איגוד חברות הפרסום לכנסת: הבעיה היא בחינוך לא בפרסומות
איגוד חברות הפרסום מרגיש את הכנסת מצר את צעדיו ומוחה בתוקף: "תפסיקו לחוקק חוקים נגד פרסום ותתחילו לטפל בבעיות החינוך"
איגוד חברות הפרסום מרגיש יותר ויותר את הכנסת נושפת בעורפו ומצירה את צעדיו ב"חקיקה סדרתית נגד פרסום מוצרים" לטענתם.
מחאתו של האיגוד נובעת מאישור הצעת החוק המגבילה פרסום חטיפים, ובהמשך להצעת החוק המגבילה פרסום אלכוהול.
לדברי יאיר גלר יו"ר האיגוד, דאגת חברי הכנסת לבריאות הציבור, מעוררת הערכה רבה, אבל הדרך לפתרון סוגיות של צריכת יתר בין אם מזון בקרב ילדים ובין אם אלכוהול, לא עובדת באיסורים והגבלות על פרסומם, אלא בחינוך לצריכה נבונה.
האיגוד מציע לכנסת את שירותיו המקצועיים כדי לחנך את הנוער הישראלי, אם ימצא גורם ממשלתי שיגלה בכך עניין. "אנו קוראים לחברי הכנסת להתחיל לעסוק במהות ולא "להרוג את השליח", כך לדברי האיגוד.