מהלך ירידות מאסיבי בעתיד הקרוב שומר נפשו יירחק.
    סגור
  • 55.
    שמועה שביבי נותן לטורקים את חופי ת"א כפיצוי על ארועי
    ארדואן 25/06/2016 22:23
    הגב לתגובה זו
    4 5
    המרמרה ואם לא יסתפקו ייתן את כל ת"א...
    סגור
  • אתה אידיוט וזו לא שמועה (ל"ת)
    יעקב 25/06/2016 23:52
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • ליעקב המנוול
    מיי 26/06/2016 08:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למה הוא אידיוט אם סך הכל הביע דעתו?
    סגור
  • 54.
    יום חג לשורטיסים ?? (ל"ת)
    אלי 25/06/2016 22:19
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • אין כזאת מילה שורטיסים
    מיי 26/06/2016 08:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואם יש משהו דומה אז זה לא תכונת אופי שנולדים איתה. יום ככה ויום ככה וככה וככה בהתאם לנסיבות ואפשר להיות גם בשורט וגם בלונג באותו זמן באותו תיק.
    סגור
  • 53.
    כל השפנים מוכרים מחר ורק מניות לויתן יעלו (ל"ת)
    יעקב 25/06/2016 22:05
    הגב לתגובה זו
    18 10
    סגור
  • ביוודאי (ל"ת)
    ביוודאי 26/06/2016 08:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אנ מעדיף להיות שפן (ל"ת)
    המומחה 25/06/2016 22:25
    הגב לתגובה זו
    2 8
    סגור
  • מי מונע ממך שפן מומחה קטן ?? (ל"ת)
    יעקב 25/06/2016 23:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 52.
    האם כדאי למכור מחר?
    כיטוב 25/06/2016 21:41
    הגב לתגובה זו
    2 10
    אשמח לקבל ייעוץ מב הצפי שלה
    סגור
  • לא לא כדאי למכור ................
    יוסף פותר החלמות 26/06/2016 08:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כדאי לחקות ולראות לאן נושבת הרוח וזה הזדמנות להגדיל את הפוזציה ולהתחיל להקטין את הסטיית תקן של התיק בהדרגה
    סגור
  • ליוסף
    וישו 26/06/2016 12:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לעיתים אתה נשמע לי תותח. ולעיתים כמו היום עם הבטחון הלא בטוח שאתה מפגין..היזהר חבר בהמלצותיך.אף פעם לא ישבחו או יודו לך. וההפך.. יטחנו אותך.
    סגור
  • כדאי למכור טבע לפני ההתרסקות שלה !!! (ל"ת)
    כן 26/06/2016 07:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 51.
    לבורסה בישראל יש את החוקים שלה
    מאהר 25/06/2016 21:35
    הגב לתגובה זו
    8 2
    ההדף מגיע תמיד באיחור , והיא תמתין לראות מה יקרה למגמה ביום שני לכן אני חושב שמחר הבורסה תרד על 1.5% ואפילו תתקן ותמחק את הירידות .
    סגור
  • למאהר
    בועז 25/06/2016 23:05
    הגב לתגובה זו
    1 6
    כל מספר מעל 1400 במעו"ף יהווה הפתעה, שוק ישחט מחר, אתה הוזה. לדעתי פתיחה סביב 1375 וירידה לכיוון 1360 בסיום
    סגור
  • 50.
    הסכם עם טורקיה פשרה עם עזה הדולר עלה הזדמנות (ל"ת)
    יהיה רק טוב 25/06/2016 21:21
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 49.
    בזק עושה ראלי (ל"ת)
    בזק 25/06/2016 21:01
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • לקנות בזק ולמכור סלקום ופרטנר!!! (ל"ת)
    אלי אנליסט 25/06/2016 23:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 48.
    את הפוטים שלי אני לא מוכר ביום א.ב.ג.ד.ההההההה (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 25/06/2016 20:56
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • עד שימחקו כמו כל חודש חחח (ל"ת)
    ארדואן 25/06/2016 22:25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • אז
    מקצוע: סוחר מעוף 25/06/2016 21:21
    הגב לתגובה זו
    3 6
    אתה תפסיד כסף והרבה!! עם פוטים צריך לדעת להתנהג ידידי
    סגור
  • גם בקזינו צריך לדעת להתנהג (ל"ת)
    1 26/06/2016 09:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 47.
    אגחים
    חנוך פלדשטיין 25/06/2016 20:49
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לקנות אגח קונצרני וממשלתי !!!
    סגור
  • 46.
    אולי פריגו תוציא היום בלילה:הודעת מכירה?!
    מחר עליות!!!! 25/06/2016 20:05
    הגב לתגובה זו
    3 8
    מי יודע?!,זו לא בורסה זו שכונה
    סגור
  • אולי הודעה למכירת המניות שלה... (ל"ת)
    ארדואן 25/06/2016 22:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מחר קולים נמחקים בלפחות 90%
    חח 25/06/2016 20:52
    הגב לתגובה זו
    3 0
    וביום שני בעוד 50%
    סגור
  • הבנה ירודה
    מקצוע: סוחר מעוף 25/06/2016 21:23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הקולים יפלו ב90 אחוז?? חחח הצחקת לי ** , הסטיה תעלה ולכן הקולים לא ירדו יותר מ65 אחוז במקסימום
    סגור
  • חי בסרט, מחר צלילה 2 אחוז במעוף (ל"ת)
    אבי 25/06/2016 20:38
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 45.
    בורסה מורסה
    אורי 25/06/2016 19:48
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כולם מדברים על מניות. שמעתם שיש גם אג"חים. ?
    סגור
  • 44.
    מחר יורד 1.5%-1 בלבד (ל"ת)
    להירגע 25/06/2016 19:43
    הגב לתגובה זו
    13 4
    סגור
  • ספק רב, לדעתי לפחות 7%, וזה אחרי שתראו את זה:
    זיוי 25/06/2016 20:12
    הגב לתגובה זו
    2 11
    https://www.youtube.com/watch?v=4cwijkqiyF0
    סגור
  • 43.
    הבורסה מחר
    משה 25/06/2016 19:34
    הגב לתגובה זו
    17 9
    צפי למהפך. עליות חדות במניות.
    סגור
  • כן כן ....חיי באגדה (ל"ת)
    כן כן ...חיי באגדה 25/06/2016 21:10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • תוסיף עוד 2-3 אחוז,לא משמעותי (ל"ת)
    אברם 25/06/2016 20:01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 42.
    גטרביץ אמר שנעלה מחר (ל"ת)
    מני 25/06/2016 19:09
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • 41.
    התרסקות של 6% לפחות מחר (ל"ת)
    טל 25/06/2016 19:03
    הגב לתגובה זו
    5 44
    סגור
  • 40.
    איזה כוננות ואיזה ספיגה
    דולוב 25/06/2016 19:01
    הגב לתגובה זו
    4 16
    תיראו אני הירווחתי על הכסף מאז 2009 בדיוק 3243% בדיוק על קרן קטנה יחסית של 180.000 שקל שקיבלתי בירושה על מכירת דירה ברמת גן שהתחלקה בין 8 יורשים. אפשר להגיד שעשיתי תשואה סבירה והיום יד לי ביד סכום מכובד לאחר מס. תעשו חשבון לבד. אבל מה שמרתיח אותי שאני שמעתי ויודע שיש חברים וסתם שומע ברחוב על כאלו שעשו 6000% ואז בכעסי אני שואל עצמי למה זה קרה לי והיכן ניכשלתי ואיך יתכן שעשיתי יחסית מעט. עכשיו מצד שני אני לא מוכר גרוש. אני מאמין בבורסה וגם אם יירד אולי 60% אשאר עם רווח נאה. פך
    סגור
  • לפסיכיאטר
    פסיכולוג 26/06/2016 08:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין צורך להחליף כדורים , רק לשנות מינון
    סגור
  • פסיכולוג? תרופות?
    ינקו 26/06/2016 12:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רשיונך הוירטואלי לא בסכנה? מה עדיף במבה או ביסלי?
    סגור
  • למה אתם שוחטים אותי אדום
    דולוב 26/06/2016 08:45
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סיפרתי סיפור אמיתי מהחיים. השאר זה אולי סיפורים אבל אצלי עבדתי עקב בטחונות במינוף פי 10. מה שנקרא מזל של טיפש ולא מבין כלום של פעם בחיים.ה6000 אחוז לא האמנתי ואני לא משוכנע שעשו אפילו שש אחוז
    סגור
  • אני מציע
    פסיכיאטר 25/06/2016 21:05
    הגב לתגובה זו
    12 1
    לך להחליף את הכדורים שאתה לוקח
    סגור
  • 39.
    כולם בונים צפי להתרסקות מחר... בסוף אולי ירד אחוז
    קאנארי 25/06/2016 18:44
    הגב לתגובה זו
    16 8
    וחצי...שנים...בלחץ
    סגור
  • 38.
    המניה חשופה מאוד לבריטניה. צפויה להגיע לשער 17000 (ל"ת)
    טבע 25/06/2016 18:36
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • טבע כבר הגיבה במסחר בוולסטרייט מאחר
    דני 26/06/2016 07:33
    הגב לתגובה זו
    3 0
    והיא מניה דואלית. טבע צפוייה לרדת סביב 1.5%
    סגור
  • 37.
    מעוף
    הכריש 25/06/2016 18:27
    הגב לתגובה זו
    3 5
    מחר פתיחה בנמוך בערך 1380 שער..ולאחר מכן תיקון ל 1400......לפי ראייתי אתמול הייתה הזדמנות קנייה באירופה...במיוחד בנקים שירדו אתמול 25 אחוז
    סגור
  • 36.
    אחוז למטה (ל"ת)
    שאול 25/06/2016 18:24
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 35.
    רכשו רק טכנולוגיה
    אלי 25/06/2016 18:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק מניות טכנולוגיה. נקודה
    סגור
  • 34.
    מינוס 6 לכל הפחות ובבוקר יהיה גרוע יותר (ל"ת)
    כמה כסף הלך 25/06/2016 18:07
    הגב לתגובה זו
    4 9
    סגור
  • 33.
    כיטוב - הודעה באתר החברה ב24/6 יום שישי
    סהר 25/06/2016 17:56
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מחר המניה עולה לפחות ב6% . ראו הודעה שהחברה פירסמה באתר שלה ( רק מוציאה הודעות חיוביות התומכות בפלטפורמה הרפואית שלה KIT-302 וקידום NDA : Function -- Findings address a major concern of kidney injury side effects caused by current standard of care drugs -- Patients in Phase III trial dosed with KIT-302 had greater reduction in plasma levels of creatinine suggesting better renal function -- Company plans to file for marketing approval for KIT-302 in 2016 TEL-AVIV, June 24, 2016 /PRNewswire/ -- Kitov Pharmaceuticals (NASDAQ/TASE: KTOV), an innovative biopharmaceutical company focused on late-stage drug development, today announced newly available data from its successfully completed Phase III study of KIT-302 suggest beneficial effects on kidney(renal) function. Damage to renal function is a serious side effect of NSAIDs. קישור להודעת החברה : http://kitovpharma.investorroom.com/2016-06-24-Kitov-Reports-New-Data-Demonstrating-KIT-302-Has-Beneficial-Effects-on-Kidney-Function
    סגור
  • הרצה? (ל"ת)
    חחח 26/06/2016 08:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 32.
    24 ליוני 2016 יירשם בספרי ההיסטוריה
    Evo 25/06/2016 17:43
    הגב לתגובה זו
    15 10
    כיום שבו התחיל המשבר הכלכלי הגדול ביותר שידעה הכלכלה המערבית. העולם המערבי צועד בדרך למשבר כלכלי עמוק שיימשך שנים רבות. משבר ה sub יראה כמו תיקון קל. זה הזמן להגיד שהמוסיקה הפסיקה.
    סגור
  • לירי אך נכון (ל"ת)
    C300 26/06/2016 00:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • זה אוטו משהו משהו. (ל"ת)
    מרצדס 26/06/2016 08:47
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 31.
    מעניין לי תתחת הברקדינט הזה
    רבקומי 25/06/2016 17:26
    הגב לתגובה זו
    8 10
    מה שאני מקווה ובטוח שמחר כולם יתנו כתף והשוק יעלה שתי אחוז
    סגור
  • 30.
    לא בפעם הראשונה...
    רועי 25/06/2016 17:26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי שמגיב נגטיבית.. לא בנבולים.. סתם שהכתבה עלאק רדודה ומיותרת אז ביזפוטל לא מפרסם.
    סגור
  • 29.
    המוסדיים קנו בנקים השבוע.. חח איזה נזק (ל"ת)
    פיסטוק 25/06/2016 17:19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 28.
    אני בכלל לא מודאג
    יוסי 25/06/2016 16:58
    הגב לתגובה זו
    7 6
    כי אני בטוח שכל ירידה אפילו של גג שמונים וחמש אחוז תביא אפילו תוך שש שנים עליות של אפילו 86 אחוז אז אני רגוע ומציעה לכם להיות רגועים כמוני כי אני יודע לא טוב להיות במתח כל היום עולה יורד אם בסופו של דבר יהיו עליות וכולנו נרוויח.
    סגור
  • 27.
    ממש כתבת עומק..
    רועי 25/06/2016 16:43
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אין מה לכתוב... עדיף לשתוק
    סגור
  • 26.
    הכל יהיה בססר, בסה"כ מכה קטנה בכנף
    טוב 25/06/2016 16:39
    הגב לתגובה זו
    3 4
    אל תשכחו שמאז ההתרסקות של 2008 השווקים חזרו ועלו ביותר מ40%. אז עכשיו מקסימום יום יומים קשים וחוזרים חזרה. תשימו לב לכיטוב שעלת כבר 10% ביום שישי וסיימה יחסית נמוך אבל עם עליה קטנה, עקב תוצאות טובות לקיט 302 שאין תופעות לווי.
    סגור
  • 25.
    מחר מפולת בתל אביב (ל"ת)
    אלי 25/06/2016 16:29
    הגב לתגובה זו
    4 7
    סגור
  • המפולת של הבלורית שלך אולי!!! (ל"ת)
    אלי אנליסט 25/06/2016 23:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 24.
    רציו פרצה ת 30 לעבר 35
    רציונל כי הטורקים פה 25/06/2016 15:55
    הגב לתגובה זו
    11 0
    וגורביץ היה אומר שיש מחזורים גדולים המחירים עולים, שבוע טוב ובהצלחה לכולנו לכיוון ה 40 וההסכמים
    סגור
  • מתפלל ..אבל לדעתי טעות (ל"ת)
    ניצן 25/06/2016 19:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    מה קרה בכלל
    האמיתי 25/06/2016 15:38
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הבורסה בלונדון השבוע בכלל לא ירדה בסיכום כללי וגם הדאקס אחרי עליות של 8 אחוז החזיר 6.8 בחזרה אז מה קרה בעצם כלוםםםם המבחן האמיתי יהיה לדעתי רק במסחר ביום שני
    סגור
  • 22.
    מחר ירד ואח"כ יתקן לעליות ,הקולים על השחיטה הלך הכסף (ל"ת)
    תותי 25/06/2016 15:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    כיטוב פארמה
    ליאת 25/06/2016 15:22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כי טוב דוחות נתונים חדשים הוכחת KIT-302 יש השפעות מועילות על תפקוד כליות
    סגור
  • 20.
    הודעה -כיטוב פארמה
    אופיר 25/06/2016 15:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי טוב דוחות נתונים חדשים הוכחת KIT-302 יש השפעות מועילות על תפקוד כליותלפני 1 שעות 10 דקות - PR Newswireכי הטוב Pharmaceuticals (סימול / TASE: KTOV), חברת הביו-פרמצבטיקה חדשנית התמקדה בפיתוח תרופות בשלבים המתקדם, הודיע ??היום נתונים עתה נגישים ממחקר Phase III של KIT-302 שלה הושלם בהצלחה להציע השפעות מועילות על כליה (כליות) פונקציה. פגיעה בתפקוד הכלייתי היא תופעת לוואי חמורה של NSAIDs.
    סגור
  • 19.
    פתיחה אנגלית
    מעלית 25/06/2016 15:17
    הגב לתגובה זו
    0 3
    ראשון שני שלשי רבעי חמישי ... 999 יותר קרוב 1450 לצערי קניתי בכל הכסף put אבל פחדתי לקחת באשראי בגלל הרצח הפוליטי
    סגור
  • 18.
    אין באמת סיבה לירידות חדות פרט לאפקט העדר כמובן (ל"ת)
    יעקב 25/06/2016 15:08
    הגב לתגובה זו
    19 1
    סגור
  • חחח אבל העדר קובע (ל"ת)
    האריה 25/06/2016 20:44
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 17.
    כיטוב פארמה הודעה בארהב
    לאה 25/06/2016 15:08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ביום שישי יצאה הודעה בארהב מה משמעות ההודעה ואייך זה אמור להשפיע על המניה בארץ ? תודה
    סגור
  • 16.
    עד 2 אחוז (ל"ת)
    יובי 25/06/2016 15:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 15.
    ירידה בסביבות 2 2.5 אחוז לא יותר
    משה 25/06/2016 15:07
    הגב לתגובה זו
    6 3
    עם עוד מדינות יפרשו תכפילו את זה במספר המדינות שיפרשו
    סגור
  • 14.
    רגוע שכספי נמצא בליויתן,מתברר שז המקום הבטוח ביותר
    ברגע כזה 25/06/2016 15:06
    הגב לתגובה זו
    8 0
    נקוה שמחר יחתם ההסכם עם תורכיה,ויהיו בשורות טובות לליויתן רציו , ולכולנו
    סגור
  • 13.
    בבורסה בת"א מחר תחילתה
    אושרת 25/06/2016 15:06
    הגב לתגובה זו
    4 6
    של מפולת
    סגור
  • 12.
    קנו חר לוהג פי 3 נסדק אס אנאנד פי ולונג דקס (ל"ת)
    מיכה 25/06/2016 15:04
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 11.
    ןמאחר ולא טועה...קנו פרוטרום.אל על. טבע (ל"ת)
    קובי 25/06/2016 15:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 10.
    יש לכם מיק בזדמנות לקנות לונג דקס פי שלוש (ל"ת)
    קובי 25/06/2016 15:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הדאקס
    רואה שחורות 25/06/2016 21:01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ימשיך דרומה ...הדרמה רק בתחילתה ..
    סגור
  • 9.
    נמאס מצמד המילים "כוננות ספיגה"
    אילן 25/06/2016 14:52
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אתם מנחוסים במערכת תחליפו צמד מילים או לחילופין שצפיות עליות תכתבו ברור ...ואל תרתעו לפרסם תגובתי
    סגור
  • 8.
    לא להתנהג כעדר,הפחדן מפסיד (ל"ת)
    יעקב 25/06/2016 14:39
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 7.
    כוננות ספיגה
    הסקרן 25/06/2016 14:37
    הגב לתגובה זו
    35 5
    מעניין שהשווקים בחו"ל טסו למעלה לא הייתה כותרת כוננות טיסה וכמובן סהמעוף בקושי עלה... חומר למחשבה... השוק בארץ מנוהל על ידי סוחרי המעוף שעושים בו מה שמתאים לפוזיציה שלהם.. לא משנה עם יש עליות חזקות בחול ( יום חמשי העולם התפוצץ למעלה ופה המעוף ירד ) או ירידות...חבל שוק זבל שאין עליו פיקוח ...וכמובן לא הוגן...ותחשבו על זה
    סגור
  • מעוף
    שים 25/06/2016 19:08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הכול מנוהל על ידי שחקני המעוף.העולם טס והגיע לשיאים כאן אנו ב 1400 כמו לפני שנתיים
    סגור
  • מעוף יודע לקחת רק את הידיעות הרעות ולא חוגג עם הידיעות
    יעקב 25/06/2016 15:33
    הגב לתגובה זו
    5 0
    צודק בכל מילה
    סגור
  • כן ספיגה,ב.. לחץ ירד 2 אחוז (ל"ת)
    אורן 25/06/2016 15:22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • נכון מאוד הייתי מוסיף לכותרת שלך סימן שאלה. (ל"ת)
    מאיר 25/06/2016 14:47
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 6.
    הדואליות מתחילות ב 2 בגלל הפיחות בשקל
    אחד 25/06/2016 14:33
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מול הדולר
    סגור
  • מזה מתחילות ב 2?
    שניים 25/06/2016 17:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בשעה 2 או בשער 2 או מה?
    סגור
  • הפיחות תורם 2% למחירן של הדואליות (ל"ת)
    אחד 25/06/2016 20:59
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 5.
    אל-על צפויה לעלות עקב הירידה במחיר הנפט. (ל"ת)
    מאיר 25/06/2016 14:33
    הגב לתגובה זו
    6 27
    סגור
  • 7 אחוז לפחות... (ל"ת)
    יוסי 25/06/2016 14:47
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 4.
    לא תהיה מפולת בת"א משום שאירופה וארה"ב טסו
    שלמה מעוז 25/06/2016 14:09
    הגב לתגובה זו
    39 17
    בשבועות האחרונים ת"א לא עלתה איתם ובנוסף אין חשיפה לבריטניה כמעט בכלל
    סגור
  • חשופה לבריטניה (ל"ת)
    טבע 25/06/2016 18:37
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • למר מעוז
    זכי 25/06/2016 17:04
    הגב לתגובה זו
    6 5
    הכוונה מה אתה מתכוון לא תהיה מפולת ובכמה זמן? לא תהיה ירידות 5% או 12% או 24% או 45% או 67% או 89% וזאת תוך יום או חודש או שנה וחצי. אני מצפה מאדם ברמתך שאני מעריך שתיתן הגדרות מדוייקות ולא לשלוח משפט סתמי שלא מתחם שום דבר ולא נותן אינדיקציות מדוייקות או אפילו חלקיות.
    סגור
  • שלמה צודק.
    מומי קרסו 25/06/2016 16:48
    הגב לתגובה זו
    8 4
    מחר לא יפול יותר משישה אחוז ובהמשך החודש אני לא מאמין שנצליח לרדת יותר משישים ושבעה אחוזים. אנו באמת צריכים וחייבים להשלים את הטיסות שהיו באירופה ואמריקה. וחוץ מיסה הבורסה שלנו יותר איכותית מהבורסה האנגלית או ההולנדית וגם הכדורגל אצלנו כרבה יותר איכותי וחזק ומנצח מאשר הכדורגל בהולנד ואנגליה ואיטליה וספרד ופורטוגל .
    סגור
  • 3.
    מינורי=מינוס 4 (ל"ת)
    ??? 25/06/2016 13:56
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • 2.
    מדד מעו''ף
    אורלי 25/06/2016 13:55
    הגב לתגובה זו
    14 3
    פער הארביטרז' נמוך רק בזכות שער הדולר שעלה משמעותית. במשברים הקודמים בשנים האחרונות תגובת הבורסה שלנו הייתה מתונה יחסית. נראה לי שגם הפעם הירידות מחר תהיינה בסביבת 2-2.5% בלבד.
    סגור
  • 1.
    לדעתי הירידה תהיה בסביבות 2.5%
    דוד מירושלים 25/06/2016 13:30
    הגב לתגובה זו
    15 5
    הארביטראז' שלילי רק 0.77%. מאידך כיוון שהבנקים ספגו מכה מאוד קשה יש להניח שירדו גם פה. משקל הבנקים במדד 25 הוא כשליש כך שאם הבנקים ירדו 5-7% הירידה הכללית במדד תהיה כ2.5%. המצב הפעם ממש בלתי ניתן לצפיה. הרי בסופו של דברים יכול להיות שהמדד ירד בסוף הים 1%-4%. נחכה ונראה. שבוע טוב לכולם
    סגור
  • המצב הפעם ממש בלתי ניתן לצפיה
    משה מחיפה 25/06/2016 16:07
    הגב לתגובה זו
    2 4
    כמו תמיד שהוא הניתן לצפיה מדוייקת ואני יודע אם יירד או יעלה ובדיוק בכמה על עשירית הנקודה. אז הפעם זה יכול לנוע ממינוס 0.7% ועד אפילו פלוס 4.5% מכיוון שהוסר ענן אי הוודאות ועכשיו המצב בטוח ובלי מתח. ויכול להיות גם שיירד נגיד 0.23% ועד ירידה של 7.8% ייש מצב כמו שחושבים שאפילו יהיה בלי שינוי ועד פלוס 3 אחוז ועד בלי שינוי ועד מינוס 0.1 אחוז. הארביטרז' רק 0.77 אחוז שזה כלום כי אם היה ארביטראז'על כל 25 אז הירידות היו גג 2.5 אחוז מינוס שזה כלום. הבנקים יכולים להפתיע ואף לאזן בפלוס ..76 אחוז ועד פלוס 9 אחוז או גג מינוס שמונה אחוז. סך הכל אני מאמין שבסוף היום נראה עליה קטנה של אחד וחצי אחוז כי אצלנו היה יציב ולא השתוללו ולמעשה חייבים לנו לפחות שבע אחוז נחכה ונראה שבוע טוב.
    סגור
  • תקשיבו למיליארדר
    מנדי 25/06/2016 16:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יעקוב
    סגור
  • תקשייבו לצמד מוני ומוניק (ל"ת)
    האריה 25/06/2016 14:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור