21:03 יציבות בוול סטריט: העיניים מופנות לסין, נטפליקס מאבדת 1.8% >>

19:51 וול סטריט:מניית גולדמן זאקס נופלת 2.5% לאחר פרסום הדו"חות

18:08 התמונה העגומה על השווקים העולה מהדו"חות של הבנקים הגדולים בארה"ב >>

16:24 בני ברק: עשרות עצורים בהפגנות החרדים נגד מעצר העריקים

15:22 המאבק נמשך: ארגוני הנכים מפגינים כעת ליד ביתו של רה"מ בירושלים

14:40 השר בנט: אין לנהל משא ומתן עם ממשלה פלסטינית שנשענת על חמאס >>

13:11 למ"ס: הצמיחה במשק ברבעון השני עמדה על קצב של 2.4%

12:40 מניית תמר פטרוליום צוללת ומשלימה נפילה שבועית של מעל 6%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

"לא יודע מתי בדיוק, אבל אנחנו בדרך לתיקון משמעותי בשווקים הפיננסים, גדול בהרבה ממה שראינו בתחילת השנה"

דודו הולצמן בטוח שהבורסות בדרכן למטה, וזה לא ייקח עוד הרבה זמן - בשיחה עם Bizportal הוא מסביר למה
 |  131
דאגה בינלאומית
Share
דודו הולצמן שלילי לגבי העתיד הקרוב בשוק ההון. מאוד שלילי. בחודשים האחרונים הוא מרבה לספר על גישתו הדובית לגבי הבורסות, והנפילה הקשה שחוו השווקים בתחילת השנה הייתה כמו תחילת ההגשמה של דבריו. עם זאת, מאז פברואר השווקים תיקנו בחדות, חלק מהמדדים בניו-יורק אף עברו לתשואה חיובית מתחילת השנה אבל הולצמן שומר על דעתו: השווקים בדרך למטה.


"אנחנו נראה את השווקים הפיננסים בכל העולם ברמות מחיר שונות ממה שהם נמצאים היום", פתח הולצמן בשיחה. "אני לא יודע לשים את האצבע מתי בדיוק זה יקרה - אבל יודע להגיד שלא מדובר על עוד 3 או 5 שנים, אלא בתקופה הקרובה - אנחנו נחווה תיקון משמעותי בשווקים, מעבר למה שראינו בתחילת שנה".

על סמך מה אתה אומר את זה? אולי היה מדובר בתיקון מתבקש, ולאחר הדשדוש היחסי שאנחנו נמצאים בו לאחרונה השווקים ימשיכו לעלות?
"שים לב למה שאנחנו חווים מאז סוף הרבעון הרביעי של 2015: תנודתיות גדולה מאוד בשווקים. הדוגמא הטובה ביותר היא מחיר חבית הנפט, ואולי בעיקר- נגידת הפד', ג'נט יילן. כשמסתכלים על ההתנהלות שלה רואים את הזיגזג שהיא בצעה לא פחות מ-4 פעמים: העלאת הריבית הראשונה, אחריה היא אמרה שיהיו 4 העלאות במהלך השנה, בהמשך לא פסלה ריבית שלילית והיום אומרת שיהיו עוד 2 העלאות".מותר לה לשנות את דעתה היא מתאימה אותה למצב השווקים.
"ברור שמותר, אבל זה מראה על עצבנות, על חוסר שקט, על החששות והלחץ הגדולים מאוד שיש על הכתפיים שלה, ועל מה שקורה בעולם על המשק האמריקני. אני דרך אגב מאמין שלא יהיו העלאות ריבית בכלל השנה".ומאיפה התחזית לירידה בשווקים? אי העלאת ריבית היא דווקא סיבה טובה לעליות שערים...
"ההשפעה הגדולה ביותר היא כמובן סין: מדובר בחור שחור שאף אחד לא יודע את האמת לגביו. הממשל הסיני לא מספר את האמת שקיפות היא לא בדיוק נר לרגליהם... את כל הנתונים שאני מקבל מסין אני לוקח בערבון מאוד מוגבל".

בתוך הנפילות של תחילת השנה באמת דיברו על סין והנפט כגורמים לכך אבל פתאום חל תיקון חד, כך שאולי סין לא משפיעה עלינו כ"כ; אולי אפשר להסתדר עם המצב הקיים.
"זה טבעם של שווקים - הם לא מתנהלים בדיוק כמו שאתה מצפה, הם מטעים אותך. כשיש לך דרך וכיוון - אני מאמין בהם ונדבק בהם. הנפט לדוגמא ימשיך להכביד על השווקים, גם אם יקרה מה שהשוק רוצה שיקרה, ותהיה הקפאת תפוקה. נכנסה שחקנית חדשה למשחק איראן, ואתה לא יודע כמה נפט יש להם, הכל נע סביב הערכות וספקולציות. ממש כמו סין זו לא מדינה פתוחה. יש להם טנקריות שמחכות לקונים הבאים ואנחנו לא יודעים את הכמויות. יש פה מעגל שאי אפשר לצאת ממנו - והנפילה בנפט תוביל לנפילה בבורסות".

סין ונפט אלו נושאים שדנו בהם יש סיבות כלכליות נוספות לנפילה שאתה צופה?
"תראה את מצב הכלכלות: ב- 7-8 שנים האחרונות זרם המון כסף מהבנקים המרכזיים, מה שכמובן תמך בשווקים. אבל מה לגבי הצמיחה? היא לא זזה, להפך אפילו נחלשה, כשגם האינפלציה לא השתפרה. המדינות שהזרימו את הכספים והגדילו את החוב שלהם לא תוכלה להחזיר את החובות שלהן. גם ארה"ב הגדולה, להערכתי עשויה לעשות תספורת בהמשך. זה לא יקרה בשנים הקרובות, אבל אם נסתכל אל האופק - אולי נתחיל לראות שאחוז הסיכון בהסתברות הזו מתחיל להעלות".

הולצמן, מנהל פיתוח עסקים בחטיבת נכסי הלקוחות של הבנק הבינלאומי, מרחיב על החובות של המדינות בעולם, ורואה בהם לא פחות מסכנה לכלכלות: "הבנקים הדפיסו כסף והחוב של המדינות גדל: הבנק המרכזי בכל מדינה מוכר כסף ומגדיל את ההתחייבויות שלו. לכן, לדעתי החוב של ארה"ב, שרק הולך וגדל, מתחיל להוות בעיה ומישהו ישלם את החשבון הזה בסוף. כבר עכשיו רואים את המועמדים לנשיאות מתחילים לדבר על הנושא, מה שלא ראינו בבחירות הקודמות".

גם את שיעור הצמיחה המתון בעולם רואה הולצמן כבעיה, כשנתוני האבטלה הנמוכים לא משכנעים אותו אחרת: "ישנה בעיה קשה בצמיחה בעולם. הנפט ברמות מחירים נמוכות, ועם זאת - אתה לא רואה רווחים מטורפים של החברות, למרות שהעלות ירדה משמעותית. זה קורה בגלל שיש עודף היצע, ורמת הטכנולוגיה הגבוהה מוציאה עוד ועוד אנשים ממעגל העבודה".

אבל נתוני האבטלה בארה"ב בסדר באופן יחסי
"אבל רמות השכר שם נמוכות! היכולת של אנשים לצרוך בהכנסה הפנויה שלהם מאוד נמוכה. יש בעיה קשה ברמות השכר. כשאני מסתכל על חבר'ה צעירים אני דואג לרמות השכר שלהם: הן תהיינה נמוכות מאלה של הדור שלי, וכח הקניה שלהם הולך וקטן".

נחזור לבורסות. הבנקים המרכזיים מראים שוב ושוב שהם רוצים ויכולים לתמוך בשווקים.
"אבל זה משפיע רק על השוק, לא על הכלכלות. מעבר לזה, אני חושב שהתחמושת של הבנקים המרכזיים מתחילה להגמר, ואני מאמין שלא נראה עוד הזרמות כספים".

לא שחסרות סיבות כלכליות לדעתו, אבל הולצמן מצביע גם על משבר הפליטים באירופה כקטליזטור לבעיות נוספות: "הפליטים באירופה משנים את הדמוגרפיה ביבשת. קצב הריבוי של הפליטים גדול פי כמה וכמה מהאוכלוסיה ה'קלאסית' באירופה, ובקרוב נתחיל לראות את ההשפעות של זה: אנשים לא יישבו בחיבוק ידיים, והרבה יעברו למקום אחר. במקביל, אני חושב שהטרור שם יגבר".

בארץ - ולצערנו יש לנו ניסיון בזה - אנחנו דווקא רואים שהטרור לא משפיע על הבורסה
"האינתיפאדה לא פגעה בכלכלה הישראלית? היא פגעה בה באופן חמור. מי ירצה להשקיע באירופה? מי ירצה לבלות שם? בוא לא נייפה את המציאות המצב שם רק הולך ומחמיר. זה לא תמיד נמצא בראש החדשות, אלא רק כשיש פיגועים. מתחת לפני השטח המגמה הזו מתרחשת וצוברת תאוצה וזה בהחלט יפגע בכלכלות".

הולצמן מדגיש בפניי כי אינו אדם "דובי" באופיו ורק בחינה של המצב בעולם הביאה אותו להערכות אלו. הוא אינו נוקט בתחזיות של מספר האחוזים בהם ייפגעו שוקי ההון, אבל ניתן ללמוד עד כמה קיצונית התחזית שלו מהדינמיקה אותה הוא צופה לגבי שוק הנדל"ן בישראל:

"מחירי הדיור בישראל יירדו כתוצאה מהירידה בשווקים הפיננסים, וכתוצאה מפיטורים רוחביים במשק הישראלי שיקרו שנים הקרובות - שיגיעו כתוצאה מאי יכולת לשלם התחייבויות. כמו כן, משרד האוצר עושה את כל המאמצים לשווק כמה שיותר קרקעות ופרוייקטים: אנחנו נקבל שילוב של היצע שגדל, משבר פיננסי ואי יכולת החזר משכנתאות ולכן המחירים יירדו".

