• נינג'ה ישראל 2018 רייטינג
    עם פער של 1.4 נקודות רייטינג, שעשועון האתגר הספורטיבי של קשת מוביל את הערב עם 520 אלף צופים לעומת 406 אלף לריאליטי ברשת
    |23/08/2018
  • קמפיין קומסי קומסה סטפן yes
    את הרבעון השני של 2018 סיכמה החברה עם 582 אלף מנויים לעומת 580 ברבעון ה-1. בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, החברה איבדה 21 אלף מנויים. ההפסד הנקי הסתכם ב-10 מיליון שקלים 
    |23/08/2018
  • דואר ישראל דעה
    לאחר זכיית גליקמן בתקציב הדואר, טל פרלמוטר חושב ש"הגיע הזמן שמישהו יגיד את זה. חברות ממשלתיות מזמינות משרדים למכרזים ואז נשארים עם מי שעבדו איתו"
    |22/08/2018
  • הראל ויזל, מנכ"ל ובעלים קבוצת פוקס
    בצל פרשת הראל ויזל: פוקס לא מורידה בנתיים קמפיינים מהאוויר

    לאחר פרסום התחקיר בחדשות עשר על התנהלות מנכ"ל פוקס, ורגע לפני החגים, החברה לא יכולה להרשות לעצמה להשהות קמפיינים, ותמשיך לפרסם, גם בעשר

    |22/08/2018
  • דוברת ערוץ 20 עד לאחרונה, חוזרת לעבוד עם הערוץ הבינ"ל, תנהל את מערך הדוברות ויח"צ של 3 הערוצים שלו, ותהיה אחראית על העבודה מול משרדי היח"צ בארה"ב ואירופה

    |22/08/2018
  • ראשון לציון פרסום ראשון
    בתחילת השנה זכה המשרד גם בתקציב הסושיאל של העירייה. עיקר הפעילות תתמקד במתחם ה-1000, אזור העסקים והמגורים החדש במערב ראשל"צ
    |22/08/2018
  • האם קידום אתרים משתלם?
    |22/08/2018
  • שטח הפקר רייטינג
    נתון נמוך מאד לכאן 11, דווקא בתקופה סבירה מבחינת רייטינג. 13.2% ל'אביב או אייל', 11.9% ל'משחקי השף'. ערב מוצלח יחסית גם ל'ריקלין וסג"ל'
    |22/08/2018
  • סודהסטרים מיוחד
    עד כמה אסטרטגיית הפרסום של סודהסטרים תרמה לאקזיט המדהים?
    עד כמה אסטרטגיית הפרסום היוותה גורם מכריע בבניית המותג לאקזיט? פרסומאים מנתחים את מקרה הבוחן, ואומרים לאייס: "הקמפיינים היו הגרנד פינלה של האסטרטגיה"
    |21/08/2018
  • האקס המיתולוגי פרסום ראשון
    2 סדרות ותיקות של קשת עוררו עניין אצל התאגיד המקסיקני Televisa ובסוף החודש תעלה לאוויר אדפטציה ל'האקס המיתולוגי'. גם 'פלפלים צהובים' יזכה לגרסה מקומית
    |21/08/2018
מציג דף 314 מתוך 1622