וינייט: המערכת תזהה את הגולש לפי מיקומו הגאוגרפי
חברת ניהול התכנים באינטרנט - וינייט (Vignette) רשמה פטנט על טכנולוגיה חדשנית התומכת בלוקליזציה (התאמה מקומית) אוטומטית ותצוגה של תוכן על בסיס מיקומו הגיאוגרפי של המשתמש.
בארץ מיוצגת החברה על ידי מטריקס, ומנהל המוצר שלה, פוני ארביב, אומר כי על ידי יישום טכנולוגיה זו יכולים ארגונים ליצור באופן דינמי תוכן Web בשפה ובפורמט המתאימים, וכך ליצור חוויית משתמש משופרת לגולשים באתר, המתורגמת לשביעות רצון ונאמנות.
"חששות לפגיעה בפרטיותם מונעים ממבקרים באתרי אינטרנט להזין מידע אישי, כולל מיקומם. בנוסף, פגמים בסטנדרטים ישנים יותר, כולל HTML v3.2, ובמתודולוגיות דפדפנים פופולריים, מונעים את האיתור האוטומטי של מיקום, ומהווים אתגר משמעותי לארגונים המנסים לתקשר בהתאמה אישית ומקומית" אומר פוני ארביב.
"ל-Vignette יש מסורת ארוכה של קידום חדשנות טכנולוגית למענה לאתגרי לקוחות", מציין ארביב. "טכנולוגיה פטנטית זו תעזור ללקוחותינו לייעל את הפיתוח והתמיכה בנוכחות אינטרנט גלובלית ורב-לשונית". בין לקוחות החברה בארץ: בנק לאומי, כלל פיננסים, מרוול, RAD, YNET, Interwise.