תקציב יחסי הציבור של מוטורולה יטופל ב-BashanPR

עד כה טופלה רק חטיבת הסלולריים של מוטורולה על-ידי משרד יחסי הציבור "טריווקס"
אפרת אדיר |

תקציב יחסי הציבור של חברת "מוטורולה ישראל" עבר השבוע לטיפולו של משרד BashanPR. עד כה טופלה רק חטיבת הסלולריים של מוטורולה על-ידי משרד יחסי הציבור "טריווקס".

משרד "בשן PR" נבחר לאור התמחותו בנגזרת הכלכלית-עסקית ובתחומי ההייטק והטלקום. המשרד יעבוד מול דוברת החברה, דליה שהרבני, וייתן מענה לכלל הפעילות של חטיבות החברה, ביניהן חטיבת המכשירים הסלולריים, מוטורלה ערד וחטיבת פתרונות ממשל.

BashanPR מנוהל על ידי צפריר בשן ואלה יעקבי-בשן, עיתונאים ועורכים בכירים לשעבר בעיתונות העסקית בארץ. בין לקוחות המשרד: IXI מובייל, קומטאץ', ג'נסיס פרטנרס, גיזה, וולדן, פורטיסימו, חממות וחברות טכנולוגיה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה