דו"חות טאואר: הכנסות שיא של 278 מיליון דולר ברבעון, מעט מעל הצפי - והמניה טסה בניו יורק

ראסל אלוואנגר: "המכירות הן בקצב של 1.4 מיליארד דולר בשנה, גידול פנומנלי". המניה מזנקת בת"א

ראסל אלוונגר, צילום: יח"צ
חברת השבבים טאואר ג'אז בניהולו של ראסל אלוונגר דיווחה היום על תוצאותיה לרבעון הראשון של השנה עם עלייה ברווח ובהכנסות. טאואר רשמה מכירות שיא של 278 מיליון דולר, וצופה עלייה בהכנסות ברבעון הבא ל-300 מיליון דולר - מה שמשקף קצב מכירות של 1.4 מיליארד דולר בשנה. נציין כי מניית טאואר שהינה המניה בעלת המשקל הגבוה ביותר במדד ת"א-75 (עם 5.5%) איבדה קרוב ל-20% מתחילת השנה וכמעט 40% תוך קצת יותר משנה.
מניית טאואר -0.76% טאואר 11,710 -0.76% טאואר בסיס:11,800 פתיחה:11,840 גבוה:11,840 נמוך:11,610 תמורה:47,707,748 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  זינקה 6.38% בוול סטריט בתגובה לדו"חות. בת"א המניה עלתה ב-2.45%. 
בשורת ההכנסות מדובר בצמיחה של 23% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד וצמיחה של 9% לעומת הרבעון הקודם. טאואר צופה המשך עלייה בהכנסות גם ברבעון השני כאמור - המהווה צמיחה נוספת של 27% בהשוואה לרבעון השני של שנת 2015 ו-8% עלייה בהשוואה לרבעון הראשון של שנת 2016. מדובר בתחזית שעולה על התחזיות של האנליסטים למכירות של 289 מיליון דולר ב-Q2.
בשורה התחתונה, הרווח הנקי (GAAP) הסתכם ב-66 מיליון דולר - כולל רווח נטו מרכישת המפעל בסן אנטוניו בסך 41 מיליון דולר אותו השלימה טאואר במהלך פברואר. הרווח הנקי לרבעון הראשון של שנת 2016, בנטרול הרווח מרכישה, הסתכם ב-25 מיליון דולר והוא מהווה עלייה של 12% בהשוואה לרווח הנקי שנרשם ברבעון הקודם. הרווח הנקי המתואם לרבעון הראשון הסתכם ב-32 מיליון דולר, בהשוואה לרווח של 26 מיליון דולר ברבעון הקודם, והפסד מתואם בסך 8 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2015. 
ראסל אלוואנגר, מנכ"ל טאואר-ג'אז, אמר בשיחה עם Bizporal: "השגנו רמות שיא של מכירות ו-EBITDA, תוצאות המשקפות המשך צמיחה לעומת תוצאות הרבעון הקודם, שהיה גם הוא רבעון שיא. שים לב שבשנה האחרונה הצגנו קצב מכירות של מיליארד דולר בשנה כמו שהבטחנו, והמכירות ברבעון הראשון יחד עם צפי של 300 מיליון דולר ב-Q2 משקפות קצב שנתי של 1.4% כך שמדובר בעלייה פנומנלית".
עוד הוסיף אלוונגר: "כבר הספקנו להכשיר את קו הייצור במפעל החדש בסן אנטוניו לייצור במספר תהליכי RF שלנו עבור לקוחות מרכזיים וחלקם כבר עברו את שלבי ה-qual וה-tape-out, ואנו צפויים להתחיל לראות מכירות מלקוחות נוספים המפעל זה כבר ברבעון הרביעי של 2016 וכן צמיחה חזקה בשנת 2017. בהתבסס על הביקושים מהלקוחות, ההרחבה בכושר הייצור האורגני של החברה והצמיחה במכירות המפעלים ביפן, אנו צופים שנציג תוצאות כספיות טובות מאד ב-2016, הן בשורה העליונה והן בשורה התחתונה".
מניית טאואר בשנה האחרונה:

