- יורדים בתחנה: תקציב הפרסום של רכבת ישראל המטופל בזרמון גולדמן יוצא למכרזהגוף שבמכרז הקודם הקים עליו את זעמו של ענף הפרסום מוציא למכרז את התקציב שטופל ב-4 השנים האחרונות בזרמון גודלמן. ההתקשרות תהיה לשנתיים
- אורן רייס מ-ynet בתגובה לדרור פויר: "אינני מכיר את דני לוי. מעולם לא דיברנו"פויר כתב פוסט על התערבותו לכאורה של לוי במתרחש ב-ynet ושירבב לדבריו את שמו של רייס. זה העלה פוסט תגובה שמבטל את קיומו של קשר בינו לבין לוי
פרסום ראשון
שח-מט: איך שלמור אבנון עמיחי השתלט על חברת המדיה שפורקה ב-2008המנצח הגדול הוא אורן יוניוב שמחזיק כעת 25% מיוניון מדיה. הנעלם הגדול הם פרטי העסקה שיכולים להוביל לסיפור גדול יותר שמסתתר מאחורי הפרשה שהסעירה את שוק הפרסום ב-2008. האם פרידן צדק לאורך כל הדרך?- דני לוי האיש הרע? דרור פויר: "הוא מוביל עובדים מ-ynet להתנגד להתארגנות"פויר: "לוי מסתובב מיום חמישי אצל בכירי האתר ומבקש להתבטא נגד התארגנות העיתונאים". לוי: "אני לא צד בסיפור ובטח שלא הכתובת לטענות"
ניתוח קמפיין
טיב טעם מבינה מה שאחרים לא: אנחנו רוצים זול, אך מפחדים להרגיש זוליםעטרה בילר, אסטרטגית המיתוג על 'קיצור תולדות הזול' בפרסומת של ניקול מ'מעושרות' עבור טיב טעם. "הדמות של ניקול מקפלת בתוכה את המורכבות"- ירון קנר מונה למנכ"ל תחנת הרדיו 'קול ברמה': יחליף בתפקידו את דרור אדםקנר שימש בעבר ככתב חדשות ברשת ב' ועיתונאי במוסף '7 ימים' של ידיעות אחרונות. ירון קנר: "גם לציבור החרדי מגיעה תקשורת איכותית ומקצועית"
- ענני תקשורת השלימה את רכישת 'מארס אינטראקטיב': אריאל באריל יעמוד בראשהענני תקשורת הנסחרת בבורסה הודיעה על רכישת חלקה של חברת אוברון במארס. באריל, ממקימי החברה יחליף את ארז בר שעמד בראש החברה עד כה
רייטינג
הבלונדיניות ניצחו: פיק של 47% ל'מירוץ למיליון' - צפו במספריםהבנות גברו על האחים אורן ואלון והזוג הדתי עקיבא וענהאל. המשדר רשם פיק של 47.4% עם כ-1.7 מיליון צופים. ממוצע הרייטינג העונתי עמד על 30.8%בלעדי
WPP העולמית: שלמור רכשה 75% מיוניון מדיה; נחשפו הכנסות החברה ל-2011בהודעה רשמית ש-WPP המחזיקה ב-100% ממניות שלמור אבנון עמיחי פרסמה, נכתב כי "הכנסות יוניון הלא מבוקרים עומדים על 21.7 מיליון שקלים"- LEAD מקבוצת אדלר חומסקי מצרף לקוח נוסף: יטפל בתקציב 'הקרן לידידות'התקציב שעמד על 100 אלף דולר בלבד במחירי מחירון עתיד לעמוד על כ-4 מיליון שקלים ב-2012. הקמפיין הראשון אמור לעלות ביום ראשון הקרוב