המאבק נגד הטרור הקיברנטי מבוסס על הפרדה מוחלטת בין הסקטור העסקי לממשלתי. בכנס שנערך אתמול (ג') בנושא, עלו רעיונות שונים שהציעו כיצד ניתן לחבר בכל זאת בין שני הסקטורים מבלי לפגוע בריבונותם של בעלי העסקים, אבל לסייע להם להתמודד עם האיומים שהולכים וקרבים אל מעבר לדלת שלנו
כתבה מצולמת: כך לדברי 6 השותפים, בעלי רשתות השיווק הפרטיות, אשר הקימו יחד את "הרשת הרביעית בע"מ" ומשיקים כעת את "המותג" - מותג פרטי שיתחרה במחירי המותג הפרטי של "שופרסל" ובספקים אחרים. לכתבה המלאה