הכנסות החברה צמחו ברבעון הראשון של 2005 ב-24% ל-6.5 מ' ד', אל מול 5.3 מ' ד' ברבעון המקביל, אשתקד. ההפסד הצטמצם ל-1.67 מ' ד', לעומת 1.99 מ' ד' ברבעון המקביל
הסתכמו בכ-43.1 מיליון שקל, לעומת 34 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח נקי הסתכם בכ-4.9 מיליון שקל, גידול של 28.6% בהשוואה לרבעון הראשון של שנת 2004
תחום זה מהווה כיום כ-3% מכלל המחזור של החברה בישראל מתחילת הרבעון. צופים לגידול של 9% נוספים עד סוף השנה. עד היום היו בשוק הישראלי שתי עיקריות HP ו-IBM
היקף הפרמיות השנתית של התיקים שנמכרו עומדים על 10 מיליון שקל, אך גובה העסקה לא נמסר. העסקה מתייחסת אך ורק לביטוח רכב ודירה. שאר הפעילות הביטוחית תמשך בלא שינוי
המהלך של רכישת סלקום על ידי דסק"ש מדאיג את האנליסטים ככל שזה נוגע לבזק. נכון, בעלים פרטיים פירוש הדבר ניהול יעיל יותר, אך הם חוששים מהגברת התחרות בענף התקשורת