ניו פארם: גידול של 15% במכירות ברבעון הראשון

מנכ"ל רשת ניו-פארם, ירון דור: אני מרוצה מגידול המכירות של הרשת ברבעון הראשון, במיוחד לאור העובדה שחודשים אלו הינה חודשים רגילים וללא חגים
חזי שטרנליכט |

רשת ניו-פארם מקבוצת בורוביץ-מוזס-רוזן מדווחת על גידול של 15% ברבעון הראשון לשנת 2005. הרשת מדווחת על שיא במכירות הרשת ל"מבצע 10". המכירות במבצע הסתכמו בכ-50 מיליון שקל במרס האחרון.

מנכ"ל רשת ניו-פארם, ירון דור אמר: "אני מרוצה מגידול המכירות של הרשת ברבעון הראשון, במיוחד לאור העובדה שחודשים אלו הינה חודשים רגילים וללא חגים. ההשפעה בגידול הניכר באה לידי ביטוי בכל מחלקות הרשת, בין היתר, בשל מבצע 10, שהביא לשיא של מכירות במרץ והוכיח את עצמו זו השנה הרביעית".

עוד הוסיף דור: "הרשת ממשיכה במגמות רווחיות וצמיחה גם בשנה זו, תוך השקעה ופיתוח מואץ נדל"ני ועיסקי. נתונים אלו מסמלים את הצלחתה של הרשת בקרב הצרכנים והלקוחות. אני צופה כי הרבעון השני גם הוא טוב, בשל חג הפסח המתקרב והמבצעים האטרקטיביים שהרשת מציעה".

רשת ניו-פארם מונה 52 סניפים כולל 12 סניפי ניו-פארם בג'מבו, הרשת סיימה את שנת 2004 עם מחזור מכירות של כ- 530 מיליון שקל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה