רווח נקי של כ-2.9 מיליון שקל ברבעון השלישי, גידול של כ-65.9% לעומת הרבעון המקביל, אשתקד. המכירות ברבעון הסתכמו לסך של כ-58.1 מיליון שקל, גידול של 22.8%
כך עלה בכנס ההיי-טק שמטרתו הפקת לקחים ממלחמת לבנון השנייה, כ-80% מהאיומים קשורים לתרחיש לוגי של פגיעה במידע עצמו, על ידי עובדים ממורמרים, כתוצאה מטעויות אנוש, וירוסים, ופגיעות במידע על רקע לאומני
ההסכמים נסגרו בתערוכת "מיפקום" לטלוויזיה שנערכה שחודש האחרון בקאן; הפורמטים נמכרו לחברות שידור בעשר מדינות בעולם; היקף העסקאות עשוי להגיע ל-3.75 מיליון דולר, אם יתממשו אופציות ל-536 שעות שידור נוספות הכלולות באותם חוזים
יעקב נדבורני, סמנכ"ל השיווק של 012 קווי זהב: "אנו שמחים שגם הרשות השניה, כמי שמפקחת על אמינותם של מסרים פרסומיים, מצאה שהמסר המרכזי אותו העברנו בקמפיין מהימן ומסתמך על עובדות"