וולדן ישראל השקיעה 2.25 מיליון דולר ביוניברסל-אד
קרן ההון סיכון וולדן ישראל השקיעה 2.25 מיליון דולר בחברת יוניברסל-אד (Universal Ad), המפתחת פתרונות תוכנה ארגוניים לרשתות קמעונאיות. זהו סבב ההשקעה הראשון בחברה.
הפתרונות של יוניברסל-אד מנהלים את תהליך קדם הדפוס של פרסומי קידום מכירות בסניפי רשתות קמעונאיות. התוכנה ממחשבת באופן מלא את תהליכי התכנון, העיצוב וההפקה של מגוון פרסומי קידום מכירות, כולל מודעות, פליירים, קופונים וכו', וכן קטלוג מוצרים מלא – מודפס או אלקטרוני. התוכנה כבר מוטמעת בארץ ברשת אופיס דיפו וברשת נוספת לשיווק מוצרי מזון בעלת 150 סניפים.
שותף כללי בוולדן, אייל קפלן, אמר כי "מערכות הניהול והתכנון של יוניברסל-אד, הרשומות כפטנט, מציעות ללקוחות כלי מרכזי לניהול כל ההיבטים החיוניים של קידום המכירות. החברה פונה לשוק גדול שהפוטנציאל שלו טרם מומש, של מערכות מידע קמעונאיות, בו פרסום הוא הכלי החשוב ביותר לשיפור הביצועים העסקיים. אנחנו מאמינים שיוניברסל-אד תהפוך לספקית התוכנה המובילה בפלח השוק הרלבנטי".
יוניברסל-אד פועלת בשוק הקמעונאי מאז שנת 2003. החברה נוסדה על ידי אביאל עמית, בעל 17 שנות ניסיון בפיתוח פתרונות תוכנה משולבים לארגונים בתחום הפרסום וההפצה. החברה פועלת מתל אביב, ומעסיקה 15 עובדים. פירמת הון הסיכון וולדן ישראל מנהלת שלוש קרנות, בהיקף כולל של 185 מיליון דולר. כיום משקיעה הפירמה מתוך קרן וולדן ישראל III, שנסגרה בדצמבר 2001 בהיקף 91 מיליון דולר. וולדן ישראל מתמקדת בהשקעות בחברות מתחומי התקשורת, התוכנה הארגונית ומדעי החיים.
וולדן ישראל מהווה חלק מרשת קרנות וולדן העולמית, שבסיסה במזרח הרחוק, ויש לה פעילות גם בחוף המערבי בארה"ב. קבוצת וולדן מנהלת יותר משלושה מיליארד דולר המושקעים ב-12 מדינות.