רשת בוניטה משדרגת מועדון חברים בהשקעה של 3 מ' ש'

מועדון החברים הקיים כולל 140 אלף נשים וכ-60% ממכירות הרשת מתבצעות על-ידי חברות המועדון; ההצטרפות בתשלום
אפרת אדיר |

רשת בוניטה משיקה מחדש את מועדון הלקוחות שלה בהשקעה של 3 מיליון שקל. מועדון הלקוחות החדש והמשודרג נקרא: BONITA V.I.P ומציע מגוון הטבות בלעדיות לחברות המועדון.

ההצטרפות למועדון הלקוחות החדש הנה בתשלום. מחזיקת כרטיס מועדון זכאית להנחה בגובה 10% בכל רכישה ברשת, החל מהקניה הראשונה. עלות החברות במועדון לחברת מועדון קיימת הינה 50 שקל לשנה, ועלות ההצטרפות לחברה חדשה עומדת על 70 שקל לשנה.

ההחלטה לשדרג ולהשיק מחדש את מועדון הלקוחות של בוניטה נובע כחלק מתוכנית אסטרטגית של הרשת, לאחר סקרי שוק נרחבים הנערכים אחת לכמה חודשים ברשת. כיום, חברות במועדון הלקוחות של הרשת 140 אלף נשים.

צפי גידול המכירות בעקבות השקת מועדון הלקוחות המשודרג הינו בין 17%- 15% במהלך 2007/8. בנוסף, בבוניטה צופים גידול במועדון הלקוחות ל-200 אלף לקוחות עד סוף שנת 2008.

מעבר להנחה של 10% בכל קנייה ברשת, ניתנות לחברות המועדון הטבות נוספות כגון: דיוור קטלוג בתחילת כל עונה בצירוף שובר הטבה בלעדי לחברות המועדון; שובר מתנה בסך 50 שקל על קנייה מעל 200 שקל בימי הולדת; PRE SALE לחברות המועדון בסוף העונה; והטבות נוספות ומשתנות, במועדי ישראל ובמועדים מיוחדים.

פרידה ראובני, מנכ"ל ובעלים בוניטה: "השקתו מחדש של מועדון הלקוחות הנה חלק ממימוש התוכנית אסטרטגית של הרשת ובמטרה לחזק את הכלים השיווקיים העומדים לרשותנו.כ-60% ממכירות הרשת מתבצעות על ידי חברות המועדון, כאשר מספר הביקורים הממוצע של חברה ברשת מגיע ל-4 עד 5 פעמים בחודש".

רשת בוניטה הוקמה בשנת 1989 ונמצאת בבעלות פרטית של נחמן ופרידה ראובני. כיום מונה הרשת 30 סניפים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה