יוניליוור: השקת סדרת תחליבי רחצה דאב ב-5 מ' ש'
ההשקה, תלווה בקמפיין פרסום שנתי, באמצעות משרד הפרסום פוגל-אוגילבי. הקמפיין יעלה בערוצי הטלוויזיה (2,9,10), בעיתונות ובפעילות בנקודות המכירה
יוניליוור ישראל החליטה למקד את מאמציה בקטגוריית הליבה ולהחליף את סדרת תחליבי הרחצה של Dove בסדרה חדשה, הכוללת 4 סוגים של תחליבי רחצה. ההשקה, תלווה בקמפיין פרסום שנתי, באמצעות משרד הפרסום פוגל-אוגילבי, בהיקף של כ-5 מיליון שקל. הקמפיין יעלה בערוצי הטלוויזיה (2,9,10), בעיתונות ובפעילות בנקודות המכירה.
סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל, יהודי ליפמן, מבר, כי "ההחלטה על השקת הסדרה החדשה של דאב היא חלק ממהלך אסטרטגי של יוניליוור להתמקד בעסקי הליבה של המותג ולהמשיך ולחזק את מעמדו כמותג הטיפוח מספר 1 בישראל. תחום הסבונים הוא התחום ממנו צמח המותג ומהווה את בסיסו. תחום הסבונים מאופיין בחדשנות רבה, נאמנות נמוכה וריבוי מותגים. אנו צופים כי במסגרת המהלך נבטיח את המובילות בשוק והמותג דאב ישיג נתח שוק של כ-20% מהקטגוריה".