שון דויל בכיר בשוק ה-CRM הגלובלי בדרך לכנס בארץ
שון דויל, שותף ויועץ בכיר בחברת Synergy יגיע לארץ לרגל כנס הלקוחות השנתי של חברת SAS ישראל. דויל, שישתתף במסלול האנליסטי של הכנס, מביא לכנס את הבשורה החדשה בתחום ה-Analytical CRM וניהול הקמפיינים השיווקיים, תחום חדש בישראל, המתחיל לצבור תאוצה בקרב ארגונים גדולים. "פתרונות בתחום ה-Analytical CRM וניהול קמפיינים ושיווק ממוכן נועדו למקד, למכן ולפלח את עבודתו של איש השיווק, ובכך להגביר את נתח השוק של הארגון ולהגדיל את אחוזי ההיענות של לקוחותיו", אומר שון דויל, שותף ויועץ בכיר בחברת Synergy.
"בניגוד לחו"ל, שם הבינו מזמן מהו הערך בניתוח נתוני לקוח לצורך פעילות שיווקית ממוקדת ואפקטיבית, בישראל התחום עדיין בתחילת דרכו, ולכן, יש צורך בהדגשת חשיבותם של פתרונות אלו לארגונים הגדולים", הוסיף דויל.
לדברי דויל, השוק הישראלי מוכן לקבל אליו את הידע השיווקי העולמי הרחב וכי חברות הפועלות בתחומי הקימעונאות, התקשורת והפיננסים ימצאו כי מדובר בפתרון חיוני והכרחי שיאפשר להם לחזק את המותג, לחסוך באופן משמעותי בהוצאות ולהגדיל את הרווחיות.