- "ביבי אני רוצה טלוויזיה": הטיזרים בטלווזייה וברדיו - קמפיין של ביג בוקסמשרד הפרסום ליאו ברנט ישלים מחר בבוקר את חלקו השני של קמפיין הטיזרים שחיבר בין ראשי התיבות של רשת החשמל BIG BOX לרוה"מ ביבי
פרסום ראשון
סופי ורשמי: אלדד וינברגר חושף במייל לעובדים שלא ימשיך כמנכ"ל מקאן דיגיטל"ביקשתי לסיים בסוף השנה את תפקידי" - כך כותב מנכ"ל מקאן דיגיטל לעובדים במייל ששיגר הבוקר, ומוסיף "אני באמת לא יודע מה יקרה אחר כך"דעה
קונגרצ'יוליישנ'ס: קמפיין הדיגיטל של השנה הוא בכלל קמפיין טלווזיה לברנפלקסשגיא חמץ חושב שהקמפיין בכיכוב אילן פלד הוא עשייה דיגיטלית מצוינת. רוצים הוכחה? הביקורת ב'הארץ' ולמעלה מ-300 אלף צפיות, שיתופים ולייקיםפרסום ראשון
המכרז של משרד הפנים ליועץ תקשורת - עבור המאגר הביומטריהלחץ התקשורתי עשה את שלו? המכרז שגובש לפני כשנה יוצא כעת לדרכו. במכרז שרשום תחת משרד הפנים לא מצוין כי מדובר ביעוץ תקשורתי וניהול משברים עבור המאגר הביומטרי. היקף העבודה הצפוי - עד 80 שעות בחודשTV
התוצאות העגומות של העיתונים ב-TGI: גם ברחוב לא נותנים לפרינט עוד הרבה זמןלאחר הנפילה של 'מעריב' ו'הארץ' והיחלשות 'ישראל היום' ו'ידיעות', צוות אייס יצא לשאול את הציבור על עתיד העיתונות, והתוצאות? צפו בווידאורייטינג
פחות מ-10% ל'מעושרות', שפל ברייטינג ל'הרווק' עם דודו אהרון'הרווק' בעידן פוסט 'אקסטרים מייקאובר', ירד לשיא שלילי של 6.9%, מול 'המרוץ למיליון' עם 27.3%. הרב עובדיה יוסף לא עזר יותר מדי ל'חדשות 10'דעה
"משחקי הכס" של רשות השידור: צריך שידור ציבורי, אבל לא בפורמט הנוכחינראה כי משהו מתחיל לזוז בממלכת הרשות, עם שר ממונה חדש וציבור שלא רוצה להבליג עוד. איה אחימאיר מתנועת 'עורו' מסבירה למה אנחנו בדרך לשינוי- הישג ל-AndromediA: זכה בתקציב 'המקצוענים' לאחר מכרז בין 5 משרדיםשיתוף הפעולה עם המשרד כבר יצא לדרכו בימים אלה בקמפיין דיגיטלי בשווי של כ-500 אלף שקלים. הפעילות תתרכז בדיגיטל, TV ורשתות חברתיות
- ONE רכש בבלעדיות את תקצירי הליגה האנגלית לאינטרנט ולסלולר ל-3 העונות הקרובותמלבד תקצירי המשחקים, החבילה כוללת גם את שער השבוע, הצלת השבוע ושחקן השבוע, כאשר כלל הקליפים יהיו בהפקה מלאה של הליגה האנגלית