שמעוני פינקלשטיין: משרד הפרסום של גינדי החזקות
תקציב הפרסום של חברת גינדי החזקות יטופל, החל מחודש ספטמבר במשרד הפרסום "שמעוני פינקלשטיין fcb". תקציב השנתי לפרסום של החברה מוערך בכ-1.6 מיליון דולר.
ב-6 השנים האחרונות טופל התקציב על ידי משרד הפרסום "דרורי-שלומי". שמעוני פינקלשטיין נבחר לאחר בחינת משרדים נוספים במכרז, ביניהם: JWT, גליקמן נטלר סמסונוב, רגב קויצקי וגלר נסיס.
עו"ד שרון מומן, סמנכ"ל השיווק של גינדי החזקות, ציין כי "הבחירה במשרד הפרסום הינה משמעותית ביותר לחברה, שכן מדובר בשותף אסטרטגי אשר ילווה ויסייע לנו להמשיך לבסס את מעמדה של חברת "גינדי החזקות" כחברה מובילה ובולטת בענף הנדל"ן בישראל".
והוסיף: "שמעוני-פינקלשטיין נמצא כשותף המתאים ביותר ללוות את חברת גינדי החזקות בשנים הקרובות".
דודי שמעוני, מבעלי "שמעוני-פינקלשטיין" אמר על הבחירה במשרדו: "מחמיא לנו מאד כי חברת גינדי החזקות, המתמחה בפרוייקטי נדל"ן יוקרתיים ואיכותיים, לקהל לקוחות מבוסס ומתוחכם, בחרה בנו כמשרד הפרסום שילווה אותה בשנים הקרובות. אני שמח על הבחירה שלנו ומצפה בקוצר רוח לתחילת הפעילות המשותפת עמה".
בין הלקוחות הבולטים של המשרד: מעריב, LG, ברגר קינג, נגב קרמיקה, חברת מכשירי תנועה המייצגת את סוזוקי, פררו, קרייזלר, אל-שרד.
חברת גינדי החזקות, הוקמה בשנת 2000 ונמצאת בבעלות האחים: ליטל גינדי-מטלון (עו"ד), אבי גינדי (רו"ח), גיא גינדי (עו"ד) ורועי גינדי.