- הדלקת נרות וריח בחירות: כמה לייקים קיבלו הפוליטיקאים שחוגגים חנוכה?רוב ראשי המפלגות העלו בפייסבוק תמונות ו-וידאו מהדלקת נר ראשון. Vigo בדקה מה היה האפקט - כמה לייקים, תגובות ושיתופים הפוליטיקאים קיבלו?
טור
המותג הפרטי של שופרסל: הפגנת כוח מול הספקים או מהלך לטווח ארוך?ברוח התקופה, צרכנים מרגישים שהמותגים עולים להם יותר מידי, ושופרסל מאותתת לספקים: חברים יקרים, זה הזמן להתחיל להיות קצת פחות יקרים- לאחר 4 שנים בחברון זלצמן שביט: אסי שביט פורש מהשותפות ומשיק משרד בוטיקשביט מסיים את דרכו בשותפות עם דודי חברון וגבי זלצמן. הוא צפוי לפתוח בקרוב משרד פרסום תחת השם 'שביט וזהו' שיתמקד בלקוחות קטנים- בינוניים
טור
לשים את היד על הגולש הנכון: 5 קלפי אס לנצחון בקמפיין דיגיטלי בבחירותאדם שוב עם 5 כלים שכל מפלגה חייבת להשתמש בהם בדיגיטל. "תארו לעצמכם מה העבודה תוכל לעשות עם כלי ה-Custom Audience של פייסבוק"רייטינג
בהשפעת חנוכה? רייטינג נמוך יחסית בפריים - 'הכוכב הבא' ירדה ל-25.3%רשמה ירידה של 3 נק' בנר הראשון. 10.6% לפרק חד פעמי של 'אורלי וגיא חוזרים עם תשובה' - שהצליח דווקא לחזק את משבצת השידור של ערוץ 10- אז מה חיפשנו השנה בגוגל? 'זגורי' יותר מהמונדיאל, חן טל בזכות "קרדשיאן"פיקוד העורף, המונדיאל ואייפון 6, אבל גם המונדיאל, דאע"ש, חוק הלאום וכוכבי 'האח הגדול'. גוגל מסכמת שנה עם החיפושים הפופולאריים ביותר
פרסום ראשון
חלק הדיגיטל בתקציב הפרסום של 'סימילאק' עומד למכרז: במגעים עם 5 משרדיםתקציב האופליין של המותג מבית אבוט מטופל כיום בראובני פרידן כשהדיגיטל מטופל ב-Q דיגיטל. לפי הערכות תקציב הדיגיטל עומד על כ-2 מיליון שקליםפרסום ראשון
לאחר 4 שנים בגיתם BBDO: סמנכ"ל הקריאייטיב שני גרשי עוזב את המשרדגרשי הצטרף לגיתם לאחר 7 שנים באדלר ושימש כסמנכ"ל קריאייטיב לצד דני יעקובוביץ' לאחר פרישת גיא בר. מחלקת הקריאייטיב תנוהל ע"י יעקובוביץ'- עכשיו יש גם גב: עיתונאים פרילנסרים שייתבעו - יקבלו ייעוץ וליווי משפטיכשאין מאחוריך גב של מערכת גדולה שיכולה לממן עו"ד, אתה חשוף לאיומים ותביעות. עכשיו – ארגון העיתונאים ולשכת עורכי הדין נותנים פיתרון