שלי גפני ושירז טל נבחרו להוביל את קמפיין "אופרה"

השתיים יחליפו את הדוגמנית-שחקנית מורן אטיאס שהובילה את קמפיין החברה בעונה הקודמת ושכרן יעמוד על 30 אלף דולר לעונה לכל אחת
אפרת אדיר |

הדוגמניות ונשות הקריירה שירז טל, (33), ושלי גפני, (36), נבחרו כפרזנטוריות של מותג אופנת הנשים "אופרה" לעונת סתיו-חורף 2007/8. טל וגפני יחליפו את הדוגמנית-שחקנית מורן אטיאס, שהובילה את קמפיין הפרסום הראשון של החברה בעונת הקיץ. שכרן יעמוד על 30 אלף דולר לעונה לכל אחת.

לדברי רפי הראל, מנכ"ל ובעלים של המותג: "שירז טל ושלי גפני מייצגות נשים קרייריסטיות בעלות עוצמה נשית המשלבות אמהות וקריירה. נשים אלו מתאימות לקהל המטרה שלנו, נשים המשדרות בשלות, יופי, משפחה וקריירה".

שלי גפני, נשואה ואם ל-3 בנים, נמנית על רשימת הנשים והדוגמניות היפות בישראל. גפני הובילה קמפיינים רבים והצטלמה עבור מיטב הצלמים והמגזינים, בארץ ובחו"ל. במקביל לקריירת הדוגמנות, פנתה גם לכיוון העסקי וכיום היא הזכיינית של חברת האיפור "מדינה מילאנו" בישראל.

שירז טל, נשואה ואם לבן בכור, נמנית על עשר הדוגמניות הישראליות המצליחות ביותר בחו"ל והובילה קמפיינים בינלאומיים גדולים עבור ארמאני, דולצ'ה וגבאנה, דיור, גוצ'י ועוד. כיום טל היא המנהלת והבעלים של ספא "קסום" בתל-אביב.

מותג האופנה "אופרה" מתמחה באופנת קז'ואל לנשים ומשווק בלמעלה מ-180 חנויות ברחבי הארץ. המותג קיים מזה 16 שנה בבעלות משפחת הראל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה