FOX מפיצה מעל ל-3 מיליון קטלוגים בדיוור ישיר
רשת האופנה הבינלאומית FOX משתמשת בפלטפורמת הדיוור הישיר להפצת קטלוג המציג את קולקציית חורף 2007/8, בהשקעה של כ-7 מיליון שקל.
במסגרת המהלך, יופצו מעל ל-3 מיליון קטלוגים בדיוור ישיר בשיטת DOOR TO DOOR, וכמאות אלפי עותקים בגרסה אנגלית יופצו ל-216 חנויות FOX ברחבי העולם.
לבתים יופץ מארז משותף, אשר יכלול שלושה קטלוגים: קטלוג FOX WOMEN & FOX MEN; קטלוג FOX KIDS; וקטלוג FOX BABY. בנוסף, יחולקו הקטלוגים בכל 180 חנויות FOX ברחבי הארץ.
הדוגמנים מייקל לואיס ואסתי גינזבורג ממשיכים להוביל את קמפיין החורף של אופנת הגברים והנשים, לצד 10 דוגמניות ודוגמנים מניו יורק.
קטלוג הילדים צולם בהשראת חבורת ילדים לבד במבנה נטוש, בבית הסקוטי ביפו בכיכובם של 12 ילדים ישראליים, וקטלוג התינוקות צולם בסטודיו ובבית הסקוטי ביפו בכיכובם של כ-20 תינוקות בגילאי 12-30 חודשים.
עינת פורטוגלי, סמנכ"לית השיווק של FOX: "מדובר באחת ההפצות הגדולות ביותר שנעשו לבתים בקונספט DOOR TO DOOR, הפקת שלושת הקטלוגים מן המושקעות שהיו בתעשיה. הקטלוגים מציגים מגוון עצום של דגמים בצירוף מחיר לנוחות הצרכנים. מניסיון העבר, ומבדיקות שערכנו, רוב האנשים שומרים את הקטלוגים. מדובר במגזיני אופנה מעוצבים בעלי חיי מדף ארוכים במיוחד".