טור
ישראל היום, ומחר: החוק רק נותן לעיתון הזדמנות לשנות את המיצוב הבעייתיגינגי פרידמן בטוח שחוק 'ישראל היום' לא יעבור ומזכיר כלל חשוב בפרסום: הפוך את הבעיה להזדמנות. השאלה מה יקרה לעיתון כשביבי לא יהיה רה"מ?- נתניהו חטף מכה: "חוק ישראל היום" עבר בקריאה טרומית - ברוב גדולהחוק שנועד להפסיק את החלוקה החינמית של 'ישראל היום' ממשיך לשלב הבא. ישראל היום: "הכנסת משרתת אינטרסים של נוני מוזס"
- עם סימן שאלה גדול לעתיד: אוקטובר הוא החודש הנצפה ביותר בחינוכית מאז 1999באוקטובר נחשפו 1.4 מיליון לשידורי הערוץ, זינוק של 27% מ-2013. בגילאים של עד 8 נרשם זינוק של פי 3. קובלנץ: "נמשיך לטפח את פעילות הרשת שלנו"
- הבייבי החדש של שילוח: Wannabiz הישראלית גייסה 2.2 מיליון ד' מ-TheTimeהחברה הישראלית מפתחת אפליקציה לניהול שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים. אילן שילוח: "מביאה את השיווק האוטומטי לרמה חדשה של נגישות ותחכום"
ניתוח קמפיין
מלנכולי אופטימי: מזרחי-טפחות מתמודד על זירה שבנקים לא ביקרו בה מעולםאסטרטגית המיתוג על המהלך החדש: "הבנק נוטש את הזירה המובנת מאליה של הבנק הדחוי, ובדומה לאפל ודיסני רוצה לעשות את ההבדל בחיי הצרכן"- הסכם בין ADIO ל-MediaCast: תספק לתחנות רדיו FM פתרונות דיגיטליים מתקדמיםבמסגרת ההסכם, ADIO תאפשר לתחנות "מסורתיות" לבצע מדידת האזנה דיגיטלית בזמן אמת, ובכך לבנות קמפיינים ממוקדמים ולהגדיל הכנסות
רייטינג
ערוץ 10 מצליח לפגוע בקשת: רק 23.2% ל'הצילו, אני לא יודע לבשל'המהלך של 10 להתמודד גם מול הזכיינית החזקה של ערוץ 2, מתחיל להניב תוצאות. יותר מ-11% ל'פנים אמיתיות', 'חדשות 2' עם נתון גבוה של כ-26%- מינוי חדש ב-TV FORMAT FUND: דרור לוי יהיה מנהל תחום תוכן לא מתוסרטאחרי שהשתתף בפיתוח פורמטים, בהם 'גולללסטאר' ו'חי בלה-לה-לנד', מגיע לוי לקרן הפורמטים שהצהירה כי תשקיע 55 מיליון ד' במימון ובפיתוח פורמטים
- הרשות למלחמה בסמים נגד קמפיין לפמ עם משה אבגי: "פסול, שגוי ולא מצחיק"מנכ"ל הרשות לא אהב, בלשון המעטה, את קמפיין ההתמכרות וכתב למנכ"ל לפמ גדי מרגלית: "התמכרות לסמים איננה מצחיקה, כי אם מחלה שמביאה להרס חיים; אבקשכם להורידו לאלתר". מרגלית: "הוא לא מבין את ההומור"