שלי גפני ושירז טל נבחרו להוביל את קמפיין "אופרה"

השתיים יחליפו את הדוגמנית-שחקנית מורן אטיאס שהובילה את קמפיין החברה בעונה הקודמת ושכרן יעמוד על 30 אלף דולר לעונה לכל אחת
אפרת אדיר |

הדוגמניות ונשות הקריירה שירז טל, (33), ושלי גפני, (36), נבחרו כפרזנטוריות של מותג אופנת הנשים "אופרה" לעונת סתיו-חורף 2007/8. טל וגפני יחליפו את הדוגמנית-שחקנית מורן אטיאס, שהובילה את קמפיין הפרסום הראשון של החברה בעונת הקיץ. שכרן יעמוד על 30 אלף דולר לעונה לכל אחת.

לדברי רפי הראל, מנכ"ל ובעלים של המותג: "שירז טל ושלי גפני מייצגות נשים קרייריסטיות בעלות עוצמה נשית המשלבות אמהות וקריירה. נשים אלו מתאימות לקהל המטרה שלנו, נשים המשדרות בשלות, יופי, משפחה וקריירה".

שלי גפני, נשואה ואם ל-3 בנים, נמנית על רשימת הנשים והדוגמניות היפות בישראל. גפני הובילה קמפיינים רבים והצטלמה עבור מיטב הצלמים והמגזינים, בארץ ובחו"ל. במקביל לקריירת הדוגמנות, פנתה גם לכיוון העסקי וכיום היא הזכיינית של חברת האיפור "מדינה מילאנו" בישראל.

שירז טל, נשואה ואם לבן בכור, נמנית על עשר הדוגמניות הישראליות המצליחות ביותר בחו"ל והובילה קמפיינים בינלאומיים גדולים עבור ארמאני, דולצ'ה וגבאנה, דיור, גוצ'י ועוד. כיום טל היא המנהלת והבעלים של ספא "קסום" בתל-אביב.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
שנה טובהשנה טובה
שנה טובה

מה אנחנו מאחלים לכם לשנה החדשה?

מאחלים לכם שנה עם הרבה תשואה - לא רק במדדים, אלא גם בחיים עצמם; מאחלים לכם שנה שבה תתכוננו לרע, תתכוננו למפולת - אבל תקוו לטוב...

מערכת ביזפורטל |

מאחלים לכל הקוראים שנה טובה. מאחלים לעם שנה טובה. מייחלים כמובן לחזרת החטופים, לסיום המלחמה, לחזרת החיילים בשלום. מאחלים לכם מהמקום שלנו, כאתר פיננסי, הצלחה פיננסית.   

מאחלים לכם שנה עם הרבה תשואה - לא רק במדדים, אלא גם בחיים עצמם.
שהרווחים שלכם יגיעו לא רק מהמסחר וההשקעות, אלא גם מהזמן עם המשפחה ומההשקעה בעצמכם. 

ההשקעה בעצמכם היא הכי משתלמת. תלמדו, תתאמנו, תקראו, תבלו - כל אחד שישקיע בדרך שלו. זו השקעה עם תשואה נהדרת.  

שנה שבה תלכו עם הכתבות, הכלכלנים והאנליסטים שמספקים תובנות נכונות - ושלא תתפתו לכל הייפ חולף.
כי בסוף, אין תחליף למשמעת השקעות. מי שרודף אחרי אופנות מגלה לא פעם שהן חולפות מהר מדי. מי שמחזיק באסטרטגיה יציבה - חוצה גם את הסערות.

נאחל לכם שהתיק שלכם מתאים לסיכון שלכם, שתשנו טוב בלילה גם כשסוער בחוץ ושתייצרו רווחים עודפים. שתדעו לבחור את העוגנים שלכם, את התכנים והמידע שמייצרים לכם ערך.