מחליף לבנזמה? ריאל מדריד רוצה את לוקאקו - מה המחיר ומה השכר?
במועדון הספרדי מעוניינים לצרף חלוץ בכיר נוסף ויבחנו אופציה לרכוש אותו מצ'לסי. המחיר: 55 מיליון יורו. מה יהיה השכר?
ריאל מדריד נמצאת בהכנות אחרונות לקראת הקלאסיקו שייערך מחר. במועדון מבינים כי קיים קושי לסגור פער של תשע נקודות מהמוליכה, ברצלונה, אך הם עדיין מאמינים כי ניצחון במפגש ביניהן יפתח את המאבק מחדש.
בינתיים, במדריד כבר חושבים על העונה הבאה במטרה לזכות באליפות. אחת העמדות שירצו לחזק היא עמדת החלוץ. על פי דיווחים בספרד, שמו של רומלו לוקאקו עלה כמועמד להצטרף בקיץ הקרוב.
לוקאקו, בן ה-29, חתם בקיץ שעבר על חוזה לחמש שנים בצ'לסי והעונה הושאל לעונה אחת לאינטר, בסיומה כאמור צריך לחזור לאנגליה. על פי הדיווחים באנגליה הערב, צ'לסי לא תפסול את האפשרות להיפרד מהחלוץ הבלגי ואילו הספרדים עשויים להציע מחיר של 55 מיליון יורו. שכרו של החלוץ הוא 12 מיליון יורו לעונה.
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
במדריד מקווים כי הקפטן, כרים בנזמה, יחתום על חוזה חדש בקיץ הקרוב ולמרות הישארותו של הצרפתי יש כוונה להחתים חלוץ בכיר נוסף. לוקאקו נחשב לחלוץ הבלגי הבכיר ביותר כאשר ב-104 הופעות כבש 68 שערים.
שם נוסף שעלה כמועמד הקיץ הוא חלוץ טוטנהאם הארי קיין. האחרון זוכה להתעניינות גם של מנצ'סטר יונייטד ומחזיק בחוזה אצל התרנגולים עד קיץ 2024 ולכן מחירו הגבוה עשוי להוות מכשול במעבר.
- 2.ויטור 19/03/2023 06:59הגב לתגובה זוהאליפות הלכה השנה...
- 1.מה אתם משקרים 19/03/2023 05:29הגב לתגובה זונו באמת הוא לא יבוא
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