לסיום, מה תגיד לאלו שטוענים כי אירופה במסלול דומה לזה של ארה"ב, ועוד מעט תצא מהמשבר של 2008?
"כשארה"ב תהיה בריבית שלילת... אני לא חושב שיגידו שהיא יצאה מהמשבר. ישנם מצבים בהם רואים לאן כל העסק הזה הולך - וצריך להגיד את זה, גם אם זה לא נעים לאוזן".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

131 תגובות ב-109 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
109 עודד 23/04/2016 19:52 נגמר הספר. נגמר הפוטנציאל.
אמריקה היתה ארץ ספר. ספר הוא פוטנציאל של צמיחה. 'לך מערבה איש צעיר' הייתה הסיסמה במזרח אמריקה. הספר ניכבש. הפוטנציאל מומש, מכאן המשבר. זה נכון לכלכלת העולם המערבי כולו. כשהספר האירופי נכבש, כשהסתיים הפוטנציאל הפנימי לצמיחה, נוצרה הגירה, נולד הקולוניאליזם האירופי - הספר החדש. גם זה הסתיים. צריך להמציא ספר חדשץ פוטנציאל חדש לצמיחה.
108 שי 21/04/2016 10:39 גם תרנגול עיוור מוצא גרגיר מידי פעם
אם 5 שנים תגיד שיהיו ירידות בסוף גם תצדק
107 רן 21/04/2016 08:26 win win
בתחילה חשבתי בחור אמיץ יש לו 50 אחוז לצאת קשקשן ובמחשבה שניה מי יזכור את מה שנאמר במידה שההפך יקרה דרך טובה לעשות קותרת
דניאל 23/04/2016 21:48 נכון - הוא כזה חרטטן
הכלכלה מחזורית, יש עליות ויש ירידות. הוא נותן טווח של 1-3 שנים, זה המון זמן ואף אחד לא יזכור את מה שכת היום עוד שנתיים. ואז אם יצד יוכל לומר אמרתי לכם ואם לא ממילא אף אחד לא יזכור ואם כן יזכרו יהיו לו הרבה סיבות. סתם איש מכירות.
106 יוסי 19/04/2016 09:22 מגיד עתידות
מר הולצמן היקר הנבואה ניתנה לשוטים .
105 דודו אתה ברברן 14/04/2016 19:31 מהיום שדיברת השווקים עפו למעלה!!! (ל"ת)
104 מבין 14/04/2016 18:07 מבין
הולצמן אתה ילד ,לך לישון וחבל שאתה מבזה את הבנק הבנלאומי
103 דודוקו 12/04/2016 16:27 אנליסט כזה גם אני יודע...אפילו יודע יותר טוב מהולצמן... (ל"ת)
102 אבי 11/04/2016 17:25 באמת?
תגיד הולצמן, אתה מבין מה אמרת? נתנו לך במה אפילו עם תמונה, כדי שתגיד לעם היושב בציון ש...אתה לא יודע? קבל סקופ ענק, גם אני לא יודע
101 חגי 11/04/2016 17:25 צודק מאוד
לא חושב שיש כזה דבר לא עושים עסקים בסין - לא עושים עסקים באירופה, אז איפה כן (אולי הזדקנת ואתה רואה דברים אחרת). באמריקה יהיו העלאות ריבית נוספות ובקרוב (לא שזה באמת רדיקלי). כל השאר נשמע סביר, יש מחזוריות קבועה ואנחנו בסוף ה-7 השנים הטובות, יש לצפות לגרוע מכל או לברבורים שחורים.
100 moshemor 11/04/2016 16:18 דודו הולצמן
ממתי הפך לאנליסט בקנה מידה בינלאומי? מעניין?
99 סנואו 11/04/2016 15:16 המקרו לאמשהו, אך, בסביבת ריבית 0 מניות (טובות) הן נ כ ס (ל"ת)
98 משה 11/04/2016 11:32 אם אתה לא יודע בדיוק , אז מה אתה רוצה ???? (ל"ת)
97 Mni 11/04/2016 08:14 פתאום קם מומחה חדש לשוק ההון
מהבנק הבינלאומי אל פרשנויות בלילה כלכלי , הכל שליפות מהמותן דברים שאין בהם ממש . ההיפך המלחמה בטרור שהתרחבה ומקיפה כמעט את כל העולם היא המנוף לצמיחה , מפעלי הנשק יעבדו שעות נוספות כדי לספק את הצריכה שהולכת וגוברת . גילוי דל מרבצי גז רבים יצריכו כח אדם רב , סין אינה מדאיגה הנתונים שמגיעים משם לא אמינים . כל פעם קם איזה חוכמולוג שמלבד בירבורים אין לדבריו שום ממש .
96 מי שיודע לעשות כסף 10/04/2016 20:06 לא מלמד ולא עובד בבנק בינלאומי או מחפש מרקע (ל"ת)
95 ר 10/04/2016 18:12 אי העלאת ריבית היה טוב לשווקים כל עוד חשבו שזה יעבוד...
ברגע שיש עוד ועוד הוכחות שזה כבר לא רלוונטי אז זה יהיה גם לא רלוונטי למסחר...בדיוק כמו שקרה ביפן.
94 שושו 10/04/2016 17:44 גם אני, לא יודע מתי, אבל התיקון כלפי מעלה יקרה מתי שהוא
חוכמה קטנה מאוד להעריך את השווקים באופן וירטואלי כפי שמציע לנו אביר האנליסטים הולצמן ...הולצמן אתה נורמלי ?
93 יש ר א לי 10/04/2016 17:35 קשקשן, הוא יודע מה יהיה כמו כל קורא. אי אפשר לדעת.
אני בטוח שיהיו ירידות, אבל לא יודע מתי. ממש חכמה.
92 יוסי 10/04/2016 16:48 הולצמן
וואלה גאון לא יודע מתי אבל בדרך לתיקון משמעותי .... אהה מה תאמרו ? גאון אמרנו..... יש דבר שעולה ולא יורד ?
91 סתם אחד 10/04/2016 15:43 גם אני לא יודע מתי בדיוק אבל הבורסה תעלה. חחח דביל (ל"ת)
90 שי 10/04/2016 14:54 מקריאת הטוקבקים יש הרבה מזלזלים אבל דודו צדק ב
99% מהערכות שלו בשנים האחרונות. אחד המבינים ומי שמזלזל יפסיד.
דודו 20/04/2016 16:36 ממתי דודו מגיב לעצמו בשם שי (ל"ת)
89 Dan 10/04/2016 14:44 100% מסכים עם כל מילה. (ל"ת)
88 מנש 10/04/2016 14:35 מה לא יודע? משלמים לך כדי לדעת! לא? (ל"ת)
87 מושיקו 10/04/2016 14:26 קשקוש
החיזוי של הולצמן הוא קשקוש ולא ניתוח כלכלי מושכל. באתה מידה הוא יכול היה לתת תחזית הפוכה לגמריא וגם אותה להצדיק ב"נתונים כלכליים עולמיים" בדיוק כפי שעושים "מומחי שוק" אחרים....
86 דני 10/04/2016 14:17 "בחורף קר, בקיץ חם, מים רותחים ב 100 מעלות" (ל"ת)
85 דודו 10/04/2016 14:11 דולר
הולצמן אמר בכלכלי בלילה בדצמבר ש1דולר יהיה =4שקל ויותר בסוף מרס אז אמר
84 ליאור 10/04/2016 13:59 "לנבא את העתיד"
הכי קל לבשר על הנפילה הבאה , אם צדקת אתה יוצא גדול בקטע של "אמרתי לכם" ואם לא בעוד כמה ימים כבר אף אחד לא יזכור את הכתבה הזאת. אם אתה באמת גאון גדול תן הערכת זמן ורמות מחירים במדדים החשובים.
83 גבריאל 10/04/2016 13:02 המשיח יבוא במהרה בימנו מתי רק האל יודע או שנעשה מעשים
טובים יגיע יותר מהר אחישנה
82 בני 10/04/2016 12:58 כתבה
הכל אינטרסים בהתאם לפוזיצייה או שמכר כל התיק או שעבר לנדלן
81 נשר 10/04/2016 12:49 חבל שכתבת עכשיו כולם יודעים שאתה לא יוע כלום (ל"ת)
80 שמואל 10/04/2016 12:36 מדד חדש - שורט דודו
הבורסה שוקלת בימים אלו על הממד חדש - שורט דודו
79 ינשוף 10/04/2016 12:15 מה קרה הולצמן
רצית לקבל קצת רייטינג ? הנה קיבלת
78 עופר 10/04/2016 11:56 פשששש... אמירה מבריקה: "לא יודע מתי..." , גם לי יש ....
תחזית: לא יודע מתי אבל הבורסות יפרצו את הגבוה של כל הזמנים, ייתכן בעשור הזה ואולי בעשור אחריו... כאמור, אני לא יודע מתי אבל זה יקרה!!!
77 חיים 10/04/2016 11:17 כל משתין בקיר הפך להיות נביא ? (ל"ת)
76 אין חדש תחת השמש 10/04/2016 11:11 גם לי נראה שיהיו ירידות לפני העליות שאחריהן יבוא תיקון
למחזר ולדקלם כל אחד יכול,צריך ראיה חדשה
75 רן 10/04/2016 11:01 אני חושב בוודאות שתהיינה ירידות או עליות. לא יודע מתי.. (ל"ת)
74 אנונימי 10/04/2016 10:50 הכל עדיף על המצב הנוכחי (ל"ת)
73 יעקב 10/04/2016 10:25 הוא לא אשם
חברה הוא לא אשם מי שמםרסם הוא האשם בדיוק כמו התחזיות של גורביץ תקשורת חסרת אחריות שלוקחת כלומניקים ומפרסמת מה שהם אומרים
72 מגדל 10/04/2016 10:23 העולם חייב לחזור לריבית 4% (ל"ת)
71 צחי 10/04/2016 10:14 לא יודע מתי אבל תיהיה עליה ואחכ ירידה ואחכ עליה חחחח (ל"ת)
70 nino 10/04/2016 10:08 אוסף של פטפוטי סרק
המומחיות שלך שווה כקליפת השום.רצוי שתשמור המלצותיך לעצמך.כל המומחים והכלכלנים יודעים לנבא רק את העבר !!הצלחת הנבואות סטטיסטית כהטלת מטבע.החלטת על פוזיציה , לך על זה.המנע מלהשפיע על השוק .
69 tbkesi 10/04/2016 10:03 כול הכבוד
נראה לי קבל משכורת 13 ויש לו כסף לעשות לעצמו כתבה תדמיתית אז זה מה שיצאה ובסוף יש אמרה הדברים יצאו מהקשרם
68 שושי 10/04/2016 09:37 או כן או
או כו או לא . גם תרנגולת עוורת מוצאת מידי פעם גרגר . הבן אדם עשה שורט ומפסיד , אם יצליח להבהיל אתכם ירוויח פשוט מאד . אל תיפלו בפח , שימשיך להפסיד.
67 אןרנה 10/04/2016 09:09 בחיים לא הבין כלום בכלכלה. מאז ערוץ 10 היה פסימי
ו7 שנים זה רק עולה לו, שיחליף את המשקפיים לרגילות. אולי אז יראה את השוק יותר טוב
שועלי 10/04/2016 09:45 צודקת 100 אחוז איש לא חכם כלל (ל"ת)
66 תעשו ההפך 10/04/2016 08:52 תעשו שורט על דודו (ל"ת)
65 גיל 10/04/2016 08:52 נביאי הזעם..
כל שני וחמישי יקום כלכלן/נביא שדואג להוציא לכולם את האוויר ולתת סיבה טובה לברוח
64 תעשו ההפך 10/04/2016 08:50 מי זה ?
אחו פלצהים לא להאמין להם השווקים איתנים כלכלית אין בועות הצמיחה איתנה הרסו את המשקיעים היכן היו המדדים והיכן כעת מהירידה מי זה דודו הולצמן ? סורוס מי זה מי זה...???
63 עופק 10/04/2016 08:26 בוריס
אני מציע לראיין את בוריס השומר בכניסה לבנק..אולי גם לו יש תובנות...
62 טומארפורקולו 10/04/2016 07:36 אם הכלכלן יודע לחזות את מצב השוק .למה
מצבו הכלכלי הוא כזה שהוא לא עשיר ?הרי רוב הכלכלנים הם אנשים אם שכר רגיל ואם הם יודעים לחזות את העתיד הם היו אמורים להיות מיליונרים והם לא.
61 רון 10/04/2016 07:34 דודו, יאללה יאללה
השוק חטף כבר את המכה שלו, לא נשאר הרבה. צפוי דשדוש ארוך ותנודתיות גבוהה ...
60 גוסטב 10/04/2016 02:46 הוא כנראה לא יותר משורטיסט מתוסכל (ל"ת)
59 רק פוטים 10/04/2016 00:20 המגיבים פה משכנעים אותי (ל"ת)
58 העובדות 09/04/2016 23:58 בינתיים כלכלת ארהב משתפרת משבוע לשבוע.זה התחיל
עם הנתונים המעולים משוק העבודה שמצביעים לראשונה על תעסוקה מלאב והמשיך לפני שבוע גם למגזק היצרני. והנפט מקבל תאוצה למעלה.
57 שאפו לכל המתלהמים 09/04/2016 23:52 תגובה 32 עניינית מכל הבליל תגובות כאן .. (ל"ת)
56 דודו תירגע תשתה מיים 09/04/2016 23:15 הכיוון הכללי למעלה גם אם בדרך יהיו מימושים (ל"ת)
55 עמית 09/04/2016 23:09 מי זה דודו הולצמן בכלל ?
כל ליצן לא מוכר בארץ מנסה להיראות חכם. דודו לך לאכול פרגיות בפיתה במפגש יא אפס.
אחד 10/04/2016 03:42 מזה חודשים צופה ירידות והשוק עולה ועולה ו... (ל"ת)
54 עומר 09/04/2016 23:08 צודק ב100!!!! (ל"ת)
53 דוד 09/04/2016 22:50 דודו
יש כאלה שיודעים מתי ולא אומרים, אבל אתה דודו לא יודע הרבה אבל אומר!
52 אמיר 09/04/2016 22:10 לא אופטימי
לכל הספקנים - נגיד פד בן ברננקי , כשהתחיל להדפיס כסף אמר - זה הנסוי כלכלי הגדול בהסטוריה ואף אחד לא יודע מה יהיו התוצאות . עבדו מספיק שנים ואי אפשר להגיד שנסוי הצליח . שיאים בבורסה זה עדיין לא שיפור בצמיחה , אלא יותר ניפוח ללא ברירה . כלכלה צומחת מעלה מחירי סחורות ומדדים , איפה זה ? עצבנות בשווקים - סימן שאמון משקיעים ב״סוף טוב ״ מתחיל להתפוגג ומפולת רק שאלה של זמן .
51 יעקב 09/04/2016 22:08 בטוח שיהיו ירידות השאלה מתי יא דביל (ל"ת)
50 אוחז כיורים 09/04/2016 22:00 משקפיים של מתרומם (ל"ת)
49 יעקב 09/04/2016 21:59 נבואה ניתנה לנביאים ואתה עדיין לא נביא (ל"ת)
48 צחי 09/04/2016 21:44 הולצמן אדם חכם מאוד מכיר אותו מקרוב. (ל"ת)
לצחי 10/04/2016 07:40 אז אם אתה מכיר אותו מקרוב תגיד לו
שהוא קאקה כמו כל האנאל-איסטים והסיבה לכך פשוטה: אנחנו הולכים לגל B זה לא גל של עליות אלא גל של תיקון ירידות עד לרמות של 1520-1560 נקודות. אבל מה החבר הקאקה שלך שכח להגיד שאנו עדיין לא שיימנו את 5 בתוך גל A. כלומר האנשים התמימים יכנסו , יפסידו כסף של עד 5% והוא הרי יודע שזה מה שרוב האנשים מוכנים לספוג ומשם כלומר מ-1380 תחל באמת עליה (גל B) כמו שציינתי לרמות של 1520-1560. אותם התמימים שהשקיעו והפסידו יגידו לעצמם "איזה פראיירים היינו בטוח עכשיו זה ימשיך.....ואז שום יכנסו ויאכלו קאקה " וחוזר חלילה. אז תגיד לחבר שלך שוב שהוא קאקא, ואני מוכן להעיד על כך בעוד 8 חודשים!!!!
למגיב האלמוני 10/04/2016 12:02 איזו תת רמה של שפה והתבטאות יש לך (ל"ת)
47 דודו 09/04/2016 21:36 הבורסה תרד כי הממשלה הנוכחית מסוכנת לעם והרעה תתחיל בה
השקרים , התככים, הגניבות, החמדנות , השקרים וכל המירין בישין שהממשלה הזו מאכילה אותנו יגרמו למשבר פיננסי אדיר במדינה בעוד שנה שנתיים . כמובן שהבורסה תגיב כי הרבה חברות פשוט יפשטו את הרגל . מי שחכם שיקנה נכסים המירים ולא נייר וירטואלי כמו מניה .
משה ראשל"צ 10/04/2016 00:00 ראש האופוזיציה - ראש הגנבים פפפחחח אבל
הוא שותק וגם כל התשקורת שותקת את דרעי חוקרים את בוזי בודקים - תגיד לי הם דבילים ???? אני לא
תעשו ההפך 10/04/2016 08:52 בוזי בוזי..חהחהחה... (ל"ת)
46 קלירי 09/04/2016 21:35 פוטים ופותים (ל"ת)
45 עודד שגיא 09/04/2016 21:29 לצערי כנראה צודק
אם החתום על המאמר לא היה דודו הולצמן הייתי בטוח שאני חתום על המאמר.
44 vvc 09/04/2016 21:26 מכיר את הבחור, קשקשן מדופלם ומדבר רק מתוך פוזציה (ל"ת)
43 פינוקיו 09/04/2016 21:21 אחרי כל ראלי מגיע השפל (ל"ת)
42 דודן 09/04/2016 21:13 הבן אדם מעולם לא ניהל שקל
סתם קשקשן
41 יעקב 09/04/2016 21:11 אז הוא אמר,הם כמו רבנים,או מגידי עתידות
מקשקשים את עצמם לדעת! אחד אומר ירד,השני יעלה,והשלישי יהיה יציב! מישהו כן יצדק! בקיצור דעתם של " המומחים מטעם" לא שווה יותר מכל אחד אחר
40 מנש 09/04/2016 21:11 נוסף לכל הוא אוהד הפועל
איך נסמוך עליך ?--)
39 אורי 09/04/2016 21:07 תקנה דודו
מאז שדיברת השוק עלה ב10אחוז חבל שאתה בחוץ... וממתין שהשוק ירד עוד.... אתה מדבר על עתיד קרוב של שנתיים... אתה רציניjQuery203009797636257738196_1460223875333? השוק יכול לעלות 15 אחוז פעמיים ולרדת ולעלות... זה כמו להגיד שמחר תזרח השמש
38 אושרקה 09/04/2016 21:07 הבורסה תרד ואז תעלה ואז תרד ואז תעלה (ל"ת)
37 Mni 09/04/2016 21:06 לא קונה
הולצמן משתתף קבוע בלילה כלכלי לא עושה אותו מומחה לשוק ההון . אז כל תחזיותיו הם בערבון מוגבל
36 מאיר פ 09/04/2016 21:03 נכון אבל...
הנפט יעלה מאוד כי זה אינטרס של כל המדינות בעולם כולל ארצות הברית... המיתון ידחה בכמה שנים
35 כותבי תרחישים 09/04/2016 20:59 אד דודו-מחסור דיור=מכוון=בהוראה=ונומוק:דאגה לעימד בנקים
מחסור המכוון שצורץ לה נימוק=בהוראת בובו+הנגיד מטרת המחסו ר של כ 40-50000 דירות- כדי שיהוו כרית לבנקים - במצב של נפילה! הדאגה של בובו- אינה לאזרח אלה-רק לבנקי! התח הבניה בש 2011 היו 46800 דירות לאור ההוראה ההזויה הבניה ירדה להלן בשנ 2012-2015 ממוצ הבניה ירדה ל 43000 ד יום יבוא שבארהב ישרפו בנקים - בישראל - וועדת חקירה מחסור הדיור המכוון לצעירים ולחסרי הדיור הינה פגיעה בתלכיד הלאומי ובטוס היהודי וזה מחייב חקירה- וזה ענין של זמן-
מוטי 10/04/2016 07:46 אל תידאג
הבובו שלך יאכל קאקה מאמא טבע, תמסור לו שמוטי אמר שהדירות בארץ יחתכו ב-60% עד 2018. בובו דביל וחברתו פלוג רשמתם לכם? אח"כ תבקשו מהביזפורטל בשיתוף עם השב"כ לאתר אותי כדי שאספר לכם איך ידעתי. גם אז אני אשלח אותכם למקום שממנו באתם!!!
34 ניסים 09/04/2016 20:59 זה הדודו שאמר שיון...
זה הדודו שאמר לפני שנתיים שיון אוטוטו ממש עניין של חודש חודשיים... עפה מגוש האירו... חבל שאתה עוסק בתחומים שאין לך מושג... כלכלה וחיזוי עתיד ??
33 הברבור השחור 09/04/2016 20:52 להולצמן קשה מאוד לרדת מהעץ שעלה עליו
לא נורא דודו, זו גדולה להגיד טעיתי ולהמשיך הלאה אתה סתם מתבזה בינתיים
32 יורה לכל הכיוונים 09/04/2016 20:46 נו..אז הוא אמר . ומי ערב ? שהוא מדייק...כנ
מול הניתוח שלו ..(קצת צולע וכבר מישהו לעס אותו לפניו ) יש ניתוח עדכני מקיף וממצה ! . פחות פיסימי וריאלי יותר מאשר תרחיש אימים שהוא מצייר כאן ויורה לכל הכיוונים .- בכדי לפגוע וגם זה לא בטוח
31 סע סע הביתה 09/04/2016 20:34 בלי לחזות עיתוי כל תחזית קולעת בול (ל"ת)
יצחק 09/04/2016 21:55 הולצמן
הולצמן אחלה חכמולוג טוב ולא אמר תוך עשרים שנה
30 סרגיי 09/04/2016 20:33 דודו בטח קיבל צינור על השורטים. חחח.... (ל"ת)
יבגני 09/04/2016 22:06 לסרגי
בלאד חויובה
29 א 09/04/2016 20:31 הבורסות בעולם במצב שברירי מאד !
לכן מכרתי הכן וסגרתי בתכנית חסכון.
מוטי 10/04/2016 07:50 אז תוציא משם ומהר
תגיד בובה אתה חי בסרט? את הבנקים בישראל יצילו מכספי הלקוחות (כספים שלך)! אתה לא רואה חדשות או שיש לך בעיות זיכרון לטווח בינוני? ראה את קפריסין ותבין שאתה וכל עם ישראל יציל את הבנקים מחשבונם הפרטי. טוב נו אולי חשבתה שפלוג תביא מהבית? יאללה אני מוכן לחלום על זה!!!
rph 09/04/2016 21:12 כמה אתה מקבל שנתי 0.1 ? (ל"ת)
28 עודד 09/04/2016 20:28 אם היה במשבו אחר להשקיע אני מבען אבל אין (ל"ת)
27 עודד 09/04/2016 20:28 כמו בועז,איילון וברק נאיר.מטעה את הציבור (ל"ת)
26 אנונימי 09/04/2016 20:12 דודו הולצמן
הבן אדם כבר שנים חושב שהבורא צריכה לרדת. גם שעון מקולקל צודק פעם ביום.
לאנוניני 09/04/2016 22:04 הנה השעון המקולקל כבר צודק שלוש פעמים. הבנת? (ל"ת)
25 אנונימי 09/04/2016 20:12 דודו הולצמן
הבן אדם כבר שנים חושב שהבורא צריכה לרדת. גם שעון מקולקל צודק פעם ביום.
24 אנונימי 09/04/2016 20:12 דודו הולצמן
הבן אדם כבר שנים חושב שהבורא צריכה לרדת. גם שעון מקולקל צודק פעם ביום.
23 אנונימי 09/04/2016 20:12 דודו הולצמן
הבן אדם כבר שנים חושב שהבורא צריכה לרדת. גם שעון מקולקל צודק פעם ביום.
לאנוניני 09/04/2016 22:03 הפסק להגיח כל פעם עם שיגולציה אחרת (ל"ת)
22 מי זה בכלל 09/04/2016 20:11 עוד אחד שמבלבל את המוח בלי שום ידע או מידע (ל"ת)
21 דן 09/04/2016 20:03 ברור שבסוף בכל העולם ירד. השאלה רק מתי ?!
לא חוכמה לאמר את זה .
20 אורן 09/04/2016 20:02 הוא אף פעם לא פוגע בוודאות (ל"ת)
19 בנימין 09/04/2016 19:47 נבואה לשוטים
מיום שחרב בית המקדש ניתנה הנבואה לשוטים.איפה הוא לקח את הנבואה מקריאה בקפה או אולי מקריאה בכוכבים.זיכרו את הכלל הפסימים עושים כותרות האופטימים עושים כסף.אל תלכו שולל אחרי נביאי השקר.
18 המומחה 09/04/2016 19:42 מדבר על בורסת בעולם משהו כללי-כדאי להקשיב (ל"ת)
17 גם חושב כך 09/04/2016 19:37 מסכים עם כל מילה (ל"ת)
16 אלברט 09/04/2016 19:37 או שהוא פשוט על פוזיציות שורט.. (ל"ת)
לאלברט 10/04/2016 07:54 הוא דווקא בלונג
אתה גוטה חושב הפוך ולא נכון!!! אם הוא היה בשורט הוא כבר מזמן היה סופר את הכסף (לעוף מ-1720 ל-1380) זה חתיכת רווח. פשוט הוא נשלח ע"י חברתו יו"ר הבינלאומי כי , נשאר להם ים של סחורה זבל ואין מספיק פראיירים בארץ ולגבי משקיעי חו"ל גם אין וחוץ מזה לאחר הרגולציה כולם מילא כבר ברחו!!!
15 שישקו 09/04/2016 19:32 הבחירות בארה"ב בדרך כלל אירוע חיובי שמעלה מדדדים אבל הש
השנה השוק פוחד מקלינטון שציצה שתטפל בחברות הביומד בעוד שדונלד טראפ יותר מפחיד כי סבור שיש לערבב מחדש את הקלפים בחוזים כלכליים אחרים ואת זה השוק בכלל לא אוהב מה עוד שהוא נראה לא בעל דעות ברורות בשלל נושאים.
14 יויו 09/04/2016 19:19 מחפס כותרות יש 100 סיבות לירידות ולעליות. (ל"ת)
13 יוסי 09/04/2016 19:08 כל אחד רואה ומראה את מה שהוא רוצה לראות ומתעלם מהשאר
לטעמי יכול להיות שוק דובי כי אומרים את זה בכל שנה בשנים האחרונות...ויכול להיות שלא כי האבטלה נמוכה, הריבית לא ירדה בארה"ב,הנגידה אחראית ונזהרת, הנפט מתחיל לעלות שוב, והסינים מטפלים בבעיות שלהם ולא מתעלמים מהם...אבל מצד שני כל 7, 8 שנים יש ירידות...כמו שמתרחשת רעידת אדמה כל x שנים...מה שבטוח שמתי שהוא יהיה תיקון, כמו שמתי שהוא תתרחש רעידת אדמה, כי זה טיבעו של עולם, אבל מצד שני כולנו יודעים למי ניתנה הנבואה...
12 ג 09/04/2016 19:06 מדוייק! (ל"ת)
11 אזרח 09/04/2016 19:01 שנה הוא מדבר על ירידות שיגיע, יגיד צדקתי (ל"ת)
10 אמיר 09/04/2016 18:55 השוק יתקן אולי תיקון קטן
לא משמעותי בהסתכלות על שנים רבות
9 איתן גור 09/04/2016 18:44 כל מילה בינגו
אין לי מושג מי זה ההולצמן הזה אבל על משפט מדויק !
8 רון 09/04/2016 18:38 תחליף משקפיים ותחזור למחתרת (ל"ת)
לרון הטיפש 09/04/2016 21:57 תגיד האמת שאתה חרמן עליו (ל"ת)
7 אופיר 09/04/2016 18:34 עוד אחד שמדבר שטיות
הרבה זמן לא ראיתי את הטיפוס המוזר הזה. ולא הפסדתי כלום.
מזל 09/04/2016 21:55 לאופיר
עכשיו תתחיל להפסיד ביג טיימ
6 שימי 09/04/2016 18:27 תיקון? כלפי מטה? אין אלא שהאנליסט הזה מבולבל משהו...?
...הרי כל השווקים, מתחילת השנה ועוד לפני כן, הלכו וצנחו כלפי מטה, אז לאן מתכוון האיש העייף הזה לתקן עוד למטה?
אתה 09/04/2016 21:54 שימי גולם
הולך להפסיד הבייצים
5 צ'ולקי 09/04/2016 18:24 אז דודו אמר
דודו תמיד צודק?
4 בספק 09/04/2016 18:08 רק שאלה. אז דודו מכרת את התיק שלך?... (ל"ת)
3 הנפט 09/04/2016 18:03 פתאום הנפט מאיים על הכלכלה ועוד עם אירן
פעם היו כתבות מפחידות מה יקרה אם הנפט יאזל בעולם והיו תחזיות איומות . פעם גם אירן מכרה נפט והנפט היה בשמיים, פתאום הנפט מושפע מכל פיפס. הכל בלופים של הכלכלה שמתנהלת לפי אופנה. מספיק לספר סיפורי נפט
2 מהנדס פיננסי 09/04/2016 17:46 נכון מאור
אל תאמינו ליועצים תברחו מהשוק
1 חומר לעוס 09/04/2016 17:45 על איזה ירידות הוא מדבר . הבורסה פה בקושי עלתה
חוץ מטבע אף מניה לא שברה שיא.
סרבי אברהם 09/04/2016 22:46 ביזפורטל
אני רואה אותו בלילה כלכלי הוא אינו מתאים להיות מנתיח כלכלי אסור לשמוע אותו ולא את גורוביץ
אתה 09/04/2016 21:50 קשקשן וברברן צמרת.
הפסד כספיך בצינעה בלי לחרבש.
בזק 09/04/2016 21:31 בזק
בזק שברה שיא וביצעה תיקון
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש