עוד עולה מהמחקר כי בנוסף, זכירות המותגים בקרב המאזינים עומדת על נתון גבוה של כ-67% כאשר היקף דומה של מאזינים העידו על כך שפרסומות בפודקאסט עודדו אותם לבצע רכישה
לטענת עובדי העיתון תנאי העסקתם הורעו בעקבות החלטת ההנהלה שלא לשלם על הנחיית פאנלים וכתיבה לחלקים שונים בעיתון וכן על ידי קיצוץ בכח האדם ואיושים שלא פורסמו לפני כן בקרב חברי המערכת
בתכנית תשודר סקירה חדשותית של אירועי היום מסביב לעולם. בסנאפצ'ט משודרות 25 סדרות ויותר מ-200 פרקים כבר עלו לאוויר ונצפו על ידי למעלה מ-88 מיליון צופים יוניקים
בפרק ה-11 של EAR CATCHER מנלה, כיום יועץ לחברות ומרצה מבוקש מדבר על "חזרתו בתשובה" או "היציאה בשאלה" המטאפורית מעולם הפרסום והגב שהפנה לתעשייה שאותה הוא מגדיר כיום כ"משחיתה"