וולדן ישראל נכנסת ליוניברסל-אד בהשקעה של 2.5 מ' ד'
קרן ההון סיכון וולדן ישראל המנהלת שלוש קרנות, בהיקף כולל של 185 מיליון דולר, השקיעה סכום של 2.25 מיליון דולר בחברת יוניברסל-אד (Universal Ad), המפתחת פתרונות תוכנה ארגוניים לרשתות קמעונאיות. זהו סבב ההשקעה הראשון בחברה.
המוצרים של יוניברסל-אד מנהלים את תהליך קדם הדפוס של פרסומי קידום מכירות בסניפי רשתות קמעונאיות. התוכנה ממחשבת באופן מלא את תהליכי התכנון, העיצוב וההפקה של מגוון פרסומי קידום מכירות, כולל מודעות, פליירים, קופונים וכו', וכן קטלוג מוצרים מלא ? מודפס או אלקטרוני. התוכנה כבר מוטמעת בארץ ברשת אופיס דיפו וברשת נוספת לשיווק מוצרי מזון בעלת 150 סניפים.
אופיס דיפו, רשת הציוד המשרדי הגדולה בישראל רכשה את התוכנה של יוניברסל-אד כבר לפני כמה רבעונים. רשת שיווק המזון הישראלית רכשה את המערכת לפני כשנה, כצעד אסטרטגי לקידום הפרסום בתוך הרשת.
"הפתרון של יוניברסל-אד סייע לאופיס דיפו לייעל את תהליך הבנייה והביצוע של קטלוג המוצרים שלנו, והקטין משמעותית את הזמן והמאמץ הנדרשים לעבודה זו", אמרה לילי הלה, מנהלת מערכות המידע באופיס דיפו ישראל. "המערכת ידידותית למשתמש וקלה לתפעול".
שותף כללי בוולדן בשם אייל קפלן אמר, כי "מערכות הניהול והתכנון של יוניברסל-אד, הרשומות כפטנט, מציעות ללקוחות כלי מרכזי לניהול כל ההיבטים החיוניים של קידום המכירות. החברה פונה לשוק גדול שהפוטנציאל שלו טרם מומש, של מערכות מידע קמעונאיות, בו פרסום הוא הכלי החשוב ביותר לשיפור הביצועים העסקיים. אנחנו מאמינים שיוניברסל-אד תהפוך לספקית התוכנה המובילה בפלח השוק הרלבנטי".