משרד הפרסום לעומק התודעה יטפל בתקציב של מותג סינון המים 'בריטה'

שחקן נוסף מצטרף לשורת המפרסמים בשוק המים. התקציב עתיד לעמוד על כ-1.5 מיליון שקלים. ב-2010 טופל התקציב על ידי ברוקנר נטע יער
משה בנימין | (1)

משרד הפרסום 'לעומק התודעה' יטפל בתקציב של חברת סינון המים 'בריטה'. התקציב צפוי לעמוד בשנה הקרובה על כ-1.5 מיליון שקלים - כך נודע לאייס. בריטה תצא בקרוב במהלך שיווקי המכוון לצרכני בקבוקי המים המינרלים ומבוסס על שמירת הסביבה. הקמפיין קורא לשימוש בקנקן בריטה רב פעמי החוסך בעלויות ובבקבוקי פלסטיק. און גולדשטיין, מנכ"ל משותף במשרד הפרסום לעומק התודעה: "אנו שמחים על צירוף בריטה כלקוח למשרד. אין ספק שמים זורמים, בריאים וטובים יותר ממים בבקבוקים או מים במיכלים. בריטה, שהוא המוצר היחיד שמסנן גם אבנית, מאפשר פיתרון אופטימאלי, נוח ומשתלם מכל הבחינות, במיוחד לחבר'ה צעירים ומשפחות צעירות, ובנושאים אלו ייגע הקמפיין הראשון". בשנת 2010 טופל תקציב הפרסום של בריטה במשרד הפרסום ברוקנר נטע יער. חלק מהפעילות היה גם בידיה של ג.יפית. התקציב עמד על כ-800 אלף דולר במחירי מחירון ובמחירים ריאליים מדובר במיליון שקלים. כך על פי יפעת בקרת פרסום.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אלי 23/06/2011 11:53
    הגב לתגובה זו
    מדובר בחברה קטנה שלא יודעת להתנהל מול הלקוחות שלה ולכן עובדת רק על מכרזים ולא עובדת מול לקוחות קבועים.