תחום הרכב הוביל בהיקפי הפרסום בחודש מאי
"יפעת בקרת פרסום", מקבוצת "יפעת", תאגיד המידע הגדול בישראל, מפרסמת את דירוג ענף הפרסום במחירים ריאליים לחודש מאי 2005. השקת דגמי רכב 2006 ממקמת החודש את קטגוריית הרכב הפרטי בראש טבלת תתי הענפים עם השקעה ריאלית בפרסום של כ-5.3 מליון דולר. המותגים המובילים בפרסום בחודש מאי בקטגוריה הם: פורד פוקוס עם השקעה ריאלית של כ-800 אלף דולר באמצעות הסלוגן "איכות לא תמיד קל לזהות" באמצעות משרד באומן בר ריבנאי. מרצדס בנץ עם קמפיין יצירות האומנות באמצעות משרד שלמור אבנון עמיחי ועוד.
נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום מוסר, "תת ענף בולט נוסף החודש שלא נכנס כלל ל-20 המובילים בחודש שעבר הוא מכללות וסמינרים. שני המפרסמים המובילים בקטגוריה הם: מכללת אורט המפרסמת את היום הפתוח של אורט בראודה באמצעות לם מרגלית ומכללת ת"א המפרסמת את היום הפתוח שלה בכיכובו של יו"ר חבר הנאמנים יעקב פרי ובאמצעות באומן בר ריבנאי".
מפרסמים: פלאפון מדלגת 9 מקומות החודש וכובשת את המקום הראשון בטבלה עם השקעה ריאלית בפרסום של כ-2.1 מליון דולר. החברה מפרסמת באופן בולט את שירותי הטלביזיה בדור השלישי תחת הסלוגן "פתאום יש טלביזיה בכל מקום" באמצעות משרד באומן בר ריבנאי. במקום השני בדרוג הפרסום של חודש מאי נמצאת קבוצת שטראוס עלית לאחר שבחודש שעבר התמקמה במקום התשעה עשר בלבד. הקבוצה מפרסמת באופן בולט למדי את קרמיסימו, סדרת סלקשיין ואת המהדורה המוגבלת של מגנום של חמשת החושים באמצעות משרד ראובני פרידן.
משרדי פרסום: אדלר חומסקי וורשבסקי ממשיך להתברג בשלישיה המובילה גם החודש עם פרסום בולט לקבוצת בנק הפועלים, בזק ופלאפון ESC. כמו כן, יש לציין את משרד עופר & הרץ המתמקם החודש במקום השישה עשר עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-766 אלף דולר לרד בול, פיאט, ביפר ועוד.