דורי מדיה אמריקה: חברה-בת חדשה מקבוצת דורי מדיה

חוסה אסקלנטה מונה למנכ"ל ונשיא החברה החדשה אשר תפעל ממיאמי ולמנהל זרוע ההפצה של חברת הבת "דורי מדיה דיסטריביושן"
אפרת אדיר |

קבוצת "דורי מדיה גרופ" מתרחבת בארה"ב ומקימה חברה-בת חדשה - "דורי מדיה אמריקה" (DMA). המהלך הוא חלק מהאסטרטגיה של דורי מדיה להגדיל את מכירות הטלנובלות של החברה וכתשובה לביקוש ההולך וגדל לטלנובלות באמריקה ובמיוחד בשוק בארה"ב.

החברה החדשה תפעל במיאמי ותתמקד בשיווק ובהפצה של ארכיון הסדרות של דורי-מדיה לגורמים במדיה האמריקנית, כולל שיווק לגופי השידור העיקריים שהראו באחרונה עניין גדל בתחום הטלנובלות. חוסה אסקלנטה מונה למנכ"ל ונשיא החברה החדשה (DMA) ולמנהל זרוע ההפצה של חברת הבת "דורי מדיה דיסטריביושן", האחראית על ההפצה הבינלאומית של הסדרות.

נדב פלטי, נשיא ומנכ"ל דורי-מדיה, מציין, כי "המהלך האסטרטגי בארה"ב, יחד עם ניסיונו המוערך של חוסה אסקלנטה וצוותו, יאפשרו לנו להגדיל את נפח ההפצה שלנו ואת הרשת האסטרטגית של החברה בשוק האמריקני. הכוח של הטלנובלות והלויאליות שהקהל מפתח אליהן חזקים מאוד בארה"ב, גם בשוק ההיספאני וגם בשוק הכללי. במקרים רבים הטלנובלות זוכות שם לרייטינג גבוה יותר בפריים-טיים מאשר תוכניות אחרות בערוצים אמריקניים. זו הזדמנות מרגשת עבור דורי-מדיה למצֵב את עצמה כשותף אטרקטיבי עבור גופי השידור האמריקניים".

אסקלטנה הוא דמות ידועה בתעשיית הטלנובלות ובמדיה הבינלאומית. בעבר שימש כסגן נשיא ומנהל של RCTV International, סוכנות ההפצה של חברת ההפקות המובילה בוונצואלה RCTV, שהיא גם רשת שידור, וכן של ערוץ 13 מצ'ילה. נוסף על צוות המכירות הבינלאומי של החברה, ייעזר אסקלנטה בצוות של כ-10 בכירים בעלי ניסיון מוכח במכירות של טלנובלות, שיעבדו איתו במשרד החדש במיאמי.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה