• משה דבי
    משרד יחסי הציבור האחרון שטיפל במותג הקוסמטיקה היה זאביק דרור. מותג AHAVA פעיל בלמעלה מ-30 מדינות ברחבי העולם
    |03/08/2015
  • אסי עזר דפנה לוסטיג radio
    כתב הפרסום משה בנימין שוחח עם אסי עזר ודפנה לוסטיג על התופעה הוויראלית בארה"ב - היהודי השמן שעושה מיליונים באינסטגרם. ואז התחיל דיון ער באולפן... האזינו
    |03/08/2015
  • מאסטר שף רייטינג
    הפרק בו הודחה נטלי פינקלשטיין הניב 30.5%, מול 9.6% לסרטה של פז שוורץ בערוץ 10. מותה של שירה בנקי פתח את המהדורות - שרשמו רייטינג גבוה מהממוצע
    |03/08/2015
  • סופר פארם. הפנים החדשות של Mook
    למעלה מ-3.5 מיליון צפיות, חשיפה באתרי הפרסום הנחשבים בעולם, מייל מפרגן מבכירי פובליסיס העולמית ותוצאות יפות ברצפת המכירה בסניפים. אנשי באומן וסופר פארם מסכמים את השבוע המטורף של הפרסומת הישראלית המצליחה אי פעם במונחי חשיפה
    |02/08/2015
  • TheMarker הארץ פרסום ראשון
    באתר TheMarker החליטו לייסד פונקציה חדשה, שהייתה קיימת עד כה רק בפרינט. ואם הבנקאים והטייקונים חושבים שהיא תרד להם קצת מהגב, אז יש לנו בשורות לא משמחות
    |02/08/2015
  • Forever 21 TV
    שיתוף, שיתוף שיתוף. FOREVER 21 הופכת כל שיתוף באינסטגרם לאומנות פיקסל מהפנטת מחוטים, KFC מחזירה את השיתוף למציאות וקוקה קולה בוחנת עד כמה אתם מוכנים לשתף. סקירת הקריאייטיב העולמית של לירון בן יעקב
    |02/08/2015
  • 10% מהשיח ברשתות החברתיות כלל הסתה - "אנשים נורמטיביים קוראים לאלימות"
    מבדיקת Vigo עבור אייס עולה כי השיח בסופ"ש זינק והציף גילויי שנאה. פרופ' נייגר חרד מהעידוד לו זוכים הקיצוניים, ד"ר פרנקל דווקא מאמינה שלא הפכנו ליותר גזעניים, רק שהתקשורת השתנתה. מיוחד
    |02/08/2015
  • נדב פרסמן פרסום ראשון
    האיש החשוב ביותר בבאומן אחרי המנכ"ל יוסי לובטון ומי שחתום על חוד החנית של אחד מהמשרדים הכי קריאייטיבים בישראל עוזב את המשרד וחוצה את הקווים ליריב המר ממול
    |02/08/2015
  • X פקטור. העונה החדשה רייטינג
    לא מתרוממת - שיא רייטינג שלילי אמש לתכנית 'X פקטור'
    'גב האומה' עלתה ב-2 נקודות ל-12.3%. יום ו': 'מלחמת המינים' מדשדשת, 'אולפן שישי' חלשה עם 12.5%. ביום ה': האירועים החדשותיים לא הזניקו את המהדורות
    |02/08/2015
  • פוסט נתניהו בית אל
    אלפי פוסטים ברשתות החברתיות - חצי מהשיח הכיל קללות וביטויים גזעניים
    האירועים הגיעו לרשת הרבה לפני התקשורת הממוסדת, כאשר 75% מאלפי הפוסטים התנגדו לפינוי, ותקפו את נתניהו - כך על פי בדיקת Vigo עבור אייס. ובני כמה הם היו?
    |30/07/2015
מציג דף 842 מתוך 1619