פריגת מתרחבת עם סדרת המשקאות "תפוחי גן עדן"

ההשקה תלווה בקמפיין חסויות בהשקעה של כ-600 אלף שקל; הטעמים החדשים: משקה קל תפוח-אגס-ליצ'י ומשקה קל תפוח-אגס-פסיפלורה
אפרת אדיר |

פריגת, המתמחה בייצור מיצים מבוססי פרי טבעיים, ממשיכה להציג חדשנות בעולם המיצים ומשיקה סדרה חדשה של משקאות קלים - סדרת "תפוחי גן עדן". הסדרה תשווק כמהדורה מוגבלת לתקופה של שלושה חודשים. ה

ההשקה תלווה בקמפיין חסויות, באמצעות משרד הפרסום JWT, בהשקעה של כ-600 אלף שקל.

הטעמים החדשים בסדרה הם: תפוח-אגס-ליצ'י ותפוח-אגס-פסיפלורה והסדרה משווקת בבקבוקי 1.5 ליטר ברשתות השיווק ובחנויות המובילות, במחיר מומלץ לצרכן של 5.5-6.5 שקל.

רינת הלוי, מנהלת מותג משקאות קלים בפריגת: "פריגת ממשיכה לחדש ולגוון לצרכניה, בעיקר משפחות, בקטגורית המשקאות הקלים האהובה עליהם. הטעמים החדשים פותחו בקפידה וקיבלו ציוני טעם גבוהים במיוחד בכדי להביא לצרכנים טעמי "גן עדן" אמיתיים לחג. היה לנו חשוב להעביר את הסיפור לא רק על-ידי הטעם אלא גם על גבי האריזה. התוויות החדשות מאוירות ברוח "גן עדן" על מנת להעניק לצרכן חוויה רב חושית מרגשת של סיפור וטעם גם יחד".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה