דרך הזהב: הכנסות שיא לאינטרנט זהב - 15.6 מיליון ד'

גידול של 33% ביחס לרבעון המקביל. המנכ"ל, אלי הולצמן: התקדמנו בכל תחומי הפעילות, הגידול בשיחות הבינלאומית (015) ראוי לציון
חזי שטרנליכט |

ספקית האינטרנט, אינטרנט זהב, מדווחת היום על גידול מרשים בשיעור של כ-33% בהיקף ההכנסות שלה ברבעון הראשון השנה.ה חברה רשמה הכנסות שיא בהיקף של 15.6 מיליון דולר ביחס לרבעון המקביל. מדובר גם בגידול של כ-11% בהשוואה לרבעון הקודם.

גם בשורה התחתונה נרשם שיפור לחברה, הרווח נקי גדל בכ-11% והסתכם בכ-1.5 מיליון דולר (או 6.6 מיליון שקל), מדובר בגידול של 3% לעומת הרבעון הרביעי לשנת 2004. בחברה ציינו בסיפוק כי התוצאות הן פרי של אסטרטגיות של מיזוג בתחום הגישה לאינטרנט והתוכן ושירותי טלפוניה מורחבים. אילו ממצבות את אינטרנט זהב כשחקן מרכזי בשוק התקשורת הישראלי.

במקביל רשמה החברה המשך עליית מדרגה בתחום השיחות הבינלאומיות 015 - גידול של 70% לעומת הרבעון הרביעי לשנת 2004. עוד מדווחים באינטרנט זהב על המשך צמיחה בתוכן ובפרסום אלקטרוני. כזכור, השלימה החברה גיוס של 220 מיליון שקל באמצעות אג"ח וכתבי אופציה שהסתיים בחיתום יתר מדהים במהלך אפריל 2005. מנכ"ל אינטרנט זהב, אלי הולצמן, מסר: "אנו גאים לדווח על התקדמות משמעותית בכל תחומי הפעילות של החברה, העולה בקנה אחד עם האסטרטגיה למיצוב אינטרנט זהב כשחקן המרכזי בעולם התקשורת הישראלי, המתפתח במהירות. הכנסות השיא שלנו והרווח הנקי הגבוה משקפים את התנופה בשירותינו בתחום הפרסום האלקטרוני, התוכן והשיחות הבינלאומיות 015 כמו גם שירותי הערך מוסף והגידול בבסיס הלקוחות, המתרחב באמצעות הפעילויות שלנו".

"ההתקדמות בתחום השיחות הבינלאומיות 015 ראויה לציון ברבעון זה. לאחר השקת השירותים המסחריים שלנו, ולאור הצמיחה המוקדמת מהצפוי והרווחיות, עברנו במהרה לשלב הבא באסטרטגיית הטלפוניה שלנו, תוך שיתוף פעולה עם ספקים בינלאומיים למתן שירותי HUBBUNG ושירותי שיחות נכנסות".

הולצמן הדגיש כי שירותים אלו שהושקו רק בינואר והתבצעו בהיקפים גדולים, כבר תרמו לדבריו בצורה משמעותית לתעבורה ולהכנסות של 015 תוך סיוע בהפחתת עלויות תעבורה טלפונית. "השירותים הללו, המאופיינים בשיעורי רווחיות נמוכים יותר, הפחיתו את שיעור רווח הגולמי ברבעון לכ-51%, מעט מעל ליעד שלנו", הסביר הולצמן והוסיף כי "עם זאת, תוך מיקוד ברווחיות הקבוצה, הצלחנו לשמר שיעור רווח תפעולי של כ-12%".

מר הולצמן סיכם: "אנו מאמינים שהרכישות ופעילויות המיזוג שלנו בצירוף הצמיחה המתמשכת של פעילויות הטלפוניה והפרסום האלקטרוני, ימשיכו להגדיל את ההכנסות והרווחיות של הקבוצה. יישום האסטרטגיות הנכונות, צוות מצויין וגישה זהירה, יובילו אותנו להשגת יתרון משמעותי וניצול הפוטנציאל הגלום בשוק התקשורת הישראלי".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה