פרטנר: S&P העלו את הדירוג שלנו מ-BB מינוס ל-BB+
חברת הסלולר הישראלית הודיעה כי סוכנות דירוג האשראי S&P בחרה להעלות את הדירוג של החברה בשתי דרגות. מ-BB מינוס ל-BB פלוס
נמשך השיפור בהערכת היציבות של החברות הישראליות. למרות מהלך הפחתת דמי הקישוריות עליו הכריז משרד התקשורת בשנה שעברה, ושלא צלח לבסוף, בוחרת היום סוכנות דירוג האשראי S&P להעלות את הדירוג של חברת הסלולר פרטנר (בעלת מותג אורנג') בשתי דרגות. הדירוג הועלה לדברי פרטנר מ-BB מינוס ל-BB פלוס.
סמנכ"ל הכספים של פרטנר, אלן גלמן, מסר כי ההעלאה החריגה, לדבריו, של דירוג החברה בשתי דרגות היא תולדה של האמון של סוכנות דירוג האשראי בחסינות הפיננסית של החברה, ברווחיות שלה ובתזרים המזומנים היציב שלה וביכולות פרעון החובות שלה. מוקדם יותר השבוע, הזכיר גלמן, העניקה מעלות דירוג של AA מינוס לגיוס של 1.5 מיליארד שקל באג"ח לא מבוטחות שפרטנר עשויה לגייס.