טלפארם תשקיע 8 מ' ש' בשיווק והפצת תרופות ללא מרשם

החברה חתמה בימים אלה עם רשת המזון מטרומרקט על הסכם למכירת תרופות ללא מרשם (שלא בבתי מרקחת) ב-6 סניפי הרשת בערים נתניה, ראשל"צ, רחובות ואשדוד
שרון שפורר |

חברת טלפארם, מקבוצת פישמן רשתות, חתמה בימים אלה עם רשת המזון מטרומרקט על הסכם למכירת תרופות ללא מרשם בסניפי הרשת. בבעלות רשת מטרומרקט, 6 סניפים בערים נתניה, ראשל"צ, רחובות ואשדוד. זהו הסכם הפצה נוסף שנחתם על ידי חברת טלפארמה ומצטרף לשורת הסכמים שחתמה החברה לאחרונה מול גורמים שונים בענף הקמעונאות.

טלפארם תשקיע כ-8 מיליון שקל בכניסה לשיווק והפצה בענף התרופות ללא מרשם מחוץ לבתי המרקחת. על פי התוכנית האסטרטגית, במהלך המחצית השנייה של שנת 2005 החברה תשווק ללא מרשם רופא בכ-300 נקודות מכירה ברשתות קמעונאיות, רשתות עשה זאת בעצמך, תחנות דלק, בתי מלון, רשתות ספרים ועוד.

במעמדי המכירה שפותחו במיוחד עבור טלפארם, יוצגו התרופות המוכרות והמבוקשות ביותר על ידי הציבור, ביניהן משככי כאבים, מורדי חום לילדים, פצעים וחתכים, תרופות נגד צינון, אלרגיה והרגעה, מוצרים להפסקת עישון, תרופות לדילול הדם, ויטמינים, תופסי תזונה, אמצעי חבישה, ערכות עזרה ראשונה ועוד.

שיתוף הפעולה עם רשת מטרומרקט בא במטרה לתת מענה לאוכלוסיה באזורי סניפי הרשת שזקוקה לתרופות ללא מרשם ואין בקרבתה בתי מרקחת ובהמשך למגמה של חברת טלפארם להשתלב בשיווק ומכירת תרופות ללא מרשם ברשתות הקמעונאיות הפרטיות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה