רגעים מביכים בין חברים, למי מאתנו זה לא קרה? זה בדיוק מה שעומד במרכזו של קמפיין ניו זילנדי שמצידג זוית מצחיקה-הזויה שמזכירה לקהל הנהגים הצעירים מדוע לא כדאי להציץ בנייד בזמן נסיעה
הטעות שעלתה למשרד הפרסום בפסילה והדחה מהמכרז נבעה מהגשת ההצעה המסחרית שלה באופן גלוי. לזכותה ייאמר ש-2 משרדים נוספים נפסלו על ידי האוניברסיטה מאותה סיבה
עם נוכחות מרשימה ברשתות ודף פייסבוק עם 111 אלף גולשים, החליט הערוץ לאפשר לגולשים לשלוח תכנים שיאושרו לפני פרסום. "הקהל הישראלי משווע לפלטפורמה בה יוכל להשמיע את קולו"
דווקא עכשיו, כאשר אנחנו בתקופה של לא לבזבז ולקנות רק מה שצריכים, יוצא המותג עם הצעת ערך מעניינת: קנו הכל ברשת, באתר שופרסל אונליין, והחיים יהיו קלים ויפים יותר