סערה באנגליה: האוהדים זועמים על הפצת חולצה בצבעי פלשתין
הסערה סביב הסכסוך ישראלי-פלשתיני אינו יורד מהכותרות באירופה. הקבוצה האנגלית, צ'לסי, מתליחה לעורר סערה אחרי המועדון הוציא בימים האחרונים להפצה חולצה חדשה לחנות הרשמית עם צבעי דגל פלשתין. בצ'לסי שמדובר בחולצת רטרו מעונת המשחקים 1974/75 שהייתה אז בצבעי ירוק ולבן וכעת צבעי המועדון הם כחול. הם הסבירו כי מדובר בהשראה מהקבוצה בשנות ה-70' ומאמנה דאז דייב סקסטון שהיה מעריץ של הכדורגל ההונגרי ולכן בחר דאז בצבע הירוק.
החולצה המדוברת (צילום: באדיבות האתר הרשמי)
הרשתות החברתיות של צ'לסי הוצפו בהודעות רבות גם מצד תומכי חמאס. בצד השני, החלו תגובות נזעמות של אוהדי ישראל שכתבו: "זה נראה כמו דגל פלשתין ואם זאת התמיכה של המועדון אז נחפש מועדון אחר". כמו רוב קבוצות הפרמייר ליג, גם צ'לסי לא הגיבה יתר על המידה למלחמה בישראל ובהודעה הרשמית נכתב: "המועדון מזועזע ועצוב לאור המשבר ומגנה בחריפות את מעשי האלימות המחרידים והאכזריים נגד אזרחים חפים מפשע".
החולצה המדוברת (צילום: באדיבות האתר הרשמי)
בנושא אחר: מכבי תל אביב בכדורסל תמשיך את הופעותיה ביורוליג כאשר תתארח הערב (22:00) במונאקו במחזור החמישי כאשר עבור הצהובים יהיה זה המשחק הרביעי בשל הדחייה של המשחק מול ארמאני מילאנו שייערך ביום שלישי הבא. כמו גם המשחקים מהשבוע הקודם מול ולנסיה ומול פנאתינייקוס גם מול הקבוצה הצרפתית תהיה הקבוצה הישראלית מלווה במאבטחים רבים לאור המצב הביטחוני בישראל.
- היורוליג והיורוקאפ חוזרות לישראל: הישראליות יארחו בבית החל מה-1 בדצמבר
- איל הנדל"ן רוצה לתקוע יתד בכדורגל הישראלי: מי אתה לורנט לוי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בנוסף במכבי כבר מעלים את ההכנות בדמות אירוח משחקיה הביתיים באולם בבלגרד ונמצאת בשיחות עם ראשי האולם על הנושא הביטחוני. נשיא סרביה, אלכסנדר ווצ'יץ', התייחס לכך ואמר: "אתם יודעים מה זה אומר ומה זה כולל. הם יודעים שאין אף אחד במדינה הזאת ששונא ערבים או יהודים. אנחנו רוצים שלום, ומנסים ליצור פה מדינה שחיה בנורמליות אחד עם השני".
אגב גם הפועל ירושלים החליטה לקיים את משחקיה הביתיים בבלגרד. כבר בשבוע הבא תארח הקבוצה את גלאטסראיי במסגרת האירופית וזה יקרה בסרביה. במועדון הירושלמי הסבירו כי גם העובדה שמאמן הקבוצה הסרבי, אלכסנדר, דז'יקיץ' תרמה לבחור דווקא במדינתו.
- 3.ריז 27/10/2023 14:12הגב לתגובה זוהחולצה הכי מכוערת שראיתי העונה
- 2.אין על ישראל 26/10/2023 21:18הגב לתגובה זוזה חולצה שפעם צ'לסי שיחקו איתה וגם אין שחור בכלל לא קשור לפלסטין
- 1.הגזמתם. אין שם שחור. (ל"ת)רגישות יתר 26/10/2023 14:25הגב לתגובה זו
- עם ישראל חי 26/10/2023 16:01הגב לתגובה זומעניין מה היו עושים רפו חמאסים דעאשים לו לצבע הכחול של צלסי היו מוסיפים פס לבן או שני פסים לבנים. שילכו כולם לעזאזל. מזמן אני לא רואה ליגה אנגלית ואני מקווה שאף אחד לא יזמין את ערוצי הליגה הזו. שיזמינו הטורקים והפרו חמאסים דעאשים באירלנד , צרפת וארהב
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
