סטארטאפ ישראלי שפיתח את החלום של כל יצרני הרכב האוטונומי מגייס משקיעים
הסטראטאפ הישראלי פיתח טכנולוגיה מתקדמת לעקיפה בטוחה. בעוד הטכנולוגיות הזמינות כיום לא מסוגלות לגלות רכבים ממרחק של יותר מכמה עשרות מטרים והן אף מוגבלות בתנאי תאורה ומזג אוויר מסוים, הפיתוח של Green2Pass משנה את התמונה.
המערכת מבוססת על סנסור ייחודי שמסוגל לזהות כלי רכב ממרחק רב ולהציל חיים על ידי מתן התראה לנהג. זו מערכת שמתאימה גם לרכב רגיל, גם לרכב אוטונומי וגם לרכבת. ספציפית ברכבות, הטווח של Green2Pass הוא היחיד שמסוגל להציל תאונה ולאפשר עצירה בזמן.
לשם השוואה, מובילאיי לדוגמא מזהה איומים וסיכונים במרחק של עד 200 מטר – בעוד סנסור Green2Pass מגלה ומאכן רכבים ממרחק של עד 1,000 מטר. זהו פער משמעותי, שמקנה לרכב האוטונומי תכונה בטיחותית שכל היצרנים חיכו לה כדי לפרוץ קדימה.
כל הפרטים על ההשקעה ב- Green2Pass >
מכוונים כל הדרך: מענקים וצוות חזק
החברה כבר קיבלה מענק מרשות החדשנות ומאחוריה עומד צוות חריף של יזמים. בין היתר, המייסד ואחד היזמים הוא מרדכי בר טל, זוכה פרס ביטחון ישראל ומהנדס בכיר בפרויקטים מסווגים של צה"ל בכל תחום האלקטרו-אופטיקה.
- קוהל׳ס מול וול סטריט: שורט סקוויז, זינוק – ונפילה בחזרה
- חוזרים מהחזית עם 120 אלף שקל ביד: המילואימניקים שמגלים את עולם ההשקעות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
"עברנו את שלב הוכחת ההיתכנות הטכנולוגית בעזרת דגם שהראה את ישימותו ויעילותו של המוצר. השלב הבא הוא ביצוע ניסויים בשטח והתקנת אבטיפוס ברכב. לשם כך יצאנו לגיוס המונים דרך פיפלביז, כאשר המטרה בסופו של דבר היא חתימת הסכם עם יצרן רכב והתחלת ייצור" מסביר ראובן נניקשווילי, שותף מייסד ומנכ"ל החברה .
Green2Pass פועלת בשוק בעל שיעור צמיחה גבוה (19% בשנה), כאשר הפטנט שלה פורץ דרך גם בשוק הרכב האוטונומי. רכבים מסוג זה מחויבים לעשות שימוש במערכות בטיחות מתקדמות ביותר כיוון שהם צפויים לשחרר את בני האדם מעול הנהיגה. "כל החברות שמייצרות רכבים אוטונומיים יצטרכו את הטכנולוגיה הזאת, כי גם רכב אוטונומי ייאלץ לבצע עקיפה. כיום, למי שרוצה להשקיע סכומים קטנים בטכנולוגיה של רכבים אוטונומיים אין אפשרות לעשות זאת, לכן מדובר בהזדמנות מיוחדת עבור משקיעים", מסכם נניקשווילי. לפי תחזיות של PWC, החוזה את השינויים העיקריים בשוק הרכב, נתח הרכבים האוטונומיים השיתופיים יעלה החל מ-2022 בקצב של 70% בשנה. בנוסף, עד שנת 2030 בארצות הברית כ-36% מכלל הנסועה תהיה ברכב אוטונומי, ובסין צופים שאחוז החדירה לשוק יגיע ל-50%. תחזיות אלו מצביעות על מהפכה בתחום הרכב והתחבורה ומזמנות הזדמנויות עסקיות רבות בזכות צמצום משמעותי של נזקי תאונות דרכים.
כל הפרטים על ההשקעה ב- Green2Pass >
- 4.חסר חוש ריח 01/06/2020 11:26הגב לתגובה זואיך יכול להיות שמדובר בפטנט כל כך חשוב ומגייסים בפלטפורמה של שקל וחצי.....תחשבו על זה !!
- 3.מיי 30/05/2020 09:27הגב לתגובה זוסתם פטנטים ומוצצי כספים במסווה של גיו, המוני
- 2.חן שלום 24/05/2020 19:07הגב לתגובה זואם המוצר היה כל כך טוב, לא הייתם צריכים לפנות לפיפלביז ולקחת כסף טיפש (האמא של הטיפש), יש מספיק קרנות וחברות רכב שהיו מוכנות לשים הרבה מאוד כסף ולא כמה מאות אלפי דולרים כמו שאתם מבקשים.
- 1.איתן 23/05/2020 18:05הגב לתגובה זולא מבין את הערך של זיהוי רכבים ב1000 מטר קדימה
חברות תוכנה וטיפול רפואי מרחוק בוחרות ב-Well-Beat כדי לשפר את האינטראקציות עם למעלה מ-500,000 מטופלים
שלוש חברות בארה"ב משלבות את מערכת הפניית המטופלים הניתנת להתאמה דינמית של Well-Beat והתערבויות מותאמות אישית כדי לשפר את ההקפדה על תוכנית הבריאות, היעילות התפעולית והכנסות CPT. בימים אלו Well-Beat מאפשרת להצטרף אליה כבעלי מניות החל מ-100,000 שקל.
סטארט-אפ ישראלי שמביא AI התנהגותי לטיפול שוטף של חולים, נבחר על ידי שלושה ספקי ניטור מטופלים מרחוק (RPM) חדשניים וספקי שירות וירטואלי כדי לעזור להם להתאים אישית אינטראקציות עם למעלה מ-500,000 מטופלים. בנוסף לשיפור המעורבות ועמידה בתוכניות הטיפול, החברות בארה"ב שואפות להפחית עלויות ולהגדיל את ההכנסות נטו על ידי שילוב ההנחיות הרב-ערוציות של Well-Beat בתקשורת עם המטופלים.
לפרטים והשקעה ב-Well-Beat החל מ-100,000 שקל >>
Well-Beat מספקת לשותפיה החדשים המלצות ותסריטים ספציפיים למטופל עבור אינטראקציות טלפונית ובריאות טלפונית, כמו גם התראות מותאמות אישית לתזכורות דיגיטליות אוטומטיות. על ידי התאמת התקשורת לאישיותו, הדמוגרפיה, תוכנית הטיפול וערוץ התקשורת של כל מטופל. הפתרון הידידותי למשתמש מאפשר לרכזי טיפול ב-RPM ובחברות טיפול וירטואלי לספק תמיכה שוטפת יעילה יותר.
הפתרון של Well-Beat תומך בצורה חלקה בזרימה היומית בקנה מידה גדול של אינטראקציות RPM ו-Telehealth עם התראות והמלצות פרו-אקטיביות ואוטומטיות לחלוטין. כתוצאה מכך, ללא קשר למספר האנשים שהם משרתים, ספקי שירותי הבריאות יכולים לשלוח תקשורת אישית למטופלים והדרכה למטפל בדיוק מתי ואיפה הם נחוצים. בנוסף, הרכזים, האחיות וספקי הרפואה הטלפונית מקבלים הדרכה בזמן אמת והדרכה מתמשכת על שילוב התובנות החזקות של Well-Beat בשגרת יומם.
ד"ר דיוויד נאש, דיקן מייסד אמריטוס ממכללת ג'פרסון לבריאות האוכלוסין, עורך ראשי של ניהול בריאות האוכלוסייה וחבר במועצת הייעוץ העולמית של Well-Beat, הסביר, "טיפול נכון בחולה הוא הרבה יותר מסתם הבנת מידע קליני . זה להבין את המטופל. Well-Beat נותנת ל-RPM ולספקי שירותי בריאות וירטואליים את הכלים שהם צריכים לעשות בדיוק את זה. העתיד עוסק בסוגים אלה של שיתופי פעולה, המשלבים טכנולוגיה, נתונים ואנשים לקבלת טיפול יעיל יותר".
עבור שותפים בארה"ב, תאימות מוגברת של המטופלים למשטרי בריאות והיענות להפניות ימקסמו את ההכנסה מקודי CPT. בנוסף, זה יקטין את ההוצאות הכרוכות במאמצים הקודמים, גוזלים יותר זמן ומשאבים, בעידוד היענות של מטופלים. ייעול והתאמה אישית של זרימות העבודה של תקשורת שירותי בריאות עם אוטומציה של Well-Beat משפרת את היעילות הכוללת ואת יעילות הטיפול, מגדילה את שיעורי שימור העובדים והורדת עלויות הטיפול הכוללות.
לפרטים והשקעה ב-Well-Beat החל מ-100,000 שקל >>
"אנו נרגשים מאוד להרחיב את מעגל השותפים שלנו בהוספת מגע אנושי לבריאות", אמרה רוית רם בר דעה, מנכ"לית ומייסדת שותפה ב-Well-Beat. "מעורבות אינטליגנטית של מטופלים הופכת יותר ויותר קריטית, לאור הדרישה הגוברת לגישה לשירותי בריאות, התקדמות בתחום הטלקומוניקציה והחיסכון הברור הקשור לבריאות טלפונית ולניטור מטופלים מרחוק."
על פי מחקר חדש שפורסם על ידי ResearchandMarkets™, שוק ה-RPM העולמי צפוי להגיע ל-175.2 מיליארד דולר עד 2027 לעומת 53.6 מיליארד דולר ב-2022.
Well-Beat משתמשת למידת מכונה כדי לנתח באופן הוליסטי כל מטופל, בהתבסס על נתונים אנונימיים לחלוטין (כגון עוקבה, רמת סיכון, הסתברות לנטישת טיפול, דבקות, דפוסי אורח חיים וסטטיסטיקות חיוניות), ומפתחת תובנות דינמיות ומסתגלות לאינטראקציה מיטבית. תוצאות. ההתאמה האישית של המטופלים כוללת תקשורת עקבית ומאוחדת בין ערוצים ומטפלים, בכל קנה מידה, עם אינטגרציה מלאה במערכות שבהן משתמש כל ספק שירותי בריאות.
על Well-Beat
Well-Beat מביאה את האנושות לבריאות עם פתרון לשינוי התנהגותי של הדור הבא המאפשר לארגוני בריאות להגביר באופן דרמטי את מעורבות המטופלים ודבקות במשטר הטיפול בכל קנה מידה. עם הבנה עמוקה של אינטראקציות בריאות וטכנולוגיה קניינית מונעת נתונים,
Well-Beat מספקת התאמה אישית דינמית לפגישות פנים אל פנים יעילות יותר עם מטופלים, התערבויות דיגיטליות חכמות ותובנה לגבי תוכנית הבריאות המתאימה ביותר לכל מטופל. ארגוני בריאות המשתפים פעולה עם Well-Beat מגבירים את היעילות התפעולית שלהם, מגדילים את ההכנסות ומפחיתים עלויות ארוכות טווח, תוך שיפור חווית המטופל והבטחת תקני הטיפול שלהם.
החברה מגייסת באמצעות הסכם השקעה SAFE כך שלמצטרפים תינתן הנחה משמעותית בהמרה למניות בסבב העתידי.
לפרטים והשקעה ב-Well-Beat החל מ-100,000 שקל >>