תושבת השרון זכתה ב-20 מיליון שקל בלוטו - "אמשיך לעבוד לפרנסתי"
תושבת השרון זכתה ב-20 מיליון שקלים בלוטו, בטופס רגיל שרכשה בעלות של 40 שקל ו-60 אג', בהגרלה שהתקיימה ביום שלישי שעבר (22.5.12).
הזוכה מקפידה למלא טפסי לוטו בנקודות מכירה שונות, גילתה את זכייתה, יום למחרת ההגרלה, יום רביעי, לאחר שהשוואתה טופס שעליו רשומים המספרים הזוכים עם הטופס שלה.
"השוואתי את המספרים ולא האמנתי, בדקתי שוב ושוב ובתחילה חשבתי שזכיתי ב-2 מיליון שקלים ורק לאחר שספרתי את כל האפסים בסכום הזוכה הבנתי שזכיתי ב-20 מיליון שקל. החבאתי את הטופס ומכיוון שיום למחרת הייתי מוכרחה ללכת לעבודה החלטתי להגיע לפדות את הפרס רק לאחר החג".
את החג העבירה הזוכה בקושי ובהתרגשות רבה כשסוד הזכייה הגדולה שמור אצלה. "במהלך החג פגשתי את ילדיי ונכדיי והיה לי מאוד קשה שלא לשתף אותם, אך החלטתי שעד שאני לא מגיעה למפעל הפיס ומקבלת את כספי הזכייה אני לא מבשרת לאף אחד".
הזוכה בסוף שנות ה-50 לחייה אם ל-3 ילדים ו-8 נכדים עובדת כשכירה, החליטה כי למרות שזכתה בסכום כסף גדול, תמשיך לעבוד באותו המקום עד יציאתה לפנסיה.
"למרות שאני עובדת בעבודה לא קלה, אני אוהבת את עבודתי ואמשיך לעבוד בה עד הפנסיה. במקביל אני אסגור חובות ואשלם את המשכנתא, בגילי אין לי עדין דירה משל עצמי למרות שעבדתי קשה כל חיי. גם הילדים שלי עדין לא מסודרים וכולם גרים בדירות שכירות ואני ארצה לעזור לכולם להסתדר בחיים."
- 9.ומה יואב צוקר היה אומר על זה...? (ל"ת)קונצי 29/05/2012 00:11הגב לתגובה זו
- 8.בולוך 28/05/2012 14:31הגב לתגובה זונשאר לך 15 לא כסף
- 7.כתבה מענינת אך מה המספרים..... (ל"ת)האנגלי 28/05/2012 14:19הגב לתגובה זו
- 6.איזה אימא אצילה זכייה בזמן הנכון ולאיש הנכון בהצלחה (ל"ת)בנטוב 28/05/2012 14:17הגב לתגובה זו
- 5.שיהיה לבריאות :) (ל"ת)עומד בשער 28/05/2012 14:09הגב לתגובה זו
- 4.שבוע שעבר פירסמו שסודני זכה!!מה נכון? (ל"ת)semordo 28/05/2012 14:08הגב לתגובה זו
- 3.semordo 28/05/2012 14:07הגב לתגובה זואישה עילאית !!!
- 2.צבריקו 28/05/2012 14:02הגב לתגובה זולא מאמין לזכיה. דורש הוכחות שחור על גבי לבן.
- 1.מגיע לך! (ל"ת)אחד שמבין 28/05/2012 13:24הגב לתגובה זו
שי אהרונוביץ (צלם: גיל מגלד)לקראת מימוש חוק הרווחים הכלואים - המוקש הגדול שטמון בהעברת נכסים מחברה לידיים פרטיות
חוק הרווחים הכלואים מייצר אי וודאות ובלבול רב. מדובר בחוק שמתמרץ בעצם במקרים רבים סגירת חברות והעברת הנכסים לבעלי המניות - לפעמים זה מוביל לנזק גדול; על החוק ועל הסיכונים
במסגרת חוק הרווחים הכלואים (או בשמו הרשמי: חוק ההתייעלות הכלכלית), אישרה הכנסת הוראת שעה שמקנה הקלות במס לחברות ולבעלי המניות שלהן. סעיף 6 לחוק מאפשר העברת נכסים מחברה לבעל מניות בשני דרכים: הליך פירוק החברה או העברת נכסים מהחברה לבעל מניות פרטי, וזאת בפטור ממס רכישה וממס שבח.
ואולם, בניגוד לפטור שניתן בעניין מס רכישה ומס שבח, החוק "שותק" בכל הנוגע להיטל השבחה והיטלי פיתוח, ואינו מקנה פטור מהיטלים אלה במסגרת העברת הנכסים.
מדובר במוקש גדול שיכול "לצוף" בדיעבד, לאחר השלמת המהלך, בדמות של היטל השבחה או היטל פיתוח. אי הוודאות הזו בעת ביצוע ההעברה, עלולה לגרור למיסוי מוניציפלי בו ייתקל בעל המניות המעביר, בשלב מאוחר יותר.
בימים אלה אנו מצויים בישורת האחרונה של יישום וביצוע הוראת השעה, שכאמור כוללת שתי אפשרויות אשר ביצוען צריך להיות עד סוף השנה ואף מוקדם מכך.
- רשות המסים הצליחה - 10 מיליארד שקל ממיסוי רווחים כלואים זורמים לקופה
- עתירה נגד החוק על רווחים כלואים - האם יש סיכוי למנוע את החוק?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מסלול פירוק - פירוק מלא של החברה והעברת כל נכסיה והתחייבויותיה לבעלי המניות. מועד הפירוק חייב להסתיים עד 31 בדצמבר 2025 והמס על רווחים ראויים לחלוקה מחושב במועד זה.

וויז אייר בדרך להקים מרכז פעילות בישראל באפריל 2026
בתום ביקור בארץ של מנכ"ל וויזאייר חברת הלואו קוסט ההונגרית מאשרת כי היא מקדמת תוכנית לפתוח בסיס מקומי, צעד שעשוי להגביר תחרות ולהוזיל את מחירי הטיסה - מניות חברות התעופה הישראליות בירידות
התרחבות שוק הלואו-קוסט בישראל מקבלת היום איתות משמעותי, אחרי שמנכ"ל וויז אייר הודיע בתום פגישה עם שרת התחבורה מירי רגב כי החברה מתכננת לפתוח מרכז פעילות מקומי באפריל 2026. ההכרזה מציבה את הענף לקראת חודשים של דיונים רגולטוריים, מתיחות עם החברות הישראליות, ושאלות פתוחות לגבי מיקום הבסיס החדש - נתב"ג או רמון.
בפגישה שנערכה בירושלים הצהירה וויז אייר כי כבר בחורף הקרוב תתחיל להיערך להקמת המרכז, צעד שמוגדר במשרד התחבורה כמהלך שיוכל לשנות את מבנה השוק. הקמת בסיס בישראל תאפשר לחברה להציב מטוסים וצוותים באופן קבוע בארץ, לנצל סלוטים בשעות העמוסות ולהגדיל את מספר היעדים. לצד ההבטחה להגברת התחרות ולהוזלת מחירי הכרטיסים, הצדדים מודים כי חסמים רגולטוריים עדיין דורשים טיפול, והם יעמדו במוקד סבב דיונים נוסף בינואר.
בענף מציינים כי שאלת מיקום המרכז היא עדיין במחלוקת: וויז אייר מעדיפה לפעול מנתב"ג בשל הביקוש הגבוה והנגישות, בעוד במשרד התחבורה שוקלים את שדה רמון כאופציה שתעניק דחיפה לתעופה הדרומית ותפחית את הלחץ בנתב"ג. החברה אף בוחנת הפעלה של טיסות פנים לאילת וקידום מסלול טיסה מעל עומאן, שיוכל לקצר משמעותית את זמני ההגעה לתאילנד ויעדים נוספים במזרח.
על רקע התוכניות החדשות, חברות התעופה הישראליות לא מסתירות את אי־נוחותן. בימים האחרונים נשמעו איומי השבתה מצד ועדי העובדים, לצד טענות שלפיהן המהלך יוצר אפליה לטובת חברה זרה שתזכה בתנאי בסיס זהים לאלו של חברות ישראליות - אך בלי הרגולציה הביטחונית המחמירה שמוטלת עליהן.
- בין חידוש הקווים למרוקו לבסיס החדש של וייז אייר - תמורות בענף התיירות
- יו"ר ועד עובדי אל על נגד רגב: "מהלך מסוכן"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
שרת התחבורה הביעה הבנה לחששות, אך הדגישה כי מדיניות המשרד נועדה להגביר תחרות ולהוזיל מחירים, במיוחד בתקופה שבה - לדבריה - מחירי הטיסות הורגשו כמופקעים. במשרד מודעים לרגישות הביטחונית, והנושא יעמוד כחלק מהמשא ומתן מול וויז אייר, במיוחד בכל הנוגע להתחייבות שלא להפסיק פעילות בימי חירום.
