הצמיגים על המסלול הנכון, אליאנס סיימה רבעון רווחי

רווחי החברה הסתכמו בכ-3.18 מ' דולר, לעומת הפסד של כ-13.83 מ' בתקופה המקבילה אשתקד. מנכ"ל אליאנס: "צבר ההזמנות הגבוה שהינו שיא באליאנס, בשילוב התמורה לטון שיפרו את הרווחיות"
שי יוכט |

חברת אליאנס ( אליאנס אגח א ) יצרנית הצמיגים הבינלאומית, פרסמה היום (ה') את דוחותיה הכספיים לרבעון השני של 2007. בשורה התחתונה רשמה החברה ברבעון רווח נקי של כ-3.18 מיליון דולר, לעומת הפסד של כ-13.83 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הנקי של החברה למחצית הראשונה הסתכם בכ-4.6 מיליון דולר, לעומת הפסד של כ-12.3 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

הרווח התפעולי ברבעון הסתכם בכ-5 מיליון דולר, לעומת 1.4 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח התפעולי במחצית הראשונה של השנה הסתכם בכ–8.7 מיליון דולר, לעומת כ-3.1 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

מכירות החברה לרבעון הסתכמו בכ-49.9 מיליון דולר, לעומת 41.7 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-19%. מכירות החברה למחצית הראשונה של 2007 הסתכמו בכ-95.5 מיליון דולר, לעומת כ-78.8 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-21.1%.

מהדוח עולה כי כ-79.5% מסך המכירות היו לייצוא והסתכמו בכ-75.9 מיליון דולר. זאת לעומת כ-62.6 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. גידול של כ -21.3%. כ-71.2% מהייצוא הוא של צמיגי חקלאות ליבשת אירופה והיתרה לצפון אמריקה, אמריקה הלטינית והמזרח הרחוק.

המכירות בשוק המקומי הסתכמו בתקופת הדוח בכ-19.6 מיליון דולר, לעומת כ-16.3 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. גידול של כ-20.4%. רוב המכירות בשוק המקומי הן של צמיגי נוסעים ומשא.

מנכ"ל אליאנס, יוסי אנגליסטר, מציין כי: "צבר ההזמנות הגבוה שהינו שיא באליאנס, בשילוב התמורה לטון שיפרו את הרווחיות". עוד מציין אנגליסטר כי "עם השלמת העברת הבעלות לחברת ההשקעות וורבורג פינקוס ומשפחת מהנסריה מהודו, מתמקדת אליאנס בשיפור הרווחיות והתפוקה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה