מושקעים בבורסה? שימו לב לנתון המאוד חריג כעת

|
(16)
לקראת יום ה'

מי שמושקע כעת בשוק המניות לא צריך סימנים מתחת לפני השטח בכדי להבין שהתקופה הנוכחית היא תקופה בהחלט לא פשוטה. ועדיין לחלק לא קטן מהמשקיעים יש תחושה שכבר ראינו את התחתית האחרונה לגל הנפילות האחרון, ובהחלט יכול להיות שהם צודקים, אבל החבר'ה בבורסת החוזים בשיקגו מסרבים להראות סימני רגיעה.

גל הנפילות האחרון הגיעו לשיא ב-24 באוגוסט (לפני כבר 3 שבועות!). מאז מדד ה-S&P500 סתם מדשדש, אבל כאמור - החבר'ה בשיקגו בשלהם. מדד ה-VIX המפורסם טס באותם ימים של שיא הפאניקה לרמה של מעל 50 וזה היה מהלך חריג מאוד בפני עצמו, העניין הוא שמאז המדד אמנם ירד - אבל בניגוד לאירועים דומים בשנים האחרונות - נותר ברמה גבוהה, כאילו מאותת על אפשרות שעוד לא ראינו את הסוף את הטלטלה הנוכחית. למעשה,

ביזפורטל מגייסת כתבי שוק הון. אולי זה אתם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

העלאה
* כל השדות חובה

תודה שהשארת פרטים, נשתדל לחזור אלייך בהקדם

השאלה הגדולה בימים אלה היא ללא ספק - מה יעש הפד' ביום ה' הקרוב. בגולדמן זאקס אמרו אתמול כי העובדה שה-VIX נמצא ברמה גבוהה כ"כ (24.2 נכון לסגירה ביום ב') היא העברת מסר לפד' שברמת העצבנות הנוכחית בשווקים, כדאי לו להמתין עם העלאת ריבית. לכן בגולדמן זאקס מעריכים כי ג'נט יילן תבחר להמתין עם העלאת הריבית לחודש דצמבר.

אז כרגע הכדור בידיים של הפד', העניין הוא שיילן יודעת שהיא יכולה להתחמק מהעלאת ריבית הפעם, אבל אם העצבנות תימשך (או תיווצר שוב) לקראת עדכון הריבית בדצמבר - היא תהיה חייבת להעלות ריבית, אחרת היא תאבד את האמינות מבחינת השווקים הפיננסים (אחרי שהכריזה אין ספור פעמים שהריבית תטפס השנה).

תגובות לכתבה(16):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    מדד הפחד
    pini 15/09/2015 14:26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש למישהו מושג איך מודדים את מדד הפחד? האם הוא באמת משקף?
    סגור
  • 12.
    רק אל תקנו TVIX וחרטות כאלה
    אלי 15/09/2015 14:09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תמיד הפסד זה על נגזרים לזמן הקרוב לכן משלמים פרמיה מטורפת בכל יום
    סגור
  • 11.
    יש אנשים שהתפקיד שלהם לבלבל את הציבור (ל"ת)
    ישראלי 15/09/2015 10:57
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 10.
    די כבר לבלבל במוח!,עד 2020 הבורסות עולות עוד
    אברם הנהגוס 15/09/2015 10:01
    הגב לתגובה זו
    4 5
    כ 300 אחוז,הרבית לא תהיה גבוהה מ 2 אחוז ב 5 שנים הבאות,הדאו יגיע לסביבות ה 30000,תבדקו אותי אני גאון בורסה בן 18
    סגור
  • 9.
    לתת לשווקים להתנהל בסביבה נורמלית (ל"ת)
    אא 15/09/2015 08:36
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    תת רמה. צריך לפטר לאלתר חצי מהכותבים באתרים כאלו (ל"ת)
    ג 15/09/2015 07:40
    הגב לתגובה זו
    14 0
    סגור
  • 7.
    המסקנה שלי הפוכה !
    אורי 15/09/2015 07:24
    הגב לתגובה זו
    10 3
    בכדי לסיים את אי-הוודאות היא חייבת להעלות את הריבית !
    סגור
  • זה גם מה שכמה ידועים אומרים
    שועל 15/09/2015 11:04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מה שחשוב זה לא העלאה בודדת אלה הכיוון והתזמון. אם היא מעלה פעם אחת בקטנה ואומרת שכרגע שישה חודשים בחינת מצב , זה ירגיע את השווקים .
    סגור
  • 6.
    אם הריבית תעלה 0.2 וזה יגרום להתמוטטות השווקים
    עליית ריבית 15/09/2015 05:31
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אז באמת אין טעם להשקיע. ובכלל מה פתאום להשקיע בבורסה אנחנו שקועים עד צוואר במניות תקועות
    סגור
  • 5.
    רציו עוד תרד לשער 24 מינוס..
    הכריש 15/09/2015 03:34
    הגב לתגובה זו
    2 5
    מיצוע נכון ברציו עם הירידות..רווח עתידי בטוח..שנה טובה
    סגור
  • כריש מעולם לא ניצח לוויתן........ (ל"ת)
    יעקב 15/09/2015 15:20
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 4.
    רציו שער חלומי..150 אחוז לשיא.. (ל"ת)
    הנביא 15/09/2015 03:31
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • 3.
    ויוחזר שלמה גרינברג
    שי2 15/09/2015 03:26
    הגב לתגובה זו
    1 5
    אתר נחמד אבל גרינברג זה ה'בשר'. מנות אחרונות וקינוחים יש בכול מקום אני נכנס בשביל לקרוא פנינים..
    סגור
  • גרינברג בקיא וענייני באופן מדהים (קשה להם לפרגן כאן ) (ל"ת)
    לפרגן לשלמה 15/09/2015 14:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    אם הבנתי הנתון החריג
    שי2 15/09/2015 03:24
    הגב לתגובה זו
    1 5
    מדד הפחד? לא נראה לי שזה חריג, בכול מקרה גם אני חושב שהבורסות ירדו יחד עם הריבית . גם אם יחליטו לא להעלות ריבית. נגמרה המסיבה בשווקים צריך לעבוד בשביל להצדיק מכפילים.
    סגור
  • 1.
    =יש נתון חריג-אבל הכל יכול לקרות= (ל"ת)
    הפואנטה שהלכה לאיבוד 15/09/2015 02:29
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות