עולם הקמעונאות הישן עסק בעיקר במיתוג, בשנות ה-90 כבר דיברו על מותגי-על, ובהמשך באה שיטת ניהול הקטגוריות. תחום הקד"מ שינה את פני המבנה הארגוני של רשתות קמעונאיות ונסללה הדרך לקמעונאות החדשה
האנליסט צחי אברהם כותב בהמלצה כי "אלביט הולכת בכיוון חיובי לאורך כל החזיתות למעט אלישרא" ומוריד את ההמלצה ל"תשואת יתר" מ"קניה" ומותיר את מחיר היעד על 51 דולר למניה
כך עולה מנתוני הרבעון הראשון של הלמ"ס על רכישות בכרטיסי אשראי; שימושים בולטים נוספים של הישראלי בכרטיס הוא לקניית מחשבים ומוצרי תוכנה, תשלום לשירותי בריאות והוצאות על רכב
ראיון מצולם ובו משה רוזנבלום מדבר על מיתוג "ריט קניונים" תחת שם ולוגו חדשים; לתמהיל חנויות לפי בחירת הצרכן ולהגדלת שטחי מסחר, לצד הפיכת ביל"ו סנטר ל"פאואר סנטר" בהשקעה של 15 מיליון דולר