- מה נשתנה? בדרורי שלומי "מכריחים" את הלקוחות לתת מתנות חג לעובדי המשרדמשרד הפרסום הקים אתר ייעודי אליו נשלחו הלקוחות. באתר יוכלו הלקוחות לייצר ברכה אישית, לבחור מתנה ייחודית, ואז לבחור בעובד המועדף עליו
- חוטפים מכות: לאו ברנט הקים אתר שמאפשר ללקוחות לסגור חשבון עם העובדיםבהשראת הגדת פסח ו-10 המכות שניחתו על המצרים, משרד הפרסום לאו ברנט שלח ללקוחותיו לינק לאתר ייעודי ובו תמונות עובדים להם ניתן להחטיף
טור
תעצרו בווגאס: המצלמה שנחשפה בתערוכת NAB 2014 - תשדר חדשות בלייבכשבקאן מתכנסת תעשיית הפורמטים, בווגאס נפגשים הטכנולוגיסטים שנחשפו לפיתוחים שעשויים לשנות את הסיקור הטלוויזיוני החי. אלי דורון בטור לאייס- מפגיזה גם בשאר אירופה: הפורמט BOOM! של 'קשת' נמכר ל-3 מדינות נוספותאחרי המכירה לצרפת וארה"ב, הפורמט של השעשועון שעלה בהצלחה בערוץ 2, נרכש להפקה גם ב-Atresmedia הספרדית, TV2 ההונגרית ו-VTM הבלגית
פרסום ראשון
עולם היח"צ
יח"צנו לאן// קבלו סקופ: אחרי הראיון - אייל גולן הגיע לפרגן לליאת אשוריכל תשומת הלב באירוע השקת קולקציית נעלי גברים של סקופ, הופנתה לגולן, אבל היי - לפחות שאר הסלבס הזנוחים קיבלו שוברים בסך 300 שקלים. צפו- שינויים בחדשות 10: דפנה פרבר תרכז את המערכת, פז שוורץ מצטרפת ל'שישי'פרבר תמשיך לשמש כעורכת המהדורה פעם בשבוע. שני אבו תמונה לעורכת 'הכל כלול', במקומו של אתי תבור. דפי ינקלביץ' מונתה לעוזרת עורך המהדורה
מיוחד
פסח הגיע ואיתו המתנות: מי מצ'פר במזומן ומי לוקח את כל העובדים לכרתים?מי יצא לטיול אופניים, איפה מקבלים 750 שקלים תוספת למשכורת ומי טס לחופשת סוף שבוע בפולין? אייס מציג: מה קיבלתם לפסח. כנסו וטקבקורייטינג
ערוץ 10 במהלך מוצלח: 16.2% לגמר 'זוג מנצח VIP' - שניצח חלקית את ערוץ 2הגמר שהוסט מיום ג' כדי לא להתמודד עם גמר משחקי השף, הפסיד למונית הכסף עם בר רפאלי שרשמה 22.1%, וניצח את הסרט על מנצחת מאסטר-שף- סקס לא מוגן משאיר מזכרת שלא תרצו לקחת אתכם: y&r בקמפיין בארים חדשמשרד הפרסום תרם את חבילת המדיה בה זכה במסגרת תחרות פרסום של 'לוקיישן' לועד למלחמה באיידס. הקמפיין יעלה במאות בארים ומועדונים