תגובות לכתבה(29):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 18.
    טאואר
    אור 10/05/2016 07:45
    הגב לתגובה זו
    4 0
    המניה תקועה מזה שלוש שנים , צעד קדימה שניים אחורה , אמורה היתה להיות בשערים של 24-28 דולר ... בקיצור חברה טובה מניה תקועה
    סגור
  • 17.
    התכוונתם תחזית של 1.2 מ לשנה ולא 1.4? (ל"ת)
    שי 09/05/2016 18:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.4
    שלומי 09/05/2016 19:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כי כל רבעון ההכנסה עולה זה לא 300 קבוע
    סגור
  • 16.
    אחרי דוחות כאלה ועדיין?
    אפרת 09/05/2016 17:06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שער נמוך יחסית ואם אחרי הדוחות לא ממריאה אז שכל אחד יחשוב על הכדאיות במסחר במניה
    סגור
  • 15.
    המניה כבר 5% בפרי מרקט בארהב
    ערן 09/05/2016 15:56
    הגב לתגובה זו
    5 1
    וכנראה תחזור מחר עם פעם ארביטראז חיובי. לדעתי שווה להמתין למי שמחזיק
    סגור
  • 14.
    חברה טובה למה לא טסה ? ויש גם המלצה של פועלים (ל"ת)
    משקיע קטן 09/05/2016 15:30
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • 13.
    חברה כל כך טובה למה המניה רק יורדת?? (ל"ת)
    אחד ששואל 09/05/2016 15:26
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 12.
    טאואר
    מ.ז 09/05/2016 15:17
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מעבר לזה שהדוח הרבעוני מצויין גם התחזית ל Q2 ולכל השנה היא תחזית מצויינת וזה בדיוק מה שכל אחד מבין אמור לאהוב מאד. מה עוד שהמון חברות חטפו בגלל דוחות מאכזבים לא מן הנמנע שימצאו נחמה בטאואר והמניה תקפוץ הרבה מאד, ואם לא אז משהוא רקוב קורה פה שאנחנו המשקיעים הקטנים לא יודעים
    סגור
  • החברה טובה המניה רקובה מאוד לחשוב רק שורט על טאוור ! (ל"ת)
    קוקי 09/05/2016 15:30
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • להיזהר משורט
    שלומי 09/05/2016 19:26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    השורטיסטים יקבלו מכה מאד חזקה בקרוב כי המניה תסגור 40 אחוזי עליה עד סוף אוגוסט
    סגור
  • טען עוד
  • שורט סקוויז בקרוב (ל"ת)
    אור 09/05/2016 23:23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 11.
    לא המראה ולא חראללה שורט של החיים מתחיל היום ! (ל"ת)
    TSEM 09/05/2016 15:06
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • חחחחחח
    שלומי 09/05/2016 19:28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קח משכנתה ידידי אם אתה חושב על שורט חחחחחח
    סגור
  • 10.
    נשאר רק טבע שתרד וזהו
    כל המניות ירדו 09/05/2016 15:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל ירד חוץ ממטריקס בגלל הדיבידנד וכבר הגיעה לשיא שלה ועכשיו גם היא תרד
    סגור
  • 9.
    ההוכחה לכך שמישהו מוריד בכוונה את המניה
    טאואר 09/05/2016 15:02
    הגב לתגובה זו
    10 1
    לא יתכן שיש לטאואר רבעונים טובים והיא לא בשער 72 משהו פה מסריח לגמרי
    סגור
  • אני כבר מזמן הבנתי שמשהו מסריח פה ולכן -- כנס
    קוקי 09/05/2016 15:34
    הגב לתגובה זו
    0 6
    מכרתי את כל המניות שלי בהפסד גדול וכל מה שנשאר הכנסתי לשורט וראה איזה פלא עברתי לרווח !
    סגור
  • הפסדים הולכים אחריך היום המניה תעלה
    לקוקי 09/05/2016 16:37
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ותעלה
    סגור
  • 8.
    אם הדוח טוב למה לא טסה ?
    רונן 09/05/2016 14:33
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מעניין אההההה ?
    סגור
  • המראה מתחילה
    בדרך 09/05/2016 14:41
    הגב לתגובה זו
    5 2
    היום
    סגור
  • 7.
    מסיימת באדום היום בארה"ב ! והולכת לשער חד ספרתי בהמשך ! (ל"ת)
    טאוור 09/05/2016 14:28
    הגב לתגובה זו
    3 6
    סגור
  • .
    הבינו שעשית שורט 09/05/2016 14:56
    הגב לתגובה זו
    4 0
    .
    סגור
  • 6.
    רק שאממש בטבע ארכוש טאואר יש זמן (ל"ת)
    שפוי 09/05/2016 14:28
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 5.
    גם ככה אי אפשר להאמין
    הכל בלוף גם ככה 09/05/2016 14:25
    הגב לתגובה זו
    1 6
    למי שמשקר
    סגור
  • 4.
    חבל על ניר חדרה מה שקורה במפעל
    tupe 09/05/2016 14:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני רואה מה שקורה במפעל כאב לי כך המלגזנים אצל סעיד באים לעבודה בשעה 6 בבוקר ישב במשרד עד שעה 630 לאחר מכן עושה קפה ואלך לפינת עישון שירה של משאיות ולהם לו אכפת שצריך לספק ניר ללקוחות של מפעלי ניר חדרה בכול מקום שאני מגיעה לספק אומרים לי למה זה איחור אניר לו יקנה ניר ממפעלי ניר חדרה אני קונה מיחול זה קורה אצל סעיד הוא לוקח2 ימים חופש באמצה השבועה אבל שישי שבת לו מותר הוא צריך לדפוק את המפעל לצאת עים 35000 אלף שח בחודש בתור מלגזן
    סגור
  • 3.
    עדיין אין אישור לרכישה ממתין יש לי זמן (ל"ת)
    שפוי 09/05/2016 13:54
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • יש המלצה מבית השקעות בארהב לקניה