- יום ללא פיינליסטים: הישראלים נותרו מחוץ לקטגוריות הרדיו, עיצוב וסייבריממה לאחר הערב המוצלח של באומן בר ריבנאי, נוחתים הישראלים לקרקע. אף הגשה לא הצליחה להעפיל לשלב הגמר ב-3 הקטגוריות שנחשפו היום
- אז מה קורה ב'רשת'? סמנכ"ל התוכן של הזכיינית אילן דה פריס פורש מתפקידואחרי גל שמועות, בזכיינית טוענים כעת כי דה פריס החליט לפרוש מתפקידו, אולם ימשיך לפתח לה פרויקטים חדשים. ארז בן הרוש ימונה לסמנכ"ל תכניות
- יוסי מימן: בלי דחיית חובות ועזרת האוצר - ערוץ 10 ייסגר10 חייב 45 מ' ש' והמרתם בתוכן לא יוצאת אל הפועל. הרשות תפנה לשטייניץ בבקשה לפעול בחקיקה כדי לעזור לערוץ 10. האוצר: "טרם התקבלה פנייה"
פרסום ראשון
השדרנים לא הסתדרו ביניהם - רשת ב' משנה את רצועות השידור של אחר הצהרייםלפני חודש הוחלט לאחד את רצועות השידור לתכנית בת 3 שעות. המגישים לא הסתדרו, בהנהלה החליטו ל"הפריד כוחות". וגם: רק"ע תתחיל לשדר בארמיתרייטינג
14.7% למשחק בין ספרד לקרואטיה; וכמה קיבל הסרט על הבופור?ערוץ 9 רשם שיא רייטינג עם המשחק. סרטם של אלון בן דוד וציפי ביידר, 'הבופור - פצע פתוח', עם כמעט 12%. נתון צפייה נמוך במיוחד ל'נשואים פלוס'- הלילה הגדול של באומן בר ריבנאי בקאן: זכה ב-3 אריות זהב עבור 'קשרי דם'קהילת הפרסום הבינ"ל נכנעה לרעיון הגדול שעומד מאחורי מהלך 'קשרי הדם' והעניקה למשרד פרסים ב-PR ודיירקט. שלמור עם ברונזה עבור מהלך 'לתת'
- D-say אינטראקטיב וקבוצת מיתוס משיקות את 360 Project: קד"מ בשילוב דיגיטלבראש המיזם יעמוד מנהל הפיתוח העסקי של 'מיתוס', אלעד אביב. אבי חנן, מבעלי D-say: "נייצר ליין חדש של הפקות ואירועי תוכן שיתפסו את הצרכן"
- בלב קאן, באומן במודעת דרושים בעברית: בוא לפגוש את יורם לוי במסעדה הכשרהמגייסים בקאן? ממש מול ה'פאלה' בפסטיבל חיכה לבאים שלט חוצות בעברית למהדרין: "אם הגעת לקאן ובא לך לפגוש את יורם, באומן מחפשים קופי וארט"
- נותן בראש: איש השיווק של יוני - מנכ"ל ובעלי קבוצת זאפה, יוני פיינגולדהבחירה נזקפת לזכות קונספט לצריכת תרבות ובפרט, מוזיקה, שממזג בין מפגש חברתי, חוויה גסטרונומית ואינטראקציה עם יוצרים מכל הסגנונות
- קשקשתא במלחמה: הטלוויזיה החינוכית יצאה במכרז לשירותי פרסום "גרילה"המכרז של הטח"י בדרך לשבור שיא חדש של צניעות בשוק הפרסום. התקציב השנתי לפעילות יעמוד על 100-300 אלף שקלים, בכפוף ל"אילוצי התקציב"