- מנכ"ל ערוץ 10 מבקש 75 ימי הסתגלות להיערכות לקיצור המהדורהמנכ"ל ערוץ 10 מבקש ארכה להחלטת מועצת הרשות ה-2, למרות שכבר העבירה לאישור לוח שידורים בו המהדורה מסתיימת ב-21:00. את האפשרות לפנות לבג"צ משאיר ורשבסקי על הפרק
ניתוח קמפיין
רייטינג
'חדשות 10' מציגה 16% לפינת 'ברקוד' ששודרה אחרי 21:00ממוצע המהדורה עמד על 13.1%, אבל הפינה של נגה ניר נאמן הניבה נתון גבוה והיא משמשת "ראיה" במאבק 'חדשות 10' בהחלטת הרשות ה-2. 'המערכת' מתאוששת, אסף הראל נחתך- מהפך: יותר כסף הושקע ב-2015 בפרסום בדיגיטל מאשר בעיתונות המודפסתעוגת הפרסום שמתפרסת היום היא לא פחות מדרמטית. אם ב-2004 כ-50% מההשקעה בפרסום הופנה לעיתונות, ב-2015 - רק 21%. הדיגיטל ממשיך להתחזק, ובטלוויזיה מנסים להבין מדוע עם רייטינג כ"כ גבוה, הנתח קטן. אייס בסקירה מקיפה