השקעה של מיליון שקל למותג האופנה BABY בקמפיין

הקמפיין יכלול קטלוג חדש, אתר אינטרנט, פרסום ב-mass media ושיווק ישיר למועדון הלקוחות
אפרת אדיר |

BABY, מותג האופנה החדש של רשת Rami Lee, לאופנת תינוקות עד גיל שנתיים, יוצא בקמפיין חדש בהשקעה כוללת של מיליון שקל.

במסגרת הקמפיין, BABY נרתם למען החיות בשיתוף פעולה עם עמותת SOS ויעסוק בהגברת המודעות לקשר המיוחד שבין חיות ותינוקות. הקמפיין יכלול קטלוג חדש, אתר אינטרנט, פרסום ב-mass media ושיווק ישיר למועדון הלקוחות.

רועי מזרחי, סמנכ"ל פיתוח עסקי של הרשת, מוסר: "מחקרים רבים מצביעים על ההשפעה החיובית שיש לחיות מחמד על התפתחותם של תינוקות בשנות חייהם הראשונות".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה