סטארטאפ ישראלי שפיתח את החלום של כל יצרני הרכב האוטונומי מגייס משקיעים
הסטראטאפ הישראלי פיתח טכנולוגיה מתקדמת לעקיפה בטוחה. בעוד הטכנולוגיות הזמינות כיום לא מסוגלות לגלות רכבים ממרחק של יותר מכמה עשרות מטרים והן אף מוגבלות בתנאי תאורה ומזג אוויר מסוים, הפיתוח של Green2Pass משנה את התמונה.
המערכת מבוססת על סנסור ייחודי שמסוגל לזהות כלי רכב ממרחק רב ולהציל חיים על ידי מתן התראה לנהג. זו מערכת שמתאימה גם לרכב רגיל, גם לרכב אוטונומי וגם לרכבת. ספציפית ברכבות, הטווח של Green2Pass הוא היחיד שמסוגל להציל תאונה ולאפשר עצירה בזמן.
לשם השוואה, מובילאיי לדוגמא מזהה איומים וסיכונים במרחק של עד 200 מטר – בעוד סנסור Green2Pass מגלה ומאכן רכבים ממרחק של עד 1,000 מטר. זהו פער משמעותי, שמקנה לרכב האוטונומי תכונה בטיחותית שכל היצרנים חיכו לה כדי לפרוץ קדימה.
כל הפרטים על ההשקעה ב- Green2Pass >
מכוונים כל הדרך: מענקים וצוות חזק
החברה כבר קיבלה מענק מרשות החדשנות ומאחוריה עומד צוות חריף של יזמים. בין היתר, המייסד ואחד היזמים הוא מרדכי בר טל, זוכה פרס ביטחון ישראל ומהנדס בכיר בפרויקטים מסווגים של צה"ל בכל תחום האלקטרו-אופטיקה.
- שוק ה-IR המקומי - כמה עולה השירות ומי השחקנים המרכזיים?
- קוהל׳ס מול וול סטריט: שורט סקוויז, זינוק – ונפילה בחזרה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
"עברנו את שלב הוכחת ההיתכנות הטכנולוגית בעזרת דגם שהראה את ישימותו ויעילותו של המוצר. השלב הבא הוא ביצוע ניסויים בשטח והתקנת אבטיפוס ברכב. לשם כך יצאנו לגיוס המונים דרך פיפלביז, כאשר המטרה בסופו של דבר היא חתימת הסכם עם יצרן רכב והתחלת ייצור" מסביר ראובן נניקשווילי, שותף מייסד ומנכ"ל החברה .
Green2Pass פועלת בשוק בעל שיעור צמיחה גבוה (19% בשנה), כאשר הפטנט שלה פורץ דרך גם בשוק הרכב האוטונומי. רכבים מסוג זה מחויבים לעשות שימוש במערכות בטיחות מתקדמות ביותר כיוון שהם צפויים לשחרר את בני האדם מעול הנהיגה. "כל החברות שמייצרות רכבים אוטונומיים יצטרכו את הטכנולוגיה הזאת, כי גם רכב אוטונומי ייאלץ לבצע עקיפה. כיום, למי שרוצה להשקיע סכומים קטנים בטכנולוגיה של רכבים אוטונומיים אין אפשרות לעשות זאת, לכן מדובר בהזדמנות מיוחדת עבור משקיעים", מסכם נניקשווילי. לפי תחזיות של PWC, החוזה את השינויים העיקריים בשוק הרכב, נתח הרכבים האוטונומיים השיתופיים יעלה החל מ-2022 בקצב של 70% בשנה. בנוסף, עד שנת 2030 בארצות הברית כ-36% מכלל הנסועה תהיה ברכב אוטונומי, ובסין צופים שאחוז החדירה לשוק יגיע ל-50%. תחזיות אלו מצביעות על מהפכה בתחום הרכב והתחבורה ומזמנות הזדמנויות עסקיות רבות בזכות צמצום משמעותי של נזקי תאונות דרכים.
כל הפרטים על ההשקעה ב- Green2Pass >
- השקעה באנרגיה מתחדשת - שמוליק ינאי מסביר למה Solar Drone אטרקטיבית להשקעה?
- חברות תוכנה וטיפול רפואי מרחוק בוחרות ב-Well-Beat כדי לשפר את האינטראקציות עם למעלה מ-500,000 מטופלים
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- ללכת אחרי היזם – אחרי 3 אקזיטים, ד"ר זלוטקין מציע לכם להיכנס...
- 4.חסר חוש ריח 01/06/2020 11:26הגב לתגובה זואיך יכול להיות שמדובר בפטנט כל כך חשוב ומגייסים בפלטפורמה של שקל וחצי.....תחשבו על זה !!
- 3.מיי 30/05/2020 09:27הגב לתגובה זוסתם פטנטים ומוצצי כספים במסווה של גיו, המוני
- 2.חן שלום 24/05/2020 19:07הגב לתגובה זואם המוצר היה כל כך טוב, לא הייתם צריכים לפנות לפיפלביז ולקחת כסף טיפש (האמא של הטיפש), יש מספיק קרנות וחברות רכב שהיו מוכנות לשים הרבה מאוד כסף ולא כמה מאות אלפי דולרים כמו שאתם מבקשים.
- 1.איתן 23/05/2020 18:05הגב לתגובה זולא מבין את הערך של זיהוי רכבים ב1000 מטר קדימה
ימים אחרונים להשקיע: סטארט-אפ החסויות הדיגיטליות שישנה את עולם הספורט
שוק חסויות הספורט העולמי ממשיך להתחזק ויגדל לשווי של 89.6 מיליארד דולר בשנת 2027. סטארט-אפ בשם MixZone פיתח טכנולוגיה ייחודית לפרסום דיגיטלי בראיונות בשידורי הטלוויזיה והדיגיטל. החברה, בעלת הסכמים עם מספר מועדוני והתאחדויות ספורט מהמובילים בעולם, נמצאת כעת בימים האחרונים של גיוס הון ציבורי דרך פיפלביז וההזדמנות להפוך בעלי מניות בחברה עומדת להסתיים.
ראיונות ומסיבות עיתונאים הפכו לחלק בלתי נפרד ממשחקי הספורט. בעבר הם התקיימו רק בסוף המשחק, אך כעת הם מתקיימים לפניו, במהלך המחצית, ובסופו. ראיונות מקבלים לעיתים קרובות את אותו זמן שידור בתוכניות ספורט במהלך הניתוח שלאחר המשחק כמו השידורים בפועל. למרות שזמן הראיונות והחשיפה שלהם גדלו עם השנים בשידורי הטלוויזיה ובדיגיטל, שטח פרסום זה נשאר סטטי ומשעמם אשר לא מייצר הכנסות נוספות לקבוצות ולא נותן ערך מוסף לנותני החסויות הקיימים. לפרטים והשקעה ב-MixZone > ככה כן בונים חומה: קיר חסויות דיגיטלי חי ובועט הטכנולוגיה המהפכנית שפיתחה MixZone משלבת טכנולוגיה חדשנית מבוססת ענן בשילוב מסכי FHD ייעודיים אשר הופכים את גב הראיונות לשטח פרסומי דיגיטלי בעל ערך כספי לקבוצות הספורט. מדיה אטרקטיבית זו מושכת את העין ועונה על הצורך של קבוצות הספורט להגדיל את הכנסותיהן ממפרסמים וספונסרים חדשים, כמו גם לשמר את נותני החסות הקיימים בשידורים החיים בטלוויזיה, בערוצי ספורט, בתוכניות בידור, באתרי חדשות וברשתות החברתיות. לצפייה בסרטון: הסכמים עם קבוצות בינלאומיות לחברה פטנט רשום על הטכנולוגיה במספר רב של מדינות וחתומה כבר על הסכמים ארוכי טווח בישראל עם ההתאחדות לכדורגל, מנהלת הליגות לכדורגל, מנהלת הליגה לכדורסל בישראל, נבחרת קרואטיה בכדורגל, לגיה ורשה ועוד מספר קבוצות והתאחדויות מהמובילות בעולם. החברה מתכננת המשך הסכמים עם ארגונים גדולים ברחבי העולם, כשפניה לעבר אקזיט או הנפקה בבורסה. כעת החברה נמצאת בימים האחרונים של גיוס משקיעים דרך פלטפורמת פיפלביז ומאפשרת הזדמנות השקעה אחרונה בתמורה למניות בחברה. לפרטים והשקעה ב-MixZone >
