כפיים דיירקט נכנסת לתחום ההוצאה לאור
חברת השיווק הישיר "כפיים דיירקט" משיקה ליין חדש של מגזיני צרכנות ממוקדים המשלבים תוכן והטבות לצרכנים. המגזינים יחולקו חינם ובצורה ישירה לתיבות הדואר של הקהל הרלבנטי לכל מגזין ומגזין ויצאו בתדירות של אחת לחודשיים.
המגזין הראשון הנקרא "שווה! למשפחה הצעירה" יטפל במגוון של נושאים הרלבנטיים להורים, תינוקות וילדים: פנאי, משחקים, תרבות, ארועים, תזונה נכונה, עיצוב והלבשה. בהמשך יצאו לאור מגזינים בתחום אורח חיים בריא וכן מגזין FUTURE המסקר חידושים, פיתוחים וטרנדים בתחומי הצרכנות השונים.
"שווה! למשפחה הצעירה" יופק בהדפסה צבעונית ב-100,000 עותקים ויופץ בחודש פברואר 2007 ישירות, באמצעות מערכות ההפצה של כפיים דיירקט, לתיבות דואר של משפחות צעירות הגרות באזורי איכות בגוש דן והשרון.
מנכ"ל כפיים דיירקט, עופר שטרית אומר: "ייחודם של מגזיני "שווה!" הוא בהפצה הישירה לקהלים מפולחים הנהנים מהמגזינים בחינם, ובמכלול ההטבות והתכנים הממוקדים על פי הצרכים של קהלי המטרה".
עוד מוסיף שטרית: "על אף שהעידן האינטרנטי פגע בחווייה הדפוסית, הרי שמגזין מסוג זה מספק לצרכן שילוב של תועלות ותוכן חינם".
כפיים דיירקט כבר הספיקה לזכות במכרז הדיירקט השנתי של מפעל הפיס, היא משמשת כשותפה אסרטגית בשיווקם והפצתם של אלמנטי השיווק לחברי מועדון הלקוחות של נביעות בר, מנהלת ומשביחה את מועדון הלקוחות של אחת מחברות התרופות הגדולות בארץ, ובכלל זה עורכת, מפיקה ומפיצה עבור החברה מגזין דו חודשי.