• חודשיים לאחר השקת המהלך עולה קמפיין נוסף באמצעות ראובני פרידן, בעלות של כ-4 מיליון שקל. במסגרת המהלך נשלחו ללקוחות אורנג' מעל ל- 1.2 מיליון הצעות להוזלת החשבון החודשי
    |22/08/2007
  • כ-50% מהרווח הגולמי ברבעון האחרון נותב לסעיף "הנהלה וכלליות"
    |22/08/2007
  • לפני שהצטרף למשרד תדמור ושות', שימש שרף כיועץ המשפטי ומזכיר חברת אל על נתיבי אוויר לישראל
    |22/08/2007
  • לקליג מספר רב של לקוחות האלפיון העליון ממוסקבה ולכן נענתה להצעה לפתוח בעיר סניף
    |22/08/2007
  • מרכז המכירות באזור הצפון ממוקם חיפה
    |22/08/2007
  • המדדים באירופה נסחרים על רקע ציפיות המשקיעים כי הפדרל רזרב יוריד את הריבית, פעיל בשוק: השאלה כעת היא לא אם הנגיד יוריד את הריבית, אלא כמה הוא יוריד אותה
    |22/08/2007
  • ההכנסות גדלו ב-12% בעיקר על רקע רפורמה בתחום השירות ללקוחות והעליה במחירי האלומיניום. בקליל מעריכים כי ההסכם עם ענקית האלומיניום ALCOA יגדיל משמעותית את מכירות האלומיניום לשוק מגדלי היוקרה באיזור ת"א
    |22/08/2007
  • סדרת הטיפוח החדשה MEN EXPERT פותחה על ידי לוריאל פריז והנה על בסיס מים
    |22/08/2007
  • הקמפיין עולה בהשקעה של כ-250 אלף דולר והנו חלק מקמפיין אמהות ובנות שנמשך כאסטרטגיה של הרשת
    |22/08/2007
  • מאחר ואין עדיין מעבדים בעלי ארבע ליבות שתוכננו במיוחד עבור מחשבים נישאים, בחרה Xtreme Notebooks במעבדים שתוכננו במקור עבור מחשבים שולחניים. גם שאר התכונות של המחשב מאפיינות דווקא מחשבים שולחניים - ובמיוחד המשקל
    |22/08/2007
מציג דף 5836 מתוך 10141