מוריס לוי: "הדיגיטל משנה את החברה; תוך 10 שנים מה שהכרנו ייראה אחרת"

ועידת הנשיא ה-3. בפאנל על שאלות השיווק של המחר אמר עוד לוי, יו"ר פובליסיס: "הטכנולוגיה היא כלי חשוב אך הרעיון הוא מה שמוביל הכל"
משה בנימין |

"הטכנולוגיה היא כלי חשוב ליישום רעיונות גדולים אבל הרעיון הוא הוא מה שמוביל הכל". כך פתח את דבריו מוריס לוי, יו"ר קבוצת הפרסום העולמית בפאנל 'מי ינצח בקרבות השיווק של המחר?'. בפאנל משתתפים עוד סיימון הארופ, פרופסור דן אריאלי, סטנלי גרינברג ומרטין סורל. מנחת הפאנל היא סופי בלום, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל.

לוי הוסיף ואמר: "עולם הדיגיטל משנה את החברה. כשמסתכלים על הילדים של היום רואים למעשה את מה שיקרה בעתיד. העולם לא מוכן עוד לחוסר שקיפות וחשאיות או שליטה על מידע. הגענו לסיטואציה, ולא רק בגלל הויקיליקס, בה הכל פתוח וחשוף לקהל. כל מה שראינו בעבר לא ישרוד ב-10 שנים הבאות בעקבות השינויים הטכנולוגיים. כל ההתרבות הארגונית של חברות תשתנה בהתאם".

בעניין שיווק, תקשורת ופרסום אמר לוי: "פתחתי במבט על החברה משום שאם מותגים לא יביטו במה שמשנה את החברה זו תהיה טעות גדולה עבורם. עברנו מדרך תקשורת חד גונית לעולם דיגיטלי. פידבק מצרכנים הוא דבר חשוב למשווקים ובעולם הדיגיטל התגובות הן מיידיות ומאפשרות מיקסום של המסר המקורי שניסינו להעביר. הדיגיטל מאפשר לנו אופטימזציה של כל מהלך".

"מנקודת מבט של חברות ומותגים - אנחנו רואים שלקהל יש קול והוא יודע כיצד להשתמש בו. הדוגמא האחרונה היא ניסיון שינוי הלוגו של גאפ וכולנו יודעים איך זה הסתיים, אנחנו כחברות חייבים לדעת לקבל החלטות יחד עם הקהל".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה