- 50 שנה למועצת העיתונות: על תקשורת במשבר, ואתיקה עיתונאית מתרופפתהמועצה תאחר מהיום כנס בסימן "מי ישמור על כלב השמירה". השופטת דורנר: "אנחנו יותר ויותר רלוונטיים". ומה כתב דוד בן גוריון למועצה לפני 50 שנה?
- חוזרים לבית הספר: מקאן זכה במכרז הפרסום של ארגון המורים העל יסודייםהמכרז הוא לטובת קמפיין של הארגון כנגד ההפרדה המתוכננת בבתי הספר השש שנתיים מ-ז' עד י"ב, וקידום רפורמת "עוז לתמורה" שתשפר את מעמדם
- גם ynet צפוי לפרוש מהוועדה למדרוג - סימן שאלה לגבי עתיד הוועדהב-ynet ביקשו מהוועדה למדרוג באינטרנט להימנע מפרסום נתוני הגלישה של אתרי הקבוצה לחודש אוגוסט. אפשרות שכבר בשבוע הבא יהיו בעיות בפרסום נתוני הגלישה לכלל האתרים. הוועדה תתכנס השבוע כדי לדון בהמשך פעילותה
- מרהיב: צפו ב-50 התמונות הזוכות בתחרות צילום ענפי האקסטרים של Red Bullמתוך עשרות אלפי תמונות שהוגשו נבחרו 50 הטובות ביותר. התמונה הזוכה צולמה בגרמניה ובה גולש סקי שמדגים את ביצועיו על פני צלחת לווין ענקית
TOP5
לרגש, לרגש, לרגש: הפרסומת שמוכיחה שגם מסטיקים אפשר למכור עם דמעה בעיןאיך נשיא VOLVO מסכן את חייו כדי להראות כמה המשאית של החברה בטוחה, ופינת הפרינט עם תמונות שיבלבלו אתכם. הכל ב-TOP5 החדש שלנורייטינג
מתחיל לטפס: השעשועון של ארז טל עם 25.5%, וכמה ל'עבודה ערבית'?בשבוע שעבר הושקה 'ביטוח או בטוח' עם נתון נמוך, התאושש ב-33% בתוך שבוע. גם 'עבודה ערבית' זינקה, בערוץ 10 בחרו (שוב) בשידורים חוזריםמדור חדש
"גולש מתלונן וגם אם זו תלונת שווא, היא גורפת עשרות לייקים"אסטרטגייה או פעילות מהבטן, הפוסט שיימחק, לקוח החלומות, ומה תקציב פעילות הניו-מדיה. והשבוע: שי קוגמן, מנהל פעילות המדיה החברתית והסלולר ב'אוויס', הוא האורח ב'לכודים' של אייס ו-iSOCIA, עם תחילת תשע"ד- הפוטש בקריה: תגובת מקאן לבקשת בניהו שלא לזמן עדים: "חושש מחשיפת האמת"במסגרת תביעת הדיבה שהגיש בניהו כנגד 'מקאן' 'ידיעות' ו'הארץ' ביקש משרד הפרסום לזמן 15 עדים, ובהם גבי אשכנזי, איילה חסון, בועז הרפז ועוד
פרופיל אישי
"קשה לעיתים ביח"צ למצוא כוח אדם איכותי - הם מגיעים כי זה 'מגניב וזוהר'"ל-under 40 מסביר יניב ליבוביץ' שותף ומנהל חטיבת גופי התקשורת ב'דני לוי' על התקדמות בגיל צעיר, שוק תקשורת סוער והסנדוויצ'יה החדשה שלוטור
הרופא דוחף לכם תרופות של חברה שהוא מקדם? כך גם הפרסומאי עם עמלות המדיהאלון חדד חוזר לימיה הראשונים של תעשיית הפרסום, כשהוקמה כשוק לסחר במדיה. מאז הכל השתנה והקריאייטיב הפך לחוד החנית, פרט למקום אחד